The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo S40, 1.8, 1998 г - върти, но не пали

#1
Привет колеги,

Днес след като приключих работа и а-ха да си отида с колата. Не запали, но върти. Така, сега, проблемът се появи още началото на есента, но в едно 10% от случаите, в които паля и въпреки това след няколко завъртания двигателят палеше (мисля, че може да изключим имобилайзера като проблем в такъв случай). Днес не запали, докато не се изтощи акумулатора. Преди две седмици двигателят запали доста трудно сутринта и след това угасна без никакви признаци или колебания в оборотите. После пак запали и след като дадох мъничко газ и пуснах педала, изгасна отново рязко. Наложи се да подържам обороти след запалването с педала (около 1000), но пушеше доста (беше и студено). Малко повече информация - колата има газон инжекцион, който автоматично превключва на газ при 40 градуса, двигателят според мен работи добре, няма колебания в оборотите, освен когато загрее и премина на газ, изгася го и го запаля. Тогава докато работи на бензин се виждат слаби колебания на стрелката, много леко се усещат, но не са повече от 50 оборота. Вибрации няма, освен докато не загрее сутрин, но не са изобщо силни (наскоро смених тампоните на двигателя). Уж свещите също бяха сменени преди месец според майстора. Това, което може да има значение също е, че не се усеща тяга в този двигател. Имам предвид, че дали ще натисна леко педала на газта или до дупка колата набира по един и същ начин и той не е особено мощен...(бях писал тема за това, но така и не се намери причината). Знам само, че уж силата в тези двигатели е във високите обороти, но и там не се усеща особена тяга, а 115 коня... Също така мисля, че харчи повече от нормалното - 15, 16 газ, за бензин също мисля, че харчи повече, защото си отиват едни 15-20 литра месечно само докато загрее на празен ход (паля я почти всяка сутрин), не знам дали е нормално. Нямам никаква идея какво може да е, затова се обръщам към вас за помощ.
Благодаря!
Reply

#2
Здравей проблемите за палене при бензина са много. Погледни отива ли ток до свещите, бензин също. При тия симптоми голяма вероятност има помпата да е свършила. Погледни и релето на помпата.
Reply

#3
А също и налягането на помпата трябва да се провери.
V70   2.4 - (2017-)
V40   2.0 - (2010-2017)
Reply

#4
Здравейте,

Благодаря за отговорите. Помпата ще се провери при първа възможност и ще уведомя дали тя е била проблемът.
Reply

#5
Ммм да много важно, но щом е спаднало налягането на помпата значи е свършила Smile. Много е важно да спазиш параметрите на помпата ако купуваш, независимо от марката. Защото като сменях на Фронтерката първо ми дадоха една с 0.8 бара, но се усъмних понеже крачетата не пасваха и се поразрових из нета и се оказа че тая не става. На мен ми трябвало с 3.5 бара и така оправиха се нещата. Така че...
Reply

#6
Здравейте,съжалявам ако съм объркал мястото за задаване на въпроси,но току що си направих регистрация,имам малък (а може би сериозен ) проблем с моето Волво S40 2.0 D 2006,живея в Англия и обиколих няколко сервиза и никой не може да ми открие проблема от къде идва,чува се странно тропане в предната част на автомобила, най-странното на това тропане, е че се чува само и единствено когато запаля колата и измина първите 50-100 метра, след това не се чува повече,ако колата работи на место и потегля не се чува, само и единствено ако изключа двигателя и потегля на ново.
Reply

#7
@Дамян Костов, аз имах подобен проблем и се оказаха тампони на двигателя. При по-рязко потегляне потропваше. Твоето Волво е все пак 2006, но мога да те посъветвам да проверят тампоните на двигателя, докато е студен има повече вибрации и ако тампоните са заминали ще потропва.

Относно мойта тема, колата вчера запали след 30 минутно въртене на ток с кабели, така че бензиновата помпа явно работи все още. Закарана е в сервиз и според автомонтьорът-разбивач може да е стъпковото моторче. Аз мисля бобина или дюзи, но ще видим каква ще е диагнозата днес или утре. Благодаря на всички за отговорите.
Reply

#8
Благодаря много за информацията, в четвъртък имам запазен час и ще помоля да ги погледнат,странното е само че аз мога да съм я карал цял ден,изключа ли двигателя за минута и после отново го запаля и потегля отново се чува еднократно.Още веднъж благодаря!!!
Reply

#9
Колега, сподели какво става с машината.
Reply

#10
Машината стои в сервиза без да е отворена още. Чака си реда... Ще пиша, когато имам информация.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)