The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Дразнещо тропане в предницата.

#1
Колеги, здравейте ! Наскоро подмених предишната ми В40-ка с друга такава. Колата е доста стегната за годините си (1998г. е ) 8-)

Имам едно питане към вас, тъй като всеки ден съм на работа и съм много ограничен с времето. А тук сте ми помагали не веднъж с експертни мнения и добри съвети. Поне да си спестя дългото обикаляне напред-назад, ако е възможно.

Та проблема е следния: Чувам едно много досадно похлопване отпред когато минавам през някаква неравност (бабуна да речем) и съм навил волана, но не до край. Това тропане е най-забележително когато първо качвам едната гума на неравността и след това другата, а не едновременно и двете. Иначе при каране градско, извънградско при преминаване по неравности това тропане не се чува, колата вози чувствително стегнато и няма тропания. Иначе пробвах при пълно навиване на волана (ляво/дясно) , при обратен завой няма го това тропане. Какво ли може да е ? Благодаря ви предварително ! Поздрави ! Wink
Reply

#2
Според мен биелетки или тампони на стабилизираща щанга.
Reply

#3
Друго е интересното, колега. Тампони на стабилизиращата щанга съм сменял на предишната кола и при тях звука е един притъпен такъв, а и като карах по неравности когато са разбити тропаха постоянно. Сега този проблем го няма, колата си вози прилично стегнато. Одеве тръгвам от място, като волана беше навит на дясно, но не до крайно положение и се чу еднократно изпукване/тропване, не мога и аз да го разбера точно, същото което се чува когато качвам колата през някаква бабуна или има някаква денивелация, първо когато се качи едната, след това другата гума и се чува същото чукане, и си се чува доста добре, дори при пуснато радио ! Интересното е, че не е постоянен шум когато колата се движи, а се чува при потегляне при навит не до край волан и при завой непосредствено с минаване през бабуна или някаква денивелация на пътя.
Reply

#4
А може би е каренце.Опитай при навит волан и с повечко газ какво прави.Може и да не е но си струва да опиташ.
V70   2.4 - (2017-)
V40   2.0 - (2010-2017)
Reply

#5
               
petyostoev Wrote:А може би е каренце.Опитай при навит волан и с повечко газ какво прави.Може и да не е но си струва да опиташ.

Пробвах, колега, няма "троп", нам "хлоп" дет' се вика Big Grin .



И аййй таман сме хванали моАбета дет' се вика, да ви покажа новата перла Smile
Reply

#6
принципно първата фаза си дрънка прилично. Фейсовите са с по-добра ходова част. Тампон макферсон е последното неизброено от вероятните. Ако е тръгнал сменяй двата с оригинални - иначе рискуваш за 10 к км да заминат повече и от настоящите. Възможност е късият накрайник. Пробва ли на крик как е накрайника? - ако гумата се мести ляво-дясно си е тръгнал и си хепи с 10-тина лв Smile все от нещо ще да е по-необичайното тропане
b4184sm2 GDI, 1,5 Phase, 2000 - ex
b4204t3 2T 2 Phase facelift sport edition, 2001 - ex
b4204t2 2T 1,5 Phase, 2000 - now
Reply

#7
Здравей,
Ако притропва и при много ниска скорост на малки неравности (черен път, павета, камъчета) виж си кормилните накрайници - ако като въртиш волана леко имаш луфт в тях (усеща се с ръка на накрайника и някой върти волана няколко сантиметра в посока) - сменяй ги.
Поздрави
V70, 2015, B5204T9, Bi-fuel CNG
S60, 2006, B5244SG, Bi-fuel CNG
Reply

#8
Мочета, благодаря за мненията. Така или иначе ще се ходи до сервиза, ще му кажа да обърне внимание на накрайниците и кормилните накрайници, а също така и на макферсона. Неприятното обаче е, че това потропване го забравих много бързичко като видях вчера, че няма антифриз в казанчето. Полудях. Да отбележа, че този проблем го забелязах не защото ми е загряла колата, а просто при профилактична проверка на студен мотор - течове не видях никъде. От както я взех съм минал около 1000-1100 км. някаде около 500-600 на бензин и след това сложих газовия инжекцион. Гледах, гледах - маркучите меки, мотора рабори сравнително гладко и спокойно, не мени обороти, има си тяга, върви си доволно, при студен старт си пали без трудности, дори когато е студен работи сравнително тихо. Маслото гледах, не е станало боза, парно имам - Африка е в колата. От долу за теч не мога да видя под колата, нито за бял пушек отзад, защото сега от както заваля снега и стана студ, абсурд да разбера. По принцип ми направи впечатление, че като я купих предишния собственик беше наблъскал казанчето до горе, буквално до капачката. Викам си - ебаси простотията, явно не гледат какво са писали хората на казанчето, ама както и да е. И сега долях към 400-500 мл. антифризец (от зеления е, взех на Fuchs) нагласих нивито точно до макс иии малко под него. Карам вече два дена градско само и в час-пик около 80 км. изминати, колата поддържа температура от 77-80 градуса, като види зор и малко над 80 качва, но си връща пак на постоянна температура и така. Следя нивиото на течността стои си както съм го оставил. Някакви предположения какво може да се е случило с милата ми колица Big Grin Силно се надявам да не е гарнитура, спукана глава и т.н. защото ми се доплаква Big Grin Пък и тези признаци, характерни за гарнитура и глава, не мога да ги забележа да са налице при мен. Има достатъчно компетентни хора в този форум, нека те споделят мнение. За автосервизите оставям нещата без коментар, само като чуят ''губи антифриз'' и почват - ''гарнитура е'', ''глава е'' ще трябва да се прави. Естествено, не при всички, но одавна съм си загубил доверието, каквото и да е, в тях. Имам доверен човек с автосервиз, който знам, че ще и намери правилната диагноза, но за късмет явно, сега не е тук. И така....
Reply

#9
Не е задължително да е гарнитура или спукана глава. На старото ми Волво / V40 1,9 TD, 98 г/ се беше зацепил маркуча, който влиза в радиаторчето на парното. Губеше по малко антифриз на дълъг път, в града не се усещаше.
Хванах го съвсем случайно, опипвах всички меки връзки на място и ми прозълзи в ръката. Не знам как е при бензина, но на дизела стрелката ми е играела видимо само когато имам въздух в охладителната система.
Reply

#10
Agressor Wrote:Неприятното обаче е, че ... няма антифриз в казанчето.
От както я взех съм минал около 1000-1100 км. някаде около 500-600 на бензин и след това сложих газовия инжекцион. ... И сега долях към 400-500 мл. антифризец ...
А при монтажа на инжекциона дали е долят антифриз?
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)