Posts: 4,368
Threads: 166
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jan 2010
Reputation:
7
Потърси Ники Добрев в София да ти за закачи и тества, заедно да я огледате. За автомата покарай по-продължително време да загрее максимално добре и гледай да няма никакви подритвания на кутията. Ако продавача е читав, може и да докажа дали и кога е сменяно маслото в кутията, а може и самата кутия да е ревизирана.
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Posts: 33
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2016
Reputation:
0
Продавачът няма нищо против колата да се диагностицира в Мото Пфое. Което не пречи и този Ники Добрев да я види преди това, естествено срещу заплащане на съответната услуга. Може ли някакви контакти на Ники?
Posts: 4,368
Threads: 166
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: Jan 2010
Reputation:
7
don_balon73 Wrote:Продавачът няма нищо против колата да се диагностицира в Мото Пфое. Което не пречи и този Ники Добрев да я види преди това, естествено срещу заплащане на съответната услуга. Може ли някакви контакти на Ники? Ако използваш фейсбук тук -
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.facebook.com/groups/279848032167213/?fref=ts">https://www.facebook.com/groups/2798480 ... 3/?fref=ts</a><!-- m -->
или във форума тук -
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=21&t=26108">viewtopic.php?f=21&t=26108</a><!-- l -->
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Posts: 33
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2016
Reputation:
0
Супер, много благодаря! Човекът изглежда много читав, със сигурност ще ми е от помощ при евентуална покупка.
Posts: 383
Threads: 65
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2013
Reputation:
0
Горд собственик на: Volvo s60 2,4D 163
Още като погледна километрите се вижда, че колата се продава от някой селски тарикат, който търси глупаци. Тук трябва да ти светне знак внимание. Стара кола за тези пари... няма шанс. Моята я купих на 4,5г на 95 000км, този кош само назад ли е карал та е на 115 000км? Със старо Волво много трябва да внимаваш, за да не изгориш. Ако в колата няма остатъчен ресурш, ще имаш паметник пред блока. Автоматик на 15 г. = очаквай скоро проблеми а тук нещата са доооста интересни. Ако момчето ти казва, че има оборудване за такси => бягай към МП, те могат да ти кажат къде е продадена колата за 1 път. Ако е във Франция = внимателно затвори вратата на МП от външната страна и пълна газ. Моторчето е здраво и върви добре. Ако го караш бавно няма и да харчи, ноооооо ако колата е здрава.
Който търси - намира, който пита - знае!
Posts: 1,707
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: Volvo 960 Volvo XC90
anex Wrote:Още като погледна километрите се вижда, че колата се продава от някой селски тарикат, който търси глупаци. Тук трябва да ти светне знак внимание. Стара кола за тези пари... няма шанс. Моята я купих на 4,5г на 95 000км, този кош само назад ли е карал та е на 115 000км? Със старо Волво много трябва да внимаваш, за да не изгориш. Ако в колата няма остатъчен ресурш, ще имаш паметник пред блока. Автоматик на 15 г. = очаквай скоро проблеми а тук нещата са доооста интересни. Ако момчето ти казва, че има оборудване за такси => бягай към МП, те могат да ти кажат къде е продадена колата за 1 път. Ако е във Франция = внимателно затвори вратата на МП от външната страна и пълна газ. Моторчето е здраво и върви добре. Ако го караш бавно няма и да харчи, ноооооо ако колата е здрава. Кой автомобил имаш предвид?
S80-ката или V70-ката... или някои от XC70-тата...
TO DARE IS TO DO
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Posts: 33
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2016
Reputation:
0
МП е задължително и в двата случая. Засега клоня повече към s80, най-вече заради по-голямото вътрешно пространство. 117000 км в България за 13 години не е ненормален пробег /говоря за обявата на S80/. В момента карам Ситроен Ксантия и за почти 13 г. не съм изминал и 100 хиляди км. Горе-долу на година се падат по 7-8 хиляди, което мисля не е чак толкова ненормално. Иначе за V70 от старозагорската обява си прав. Там има голяма вероятност километрите да не са това, което са. Затова предпочитам да купувам кола от частно лице в България, отколкото внос от непознати автоджамбази. Особено дизел - западняците купуват дизел, за да го карат мнооого, ама наистина много. Докато в България това не е задължително.
Posts: 33
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2016
Reputation:
0
Spurs Wrote:anex Wrote:Още като погледна километрите се вижда, че колата се продава от някой селски тарикат, който търси глупаци. Тук трябва да ти светне знак внимание. Стара кола за тези пари... няма шанс. Моята я купих на 4,5г на 95 000км, този кош само назад ли е карал та е на 115 000км? Със старо Волво много трябва да внимаваш, за да не изгориш. Ако в колата няма остатъчен ресурш, ще имаш паметник пред блока. Автоматик на 15 г. = очаквай скоро проблеми а тук нещата са доооста интересни. Ако момчето ти казва, че има оборудване за такси => бягай към МП, те могат да ти кажат къде е продадена колата за 1 път. Ако е във Франция = внимателно затвори вратата на МП от външната страна и пълна газ. Моторчето е здраво и върви добре. Ако го караш бавно няма и да харчи, ноооооо ако колата е здрава. Кой автомобил имаш предвид?
S80-ката или V70-ката... или някои от XC70-тата...
И аз мисля, че смеси двете обяви за S80 и V70
Posts: 25
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2016
Reputation:
0
колегата от по горноят маи се е омешал яко
Posts: 25
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2016
Reputation:
0
колега кога ще гледаш с80 то
|