The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем с климатик на xc60

#1
Здравейте на всички.

Без много излишен текст в темата, давам пряката реч.

XC60 D5 2011г. Проблем с климатик.

- Ту работи, ту не работи.
- Като се движа работи по-добре отколкото когато съм на място.
- На магистрала си работи добре, а на място работи 1 минута и спира. Ако го изключа от копчето за малко, след това пак сработва за минутка и пак спира, но ако не го изключа от копчето, въобще не тръгва.
- Като спре да работи, започва да се чува някакъв странен шум, който варира според оборотите на автомобила.
- На място го включвам, работи 1-2 минути и спира сам. Според един от майсторите спира и компресора да върти, но перката отпред продължава да си върти.

Четох доста, и попаднах на точно описание на моя проблем тук: <!-- m --><a class="postlink" href="https://www.matthewsvolvosite.com/forums/viewtopic.php?t=68086">https://www.matthewsvolvosite.com/forum ... hp?t=68086</a><!-- m -->
уви, нямаше решение на проблема в тази тема.


Какво съм проверил до тук:

+ Има фреон достатъчно.
+ Има масло.
+ Вдига добро налягане.

Някой да има някаква идея от какво може да е това чудо?
Reply

#2
Orion_ Wrote:Здравейте на всички.

Без много излишен текст в темата, давам пряката реч.

XC60 D5 2011г. Проблем с климатик.

- Ту работи, ту не работи.
- Като се движа работи по-добре отколкото когато съм на място.
- На магистрала си работи добре, а на място работи 1 минута и спира. Ако го изключа от копчето за малко, след това пак сработва за минутка и пак спира, но ако не го изключа от копчето, въобще не тръгва.
- Като спре да работи, започва да се чува някакъв странен шум, който варира според оборотите на автомобила.
- На място го включвам, работи 1-2 минути и спира сам. Според един от майсторите спира и компресора да върти, но перката отпред продължава да си върти.

Четох доста, и попаднах на точно описание на моя проблем тук: <!-- m --><a class="postlink" href="https://www.matthewsvolvosite.com/forums/viewtopic.php?t=68086">https://www.matthewsvolvosite.com/forum ... hp?t=68086</a><!-- m -->
уви, нямаше решение на проблема в тази тема.


Какво съм проверил до тук:

+ Има фреон достатъчно.
+ Има масло.
+ Вдига добро налягане.

Някой да има някаква идея от какво може да е това чудо?

Съединител на компресора?
Reply

#3
Трябва ти сервиз !!
1.Volvo 940, 1991, 2.0 turbo, B200FT, Estate
2.Volvo V70, 2002, 2.4 turbo, D5244T
3.Volvo S80, 2004, 2.4 turbo, D5244T
Reply

#4
Тишо ти го е казал
Reply

#5
Момчета проблемите с компресор от естество съединител са при всички модели до платформа P2, при ХС60 компресора работи на различен
принцип и проблем със съединителя е малко вероятен.
Горе описаните симптоми от колегата са по скоро признак за прекомерно високо налягане в системата.
Вероятни причини за това са :
- неправилно заредена с-ма с фреон
- силно замърсени радиатори
- не работещ коректно вентилатор на радиаторите
- дефектен термо вентил и др.
Разбира се повредата може да е електрическа или механична от друго естество ( включително компресора ) но ние пред монитора няма как да разберем. Затова си трябва сервиз.
1.Volvo 940, 1991, 2.0 turbo, B200FT, Estate
2.Volvo V70, 2002, 2.4 turbo, D5244T
3.Volvo S80, 2004, 2.4 turbo, D5244T
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)