The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Отново за блокажа на деференциала

#1
Здравейте на всички малко се позагубих ама ей на работа :lol: . Та четох поста за блакажа на деф. и знам със сигурност, че в моя диференциал /на колата де/ влизат две жици отзад, защото преди година една ми прекъсна и скоростомера умря. Четохи че Мокси пише че действа на тласъци та от известно време имам и един проблем. Като я понатоваря с 2-3 души отзад при тргъгване усещам някакви удари и не знам от какво може да е. Говоря за тръгване без газ, ако подам газ не се усещат. Преди не го правеше та се чудя какво ще трябва да сменям, та като четох се замислих да неби нещо тоя блокаж да ме бъзика? Приемам всякакви мнения и предварително благодаря.[/color][/color]
Reply

#2
Жиците които влизат в диференциала са единствено за скоростомера, на 7xx и 9xx скоростомерите са без жило.
SAXON
Reply

#3
по същото време се появи и един друг проблем. Щом прекъснеше жицата на някоя дупка и ми светваше лампата на АВС и трябваше да загася колата и да запаля наново зада загасне, така че си мисля че километража е свързан с АВС, а защо АВС да не контролира и въртенето на задните колела. Мисълта ми е че ако едното боксува а другото не АВС да включва спирачка към по-бървзо въртящото се колело Sad . Между другото лампичката на АВС започна да дава индикации за проблем много преди да разбера че проблемната жица е и за скоростомера.
Reply

#4
ABS е спирачна система а блокировките на диференциала са:
автоматична - LSD
ел - ETC
А най добре посети това място
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub.org.uk/forum/showthread.php?t=3684&highlight=automatic+locked+differential">http://www.volvoclub.org.uk/forum/showt ... fferential</a><!-- m -->
SAXON
Reply

#5
alman67 Wrote:по същото време се появи и един друг проблем. Щом прекъснеше жицата на някоя дупка и ми светваше лампата на АВС и трябваше да загася колата и да запаля наново зада загасне, така че си мисля че километража е свързан с АВС, а защо АВС да не контролира и въртенето на задните колела. Мисълта ми е че ако едното боксува а другото не АВС да включва спирачка към по-бървзо въртящото се колело Sad . Между другото лампичката на АВС започна да дава индикации за проблем много преди да разбера че проблемната жица е и за скоростомера.

Тези автомобили (7хх и 9хх) са с триточков АБС, което означава, че задните спирачки винаги работят едновременно - не може да спира само лявото или само дясното. А блокажът на диференциала си е отделна работа и няма нищо общо с кабела, който влиза в диференциала - той е само за скоростомера и за задния сензор на АБСа
There's someone in my head but it's not me...
Reply

#6
alman67 Wrote:по същото време се появи и един друг проблем. Щом прекъснеше жицата на някоя дупка и ми светваше лампата на АВС и трябваше да загася колата и да запаля наново зада загасне, така че си мисля че километража е свързан с АВС, а защо АВС да не контролира и въртенето на задните колела. Мисълта ми е че ако едното боксува а другото не АВС да включва спирачка към по-бървзо въртящото се колело Sad . Между другото лампичката на АВС започна да дава индикации за проблем много преди да разбера че проблемната жица е и за скоростомера.

Тези автомобили (7хх и 9хх) са с триточков АБС, което означава, че задните спирачки винаги работят едновременно - не може да спира само лявото или само дясното. А блокажът на диференциала си е отделна работа и няма нищо общо с кабела, който влиза в диференциала - той е само за скоростомера и за задния сензор на АБСа
There's someone in my head but it's not me...
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)