05-01-2017, 01:57 PM
Колеги,колко са температурните датчици на Волво Т4 за охлаждащата течност и къде се намират?Интересуваме този който подава информация до ЕКУто.Аз виждам само един който е до термостат има ли друг?
The following warnings occurred: | ||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
Колко температурни датчици има Волво V40
|
05-01-2017, 01:57 PM
Колеги,колко са температурните датчици на Волво Т4 за охлаждащата течност и къде се намират?Интересуваме този който подава информация до ЕКУто.Аз виждам само един който е до термостат има ли друг?
05-02-2017, 10:40 AM
Здравей, според годината на производство може да е с един или с два температурни датчика. Точно този, който си видял подава инфо към ЕКУ-то. Другия/ако имаш/ е от другия край на главата на двигателя- подава инфо към таблото.
\\// (()) ||_ \\// (()) S60 D5 185+к.с. М66.
05-02-2017, 05:01 PM
Здравей и благодаря за отговора колега,а знаеш ли ако в заседнал да подава информация в студено положение дали ще ми показва правилно стрелката на температурата влияе ли се от него тя?
05-02-2017, 07:03 PM
Здравей отново, първо виж дали колата ти е с един или с два температурни датчика и тогава ще умуваме по проблема.
\\// (()) ||_ \\// (()) S60 D5 185+к.с. М66.
05-02-2017, 07:36 PM
Само един виждам горе до термостат с има един друг който е на блока отдолу под всумактелните колектори но той трябва да е за маслото.
05-03-2017, 08:09 AM
Коя година е произведен автомобила?
\\// (()) ||_ \\// (()) S60 D5 185+к.с. М66.
05-03-2017, 06:10 PM
2001г.е колега, но може да не е в датчика проблема май,защото на диагностиката показва,че работи.Всичко работи нормално моторче за празен ход,дебитомер или маф сензора е нов,изчитен дросел със сменем потенциометър,работещи ламбда сонди обаче закача ли буксата на МАФ-а и колата е загряла от там тръгва целия проблем веднага гасне на празен ход и пуши черен пушек,дори се чува и пукане в ауспуха откача ли го мафа работи все едно нищо и няма на какво се дължи това въобще не мога да си го обясня вече.Някой ако се е сблъсвал с подобен проблем ще съм му много благодарен ако ми помогне.Колата може да се кара и с откачена букса на дебитомера иначе,но влиза май в някакъв авариен режим перката на радиатора се включва когато загася двигателя и остава да работи постоянно докато не закача буксата на дебитомера за въздуха на работещ двигател светват ми лампата за чека и DSA-то това е нормално при изключването да светне грешка обаче не показва за другото след като се изчисти това става само при изключването на буксата на МАФ сензора .
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |