03-24-2017, 11:19 AM
Благодаря за коментарите на всички.
И преди да започна темата съм наясно с това, че като я взема не мога да очаквам чудеса и че ако дам 4000лв примерно и тя е на 200 000 + км после ще наливам само бензин и ще си свиркам.
Просто няма много мнения по форума за това какви са проблемите и предимствата на тези два модела.
Пуснах темата с цел да затвърдя информацията си и да науча нещо ново по възможност.
Така или иначе идеята ми е да взема кола, която е добре технически и може да има козметични проблеми или липса на пълно оборудване.
Малко по-малко щях да си сложа, което ми трябва допълнително и екстрата примерно 100лв + 30лв за подгрев + още толкова примерно за инфоцентър не ми се вижда нещо страшно.
Аз само за нови гуми ще дам примерно в порядъка на 600-800лв в зависимост от джантите с които я взема.
По скоро ме притеснява това, че трудно се намират, което говори обратно на мнението, че са чупливи.
Това, че коженият салон е двойно по-скъп отколкото на първа фаза също е малко неприятно, но мен ми трябват придимно корите на вратите на първо време.
Исках да сондирам мнение за колата, но исках да чуя по възможност повече и то на хора които имат тези автомобили или са имали преди това.
За съжаление повечето са предимно за първата фаза и едно за втора фаза/личен опит/ на колегата Иван Тодоров.
Съжалявам, че колегата Тодоров се е засегнал с нещо визирам иронията в ``господин колега``, но само от него четох на две места за чупливият мотор на втората фаза.
Поне си призна в предният пост, че е издевателствал върху колата, а все пак, колкото и да са железни по шведски те не са вечни.
Надявам се няма да се сърдиш, обаче заради това негативно мнение две седмици се двоумя кой двигател и коя кола е за мен, а положителни мнения има само за Т4, която не мога да намеря в прилично състояние.
Колега Тодоров аз имам минимум още 10 години опит на този, който ти имаш и то с много различни марки /служебни/ и всичките се юркат като за последно.
Благодаря ти за желанието да ми дадеш информация и я оценям.
Надявам се да не съм те засегнал с нещо.
В крайна сметка колата е като жената, на каквото случиш това ще е
Поздрави на всички и ако някой иска да сподели мнение ще се радвам да пише в темата, тъй като ще е полезна на всички.
И преди да започна темата съм наясно с това, че като я взема не мога да очаквам чудеса и че ако дам 4000лв примерно и тя е на 200 000 + км после ще наливам само бензин и ще си свиркам.
Просто няма много мнения по форума за това какви са проблемите и предимствата на тези два модела.
Пуснах темата с цел да затвърдя информацията си и да науча нещо ново по възможност.
Така или иначе идеята ми е да взема кола, която е добре технически и може да има козметични проблеми или липса на пълно оборудване.
Малко по-малко щях да си сложа, което ми трябва допълнително и екстрата примерно 100лв + 30лв за подгрев + още толкова примерно за инфоцентър не ми се вижда нещо страшно.
Аз само за нови гуми ще дам примерно в порядъка на 600-800лв в зависимост от джантите с които я взема.
По скоро ме притеснява това, че трудно се намират, което говори обратно на мнението, че са чупливи.
Това, че коженият салон е двойно по-скъп отколкото на първа фаза също е малко неприятно, но мен ми трябват придимно корите на вратите на първо време.
Исках да сондирам мнение за колата, но исках да чуя по възможност повече и то на хора които имат тези автомобили или са имали преди това.
За съжаление повечето са предимно за първата фаза и едно за втора фаза/личен опит/ на колегата Иван Тодоров.
Съжалявам, че колегата Тодоров се е засегнал с нещо визирам иронията в ``господин колега``, но само от него четох на две места за чупливият мотор на втората фаза.
Поне си призна в предният пост, че е издевателствал върху колата, а все пак, колкото и да са железни по шведски те не са вечни.
Надявам се няма да се сърдиш, обаче заради това негативно мнение две седмици се двоумя кой двигател и коя кола е за мен, а положителни мнения има само за Т4, която не мога да намеря в прилично състояние.
Колега Тодоров аз имам минимум още 10 години опит на този, който ти имаш и то с много различни марки /служебни/ и всичките се юркат като за последно.
Благодаря ти за желанието да ми дадеш информация и я оценям.
Надявам се да не съм те засегнал с нещо.
В крайна сметка колата е като жената, на каквото случиш това ще е
Поздрави на всички и ако някой иска да сподели мнение ще се радвам да пише в темата, тъй като ще е полезна на всички.
Комарите са много по-хуманни от някои жени - когато комар ти пие кръвчицата, той поне престава да бръмчи.
Volvo V40 2.0 140Hp/103kW 1997г
Renault 5 GTX 1.7 73Hp 1988
Volvo V40 2.0 140Hp/103kW 1997г
Renault 5 GTX 1.7 73Hp 1988