04-17-2017, 06:48 PM
Колега ивоат850,
Много хубаво е станало всичко, обаче трябва да направиш отвори за охлаждане. Колата така оставена би трябвало да няма проблем на магистрала, но при градско каране може да имаш проблем. Турбо ли е колата? Има ли маслен охладител на картера? Самия картер трябва да има достъп до въздух, защото там се охлажда маслото, както и малкия маслен охладител ако има такъв. Да не забравиш и скоростната кутия. Затова може да направиш отвори по тези места и с малки въздухозаборници да спомагат за охлаждането.
Погледни долу снимката и обърни внимание на посоката на отворите, т.е. че не вземат въздуха, а го отвеждат. Така изпълнено няма да навреди на защитата коята искаш да постигнеш.
Другото, което трябва да предвидиш е че метала ще се нагрява от горещия асфалт при градско каране. Вероятно малко по-големи отвори от тези на снимката ще се справят с този проблем.
Поздрави
Много хубаво е станало всичко, обаче трябва да направиш отвори за охлаждане. Колата така оставена би трябвало да няма проблем на магистрала, но при градско каране може да имаш проблем. Турбо ли е колата? Има ли маслен охладител на картера? Самия картер трябва да има достъп до въздух, защото там се охлажда маслото, както и малкия маслен охладител ако има такъв. Да не забравиш и скоростната кутия. Затова може да направиш отвори по тези места и с малки въздухозаборници да спомагат за охлаждането.
Погледни долу снимката и обърни внимание на посоката на отворите, т.е. че не вземат въздуха, а го отвеждат. Така изпълнено няма да навреди на защитата коята искаш да постигнеш.
Другото, което трябва да предвидиш е че метала ще се нагрява от горещия асфалт при градско каране. Вероятно малко по-големи отвори от тези на снимката ще се справят с този проблем.
Поздрави
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.