The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Писна ми!!!

#11
Майстора ми ми намекна за омекнал( не скъсан) тампон на двигателя, и май ще го сменя. Скърцането при мен е от връзката между колектора и първото гърне.
Reply

#12
Точно от този пръстен, свързващ колекторните тръби с първото гърне, където е катализатора идва това скърцане.
Чух за някакви графитни, които са по-меки и следователно няма такова голямо триене, но не мога да си намеря моя размер.
Reply

#13
Мисля да намацам работата там с високо-температурна смазка пък да видим, ама нямам грам свободно време в момента да се позацапам с колата.
Reply

#14
И аз съм ЗА ракията - т.е. тампон - не е задължително да е напълно скъсан !

Сега като се сетя - 2 години си го имах "металическото стържене" както беше казал/писал някой във форума - и аз залягах и се чудих, дори мислех да ходя до Софията да ми махнат катализатора и да слагам катализаторно гърне - за 120-130 кинта, ужким се оправи! НО, зимата вкарах колата в бокса за 1-2 дена - и междувременно видях, че предния тампон на двг-то не изглежда съвсем наред /полускъсан, полуувиснал/- та сменихме и него! Еми оттогава се усещам че това нещо както му казвате "скърцане" не съм го чувал! Мисля че за същото дражнещо явление става дума, нали?

Само едно ме смущава - моята е бензин, на Яшо - дизел, а на автора на темата - нз ?!?
VW Golf II'84-ex AUDI 100 C4'93-ex
Volvo V40 MY96 1.8i 85kW-еx
VW PASSAT B5.5'02 1.9TDI PD-ex, C3'03 1.4HDI 50kW-ex
Volvo V70 II MY02 2.4 D5 120+kW+M56, 307face'06 1.6HDI 81kW-ex
Volvo V70 II MY05-face 2.4 D5 120kW+AW55-50SN - на части
Volvo V70 III MY09 2.4 D5 136+kW TF-80SC-ex, Rav4'06 2.2D4D 100kW-ех
Volvo XC60 MY09 2.4 D5 136+kW M66 SUMMUM PAN Angel
Volvo XC60 MY15 D4204T5 TG-81SC FWD
Reply

#15
Колега може и тампон да е, но не виждам логика. След като го смених и намазах с паста скърцането изчезна.
След няколко месеца отново се появи. Този път намазах с паста и скърцането изчезна пак за месец-два, след което пак същото.
Все пак ще проверя и за тампон.

Забравих също,че зимата въобще не скръцна, а сега направо не се търпи. Доста странно :roll:
Reply

#16
От топлото гумата омеква още повече и мотора провисва повече, а и се узилват вибрациите. Тия дни ще поръчам частите и колата влиза в бокса пък да видим.
Reply

#17
Проблемът със скърцането го реших. Както предполагах беше същия пръстен под колекторните тръби. Беше се полулучило едно угъване на самия пръстен и от тъм луфт, от който става това стържене.
Сега взех друг на WALKER пък ще видим.
Дано ме изкара това лято :lol:
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)