The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
харч на масло

#1
Здравейте приятели,
Моля Ви за съвет и консултация относно евнтуалният ми проблем.
Имам Волво 940 турбо дизел 2.4, от 12.2006г.Колата е може би на 240000км.
Карам го предимно на дълги разстояния-в България и чужбина.
След покупката смених маслата, като моторното, което сложих беше минерално.
При следващата смяна сложих Елф 10-40 полусинтетика за турбо дизел, защото видях, че преди е карана с полусинтетично масло.
И в след двете смени ми прави впечатление, че пада нивото на маслото и доливам от същото.Гледам нивото да и между мин.и макс. на пръчката(то пада до мин.не по-долу и аз доливам).Без значение дали карам с по-високи скорости или не.Няма видими течове, само омасляване около една тръба на турбото, няма пушеци и т.н.само в при студеният старт и изпушва черно, когато я натискам по-яко и то само в началото.
Няма омасляване по ауспуха.
Колата има мощност и нямам(да чукам на дърво)забележки.
Моля да ми отговорите дали има нещо обезпокоително.
Предварително Ви благодаря!
Reply

#2
Здравейте приятели,
Моля Ви за съвет и консултация относно евнтуалният ми проблем.
Имам Волво 940 турбо дизел 2.4, от 12.2006г.Колата е може би на 240000км.
Карам го предимно на дълги разстояния-в България и чужбина.
След покупката смених маслата, като моторното, което сложих беше минерално.
При следващата смяна сложих Елф 10-40 полусинтетика за турбо дизел, защото видях, че преди е карана с полусинтетично масло.
И в след двете смени ми прави впечатление, че пада нивото на маслото и доливам от същото.Гледам нивото да и между мин.и макс. на пръчката(то пада до мин.не по-долу и аз доливам).Без значение дали карам с по-високи скорости или не.Няма видими течове, само омасляване около една тръба на турбото, няма пушеци и т.н.само в при студеният старт и изпушва черно, когато я натискам по-яко и то само в началото.
Няма омасляване по ауспуха.
Колата има мощност и нямам(да чукам на дърво)забележки.
Моля да ми отговорите дали има нещо обезпокоително.
Предварително Ви благодаря!
Reply

#3
Сипвай си маслото до МАКС.
Турбото ти е леко омаслено - от там ти е лекия харч на масло.
Не се притеснявай за сега.

След голяма скорост - оставяй време на турбото да се охлади и тогава гаси двигатела.

Трудно е да се каже точна диагноза на проблема ти - по принцип.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#4
Сипвай си маслото до МАКС.
Турбото ти е леко омаслено - от там ти е лекия харч на масло.
Не се притеснявай за сега.

След голяма скорост - оставяй време на турбото да се охлади и тогава гаси двигатела.

Трудно е да се каже точна диагноза на проблема ти - по принцип.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#5
Казваш "голяма скорост"?
Имаш предвид 140-160 или?
Благодаря
Reply

#6
Казваш "голяма скорост"?
Имаш предвид 140-160 или?
Благодаря
Reply

#7
ДА.
Като си на магистрала и си карал с 140-160км/ч., и решиш да спреш веднага за по кафе или зареждане, гасиш колата - тогава е кофти.
Смяташ ли да предприемаш нещо такова, намали скороста под 2200оборота за този интервал от 2-3мин. и тогава като искаш да спреш.
Препоръчително е, но избора си остава индивидуален.

Някой път я оставям да поработи малко 1-2мин. ако съм решил да спра от голямата скорост - екстремно!

Турбото не се охлажда и там маслото направо кипи във вала - затова се налага това "разпускане". маслото не циркулира - ако си забелязал, има само ВХОД!
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#8
ДА.
Като си на магистрала и си карал с 140-160км/ч., и решиш да спреш веднага за по кафе или зареждане, гасиш колата - тогава е кофти.
Смяташ ли да предприемаш нещо такова, намали скороста под 2200оборота за този интервал от 2-3мин. и тогава като искаш да спреш.
Препоръчително е, но избора си остава индивидуален.

Някой път я оставям да поработи малко 1-2мин. ако съм решил да спра от голямата скорост - екстремно!

Турбото не се охлажда и там маслото направо кипи във вала - затова се налага това "разпускане". маслото не циркулира - ако си забелязал, има само ВХОД!
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)