11-28-2016, 10:28 PM
Привет колеги,
Днес след като приключих работа и а-ха да си отида с колата. Не запали, но върти. Така, сега, проблемът се появи още началото на есента, но в едно 10% от случаите, в които паля и въпреки това след няколко завъртания двигателят палеше (мисля, че може да изключим имобилайзера като проблем в такъв случай). Днес не запали, докато не се изтощи акумулатора. Преди две седмици двигателят запали доста трудно сутринта и след това угасна без никакви признаци или колебания в оборотите. После пак запали и след като дадох мъничко газ и пуснах педала, изгасна отново рязко. Наложи се да подържам обороти след запалването с педала (около 1000), но пушеше доста (беше и студено). Малко повече информация - колата има газон инжекцион, който автоматично превключва на газ при 40 градуса, двигателят според мен работи добре, няма колебания в оборотите, освен когато загрее и премина на газ, изгася го и го запаля. Тогава докато работи на бензин се виждат слаби колебания на стрелката, много леко се усещат, но не са повече от 50 оборота. Вибрации няма, освен докато не загрее сутрин, но не са изобщо силни (наскоро смених тампоните на двигателя). Уж свещите също бяха сменени преди месец според майстора. Това, което може да има значение също е, че не се усеща тяга в този двигател. Имам предвид, че дали ще натисна леко педала на газта или до дупка колата набира по един и същ начин и той не е особено мощен...(бях писал тема за това, но така и не се намери причината). Знам само, че уж силата в тези двигатели е във високите обороти, но и там не се усеща особена тяга, а 115 коня... Също така мисля, че харчи повече от нормалното - 15, 16 газ, за бензин също мисля, че харчи повече, защото си отиват едни 15-20 литра месечно само докато загрее на празен ход (паля я почти всяка сутрин), не знам дали е нормално. Нямам никаква идея какво може да е, затова се обръщам към вас за помощ.
Благодаря!
Днес след като приключих работа и а-ха да си отида с колата. Не запали, но върти. Така, сега, проблемът се появи още началото на есента, но в едно 10% от случаите, в които паля и въпреки това след няколко завъртания двигателят палеше (мисля, че може да изключим имобилайзера като проблем в такъв случай). Днес не запали, докато не се изтощи акумулатора. Преди две седмици двигателят запали доста трудно сутринта и след това угасна без никакви признаци или колебания в оборотите. После пак запали и след като дадох мъничко газ и пуснах педала, изгасна отново рязко. Наложи се да подържам обороти след запалването с педала (около 1000), но пушеше доста (беше и студено). Малко повече информация - колата има газон инжекцион, който автоматично превключва на газ при 40 градуса, двигателят според мен работи добре, няма колебания в оборотите, освен когато загрее и премина на газ, изгася го и го запаля. Тогава докато работи на бензин се виждат слаби колебания на стрелката, много леко се усещат, но не са повече от 50 оборота. Вибрации няма, освен докато не загрее сутрин, но не са изобщо силни (наскоро смених тампоните на двигателя). Уж свещите също бяха сменени преди месец според майстора. Това, което може да има значение също е, че не се усеща тяга в този двигател. Имам предвид, че дали ще натисна леко педала на газта или до дупка колата набира по един и същ начин и той не е особено мощен...(бях писал тема за това, но така и не се намери причината). Знам само, че уж силата в тези двигатели е във високите обороти, но и там не се усеща особена тяга, а 115 коня... Също така мисля, че харчи повече от нормалното - 15, 16 газ, за бензин също мисля, че харчи повече, защото си отиват едни 15-20 литра месечно само докато загрее на празен ход (паля я почти всяка сутрин), не знам дали е нормално. Нямам никаква идея какво може да е, затова се обръщам към вас за помощ.
Благодаря!