The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Мнение за Volvo V40T и Volvo V40 T4

#31
Благодаря за коментарите на всички.
И преди да започна темата съм наясно с това, че като я взема не мога да очаквам чудеса и че ако дам 4000лв примерно и тя е на 200 000 + км после ще наливам само бензин и ще си свиркам.
Просто няма много мнения по форума за това какви са проблемите и предимствата на тези два модела.
Пуснах темата с цел да затвърдя информацията си и да науча нещо ново по възможност.
Така или иначе идеята ми е да взема кола, която е добре технически и може да има козметични проблеми или липса на пълно оборудване.
Малко по-малко щях да си сложа, което ми трябва допълнително и екстрата примерно 100лв + 30лв за подгрев + още толкова примерно за инфоцентър не ми се вижда нещо страшно.
Аз само за нови гуми ще дам примерно в порядъка на 600-800лв в зависимост от джантите с които я взема.
По скоро ме притеснява това, че трудно се намират, което говори обратно на мнението, че са чупливи.
Това, че коженият салон е двойно по-скъп отколкото на първа фаза също е малко неприятно, но мен ми трябват придимно корите на вратите на първо време.
Исках да сондирам мнение за колата, но исках да чуя по възможност повече и то на хора които имат тези автомобили или са имали преди това.
За съжаление повечето са предимно за първата фаза и едно за втора фаза/личен опит/ на колегата Иван Тодоров.
Съжалявам, че колегата Тодоров се е засегнал с нещо визирам иронията в ``господин колега``, но само от него четох на две места за чупливият мотор на втората фаза.
Поне си призна в предният пост, че е издевателствал върху колата, а все пак, колкото и да са железни по шведски те не са вечни.
Надявам се няма да се сърдиш, обаче заради това негативно мнение две седмици се двоумя кой двигател и коя кола е за мен, а положителни мнения има само за Т4, която не мога да намеря в прилично състояние.
Колега Тодоров аз имам минимум още 10 години опит на този, който ти имаш и то с много различни марки /служебни/ и всичките се юркат като за последно.
Благодаря ти за желанието да ми дадеш информация и я оценям.
Надявам се да не съм те засегнал с нещо.

В крайна сметка колата е като жената, на каквото случиш това ще е Smile

Поздрави на всички и ако някой иска да сподели мнение ще се радвам да пише в темата, тъй като ще е полезна на всички.
Комарите са много по-хуманни от някои жени - когато комар ти пие кръвчицата, той поне престава да бръмчи.

Volvo V40 2.0 140Hp/103kW 1997г
Renault 5 GTX 1.7 73Hp 1988
Reply

#32
Успех в търсенето! Купи си каквото ти е на сърце Smile

Иначе още в първия пост ти споделих, че Т4 много рядко се намира в Германия, каму ли у нас. Няма ги на пазара бензиновите мотори изобщо у нас, каму ли с турбо.. хората тук са свикнали да карат опели и голфчета. Виж в Швеция масово обявите за Волво В40 са 2т (и по-рядко т4), което идва да покаже, че колиците си ги бива, палят на студено Smile и в поддържан вид и състояние държат цена и имат малко ръжда. По-южно вече почват дизелаците и там, където има повече оборот на коли са си предимно дизелчета, респ. и вносът на изхвърлени оттам към БГ е на тези варианти.
Аз до преди месец обиколих повечето 2Т и Т4 на пазара (те се броят на пръсти, де) в търсене на моята. Имаше една никак не лоша от Враца за 3500лв., частна обява, без ГИ, нови дискове, ремъчен комплект закупен, светъл кожен салон, насложил беше озвучение добро, но старичка 98-ми набор. Понеже имах много части от старата я подминах за тези пари, но с течение на времето ще свали сигурно и си е оферта, една софийска с40 2т тъмно зелена също не беше зле технически, без ГИ, но визулано беше в лош, лош вид и е седан...иначе собственикът беше пич и има колата от 9 години, цената беше приемлива. Бях на ръба да взема в70 2.0т 180к.с. първа генерация внос, но предвид многото неща за смяна я пропуснах, но трябва да ти кажа, че ако не държиш да е в40 е добър избор в70 първо поколение.
b4184sm2 GDI, 1,5 Phase, 2000 - ex
b4204t3 2T 2 Phase facelift sport edition, 2001 - ex
b4204t2 2T 1,5 Phase, 2000 - now
Reply

#33
itodorov Wrote:Успех в търсенето! Купи си каквото ти е на сърце Smile

Иначе още в първия пост ти споделих, че Т4 много рядко се намира в Германия, каму ли у нас. Няма ги на пазара бензиновите мотори изобщо у нас, каму ли с турбо.. хората тук са свикнали да карат опели и голфчета. Виж в Швеция масово обявите за Волво В40 са 2т (и по-рядко т4), което идва да покаже, че колиците си ги бива, палят на студено Smile и в поддържан вид и състояние държат цена и имат малко ръжда. По-южно вече почват дизелаците и там, където има повече оборот на коли са си предимно дизелчета, респ. и вносът на изхвърлени оттам към БГ е на тези варианти.
Аз до преди месец обиколих повечето 2Т и Т4 на пазара (те се броят на пръсти, де) в търсене на моята. Имаше една никак не лоша от Враца за 3500лв., частна обява, без ГИ, нови дискове, ремъчен комплект закупен, светъл кожен салон, насложил беше озвучение добро, но старичка 98-ми набор. Понеже имах много части от старата я подминах за тези пари, но с течение на времето ще свали сигурно и си е оферта, една софийска с40 2т тъмно зелена също не беше зле технически, без ГИ, но визулано беше в лош, лош вид и е седан...иначе собственикът беше пич и има колата от 9 години, цената беше приемлива. Бях на ръба да взема в70 2.0т 180к.с. първа генерация внос, но предвид многото неща за смяна я пропуснах, но трябва да ти кажа, че ако не държиш да е в40 е добър избор в70 първо поколение.

Има една Т4 в автокъща в Дупница, но първа генерация, тази във Враца я гледах и беше добра оферта, цената ще търпи корекция със сигурност.
И двете ми идват далече само за оглед.
В70 също съм мислил, като вариант и има много добри обяви, но ми идва малко голяма за момента.
Пътувам само аз и дъщеря ми в колата и нямам нужда от толкова пространство.
Пък и бензиновите ми се струва, че ще харчат много за сметка на малко по-тромавият вървеж.
В70 Д5 са много добър вариант, но не искам дизел.
Комарите са много по-хуманни от някои жени - когато комар ти пие кръвчицата, той поне престава да бръмчи.

Volvo V40 2.0 140Hp/103kW 1997г
Renault 5 GTX 1.7 73Hp 1988
Reply

#34
дупнишката, до колкото знам е на човек, който е фен на марката и твърди, че пробегът е действителен, т.е. на много малко км, но колата стои не мръдната вече 5-та година, което за съжаление е причинило бая щети. Парите вече са му твърде много за застояла кола

темата се превърна на "в търсене на изгубената Т4-ка" Big Grin
ПП: ей сега наскоро излезна една автомат т4, 1,5 phase и поне на снимки не е лоша, но знае ли човек. 3к й търси. Ако ми остане време някоя събота ще взема да я огледам.
b4184sm2 GDI, 1,5 Phase, 2000 - ex
b4204t3 2T 2 Phase facelift sport edition, 2001 - ex
b4204t2 2T 1,5 Phase, 2000 - now
Reply

#35
Аз търся с ръчни скорости.
Тази в Дупница изглежда в добър вид, но и снимките са постни.
Няма салон и отстрани, двигател и т.н..
5 години, ако не е карана си е голям проблем.
Комарите са много по-хуманни от някои жени - когато комар ти пие кръвчицата, той поне престава да бръмчи.

Volvo V40 2.0 140Hp/103kW 1997г
Renault 5 GTX 1.7 73Hp 1988
Reply

#36
diddoo Wrote:Аз търся с ръчни скорости.
Тази в Дупница изглежда в добър вид, но и снимките са постни.
Няма салон и отстрани, двигател и т.н..
5 години, ако не е карана си е голям проблем.
Точно така колега,автоматик не ти трябва много проблемни са моят съвет е да търсиш фейслифтовата ако можеш да намериш е най-добре,но цените в Германия в немското мобиле почват от 2500 евро нагоре от 200 000 и нещо км.за съжаление,а пък и обявите са малко.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)