The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Резервен ключ за Volvo S60

#1
Здравейте колеги, наскоро закупих Волвото, но от автокъщата ми дадоха само един ключ. Искам да си направя резервен. За целта намерих намерих ключ от друго Волво, но не мога да намеря човек, който да го препрограмира за да става за моята. На някой налагало ли му се е да си прави 2ри ключ и какви са вариантите за това? Ако някой се е сблъсквал това ще се радвам да сподели как го е направил, при кой и горе долу какви пари му е излязло.
Reply

#2
Здравей, колега!
Ключът се състои от 2 елемента - дистанционно и ключ с транспордер, за палането.
Долната част могат да ти я нарежат и програмират на доста места, където продават авто-ключове, но обучението на дистанционно става само в официален сервиз и е необходимо да се въведат кодовете, с които се продават новите дистанционни - единият е 4 цифрен (PIN), а другият е сериен номер, с който се "запознават" модулите.
Ако се касае за дистанционно 2-ра употреба - нямаш шанс да го обучиш към твоята кола без тези кодове!
Можеш да си направиш долната част и ръчно да отключваш и заключваш, както и ще си пали ... с една дума - става за резервен.
Поздрави!
BG VOLVO Member #00409
Reply

#3
Dodo 155 Wrote:Долната част могат да ти я нарежат и програмират на доста места, където продават авто-ключове............................
Можеш да си направиш долната част и ръчно да отключваш и заключваш, както и ще си пали ... с една дума - става за резервен.
Поздрави!
Здравей колега,
сигурен ли си и би ли ми казал къде мога да си направя резервен ключ за палене? Аз обиколих всички ключари, които знам и всеки ме отпращаше без да може да направи ключ за палене. Реално сега си имам нарязан ключ за колата, но е без чип и става само за вратите, но не и да пали.
Доколкото разбрах тук от форума единствено в МП може да се направи ключ, но там съм си ограничил ходенията до минимум.
Поздрави
V70, 2015, B5204T9, Bi-fuel CNG
S60, 2006, B5244SG, Bi-fuel CNG
Reply

#4
Моята кола също бе с един ключ. Офертата от МП беше за 479,78лв., като колата трябваше да е при тях. Общо с пътните ми излизаше ок.550лв.
Отказах се да го правя там. Втори ключ, с който може да се отварят вратите и да се пали колата си направих в Ст.Загора за 170лв.След време ми омръзна да отключвам и заключвам механично с ключа и в Казанлък сложиха дистанционно на цена 60лв.
Така реших проблема с втория ключ, не е като оригиналния, но ми върши работа.
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply

#5
! СПАМ !
Какво ли не правят в тази Стара Загора ...

Big Grin
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#6
jtboev Wrote:
Dodo 155 Wrote:Долната част могат да ти я нарежат и програмират на доста места, където продават авто-ключове............................
Можеш да си направиш долната част и ръчно да отключваш и заключваш, както и ще си пали ... с една дума - става за резервен.
Поздрави!
Здравей колега,
сигурен ли си и би ли ми казал къде мога да си направя резервен ключ за палене? Аз обиколих всички ключари, които знам и всеки ме отпращаше без да може да направи ключ за палене. Реално сега си имам нарязан ключ за колата, но е без чип и става само за вратите, но не и да пали.
Доколкото разбрах тук от форума единствено в МП може да се направи ключ, но там съм си ограничил ходенията до минимум.
Поздрави

Не знам дали при С60 ще стане ,но не би трябвало да има пречки.Принасяш в жертва оригиналния ключ,вадиш транспондера от него залепваш го внимателно от вътрешната страна на таблото близо до ресивъра на имобилайзера и можеш да си нарежеш колкото искаш ключове при ключар и с всеки един ще палиш. Този вариант беше приложен на старата ми кола С40 първа фаза.
Volvo XC90 2.4 D/200 hp - 2011 - now
Volvo XC90 2.4D/185hp - 2008 - R-design - ex
Volvo V40 1.9D/115hp - 2001 - Sport - ex  
Volvo S40 1.9D/115hp - 2002 - ex
Volvo S40 1.8i/115 hp - 1997 - ex
Reply

#7
baipetko Wrote:
jtboev Wrote:
Dodo 155 Wrote:Долната част могат да ти я нарежат и програмират на доста места, където продават авто-ключове............................
Можеш да си направиш долната част и ръчно да отключваш и заключваш, както и ще си пали ... с една дума - става за резервен.
Поздрави!
Здравей колега,
сигурен ли си и би ли ми казал къде мога да си направя резервен ключ за палене? Аз обиколих всички ключари, които знам и всеки ме отпращаше без да може да направи ключ за палене. Реално сега си имам нарязан ключ за колата, но е без чип и става само за вратите, но не и да пали.
Доколкото разбрах тук от форума единствено в МП може да се направи ключ, но там съм си ограничил ходенията до минимум.
Поздрави

Не знам дали при С60 ще стане ,но не би трябвало да има пречки.Принасяш в жертва оригиналния ключ,вадиш транспондера от него залепваш го внимателно от вътрешната страна на таблото близо до ресивъра на имобилайзера и можеш да си нарежеш колкото искаш ключове при ключар и с всеки един ще палиш. Този вариант беше приложен на старата ми кола С40 първа фаза.
Става и всеки може да я запали и БЕЗ ключ.
ex XC90
Reply

#8
Стига да знае че може Big Grin
Volvo XC90 2.4 D/200 hp - 2011 - now
Volvo XC90 2.4D/185hp - 2008 - R-design - ex
Volvo V40 1.9D/115hp - 2001 - Sport - ex  
Volvo S40 1.9D/115hp - 2002 - ex
Volvo S40 1.8i/115 hp - 1997 - ex
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)