12-19-2016, 10:13 AM
Добър ден! Имам един интересн проблем с колата. Реших да направя клип за да няма не разбрали : <!-- m --><a class="postlink" href="https://www.youtube.com/watch?v=1I70Jy3mSME">https://www.youtube.com/watch?v=1I70Jy3mSME</a><!-- m -->
Колата е Volvo S40 1.8i, GDI номер на двигателя BS4184SM, километри 185K. Попринцип колата не се кара всеки ден и тракането е най-силно когато колата е седяла без да се пали повече от няколко дена и понякога изчезва (или поне намалява) след като колата загрее, но понякога не. Рядко, но се е случвало и да го няма (или да е много слабо) при запалване и да се появи след примерно 30 минути каране. Проблемът не е нов, има го от както предишният собственик е взел колата (50 000КМ общо с мойте колометри). В момента е с 5w40 масло на 2000км и е в почти перфектно състояние. Няма проблем с паленето, ускоряването, не гасне, не меша уборотите, не гори много масло. На смяна при пълнене до средата, се доливат около 200мл, при пълнене до горе не се доближава до минимума.
Според това което четох по нета е от повдигачие, и трябвало да пробвам с 5w30 масло. Но пък, един майстор ми каза че защото е GDI имало втора помпа за вдигане на налягането на дюзите и от нея било тракането.
Ще съм много благодарен, ако споделите и вашето мнение!
Колата е Volvo S40 1.8i, GDI номер на двигателя BS4184SM, километри 185K. Попринцип колата не се кара всеки ден и тракането е най-силно когато колата е седяла без да се пали повече от няколко дена и понякога изчезва (или поне намалява) след като колата загрее, но понякога не. Рядко, но се е случвало и да го няма (или да е много слабо) при запалване и да се появи след примерно 30 минути каране. Проблемът не е нов, има го от както предишният собственик е взел колата (50 000КМ общо с мойте колометри). В момента е с 5w40 масло на 2000км и е в почти перфектно състояние. Няма проблем с паленето, ускоряването, не гасне, не меша уборотите, не гори много масло. На смяна при пълнене до средата, се доливат около 200мл, при пълнене до горе не се доближава до минимума.
Според това което четох по нета е от повдигачие, и трябвало да пробвам с 5w30 масло. Но пък, един майстор ми каза че защото е GDI имало втора помпа за вдигане на налягането на дюзите и от нея било тракането.
Ще съм много благодарен, ако споделите и вашето мнение!