The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Нов

#21
bell,разказа ми играта,човече...
Надявам се да се шегуваш
Reply

#22
Хич не се шегува. А за цените преди години, маховик и съединител вървеше над 3000 лв. Някъде за толкова ги сменях на първата ми 60-ка Smile Така че си е направо "на далавера" Smile
Volvo XC90 D5 (D5244T18) R-Design, АСК, дизел, 2012 г.
-------------
Volvo S80 2.5T (B5254T6) Momentum, АСК, бензин, 2009 г.
Volvo S60 2.4  (B5244S4) Sport, РСК, бензин, 2008 г.
Volvo S60 2.4  (B5244S2) Move, РСК, бензин, 2006 г.
Reply

#23
YoYo Wrote:Хич не се шегува. А за цените преди години, маховик и съединител вървеше над 3000 лв. Някъде за толкова ги сменях на първата ми 60-ка Smile Така че си е направо "на далавера" Smile

На мен ми излезна около 1900 с ремонта ... то това сегашното цена ли е?!?
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#24
bell Wrote:... то това сегашното цена ли е?!?

Направо си е 2 за лев Smile От любопитство погледнах и се оказва, че и сега маховикът в МП е над 2 000. За твое успокоение и тогава "си минал тънко" Smile
Volvo XC90 D5 (D5244T18) R-Design, АСК, дизел, 2012 г.
-------------
Volvo S80 2.5T (B5254T6) Momentum, АСК, бензин, 2009 г.
Volvo S60 2.4  (B5244S4) Sport, РСК, бензин, 2008 г.
Volvo S60 2.4  (B5244S2) Move, РСК, бензин, 2006 г.
Reply

#25
YoYo Wrote:
bell Wrote:... то това сегашното цена ли е?!?

Направо си е 2 за лев Smile От любопитство погледнах и се оказва, че и сега маховикът в МП е над 2 000. За твое успокоение и тогава "си минал тънко" Smile
На мен ми е чудно, защо се е наложило при теб да се сменя и маховика? На старата ми 80-ка съединителят е бил сменян на 120х.км. След мен новият собственик го смени на 300+х.км, като според майстора маховика е бил като нов. Бензиновите коли, като цяло не скапват как да е маховик.
V90 97 200hp
S60 AWD 15 249hp
144 70 82hp
--------------------
     EX
V70AWD 97 193hp
S80 07 200hp
S70 97 140hp
V40 96 115hp
940 95 155hp
S80 06 170hp
940 95 122hp
Reply

#26
bg_tiger1978 Wrote:На мен ми е чудно, защо се е наложило при теб да се сменя и маховика? На старата ми 80-ка съединителят е бил сменян на 120х.км. След мен новият собственик го смени на 300+х.км, като според майстора маховика е бил като нов. Бензиновите коли, като цяло не скапват как да е маховик.

Явно е до стил на каране (мой или на предишния собственик). Беше си му дошло времето, точно на 120 000 (или 1000-2000 км по-рано, не помня вече). Вярно е, че съвсем скоро след това (на 127 000) я продадох и съм направил услуга на следващия собственик. Жалко само, че не ѝ се е нарадвал достатъчно, защото след няма и година я е направил тоталка Cry
Volvo XC90 D5 (D5244T18) R-Design, АСК, дизел, 2012 г.
-------------
Volvo S80 2.5T (B5254T6) Momentum, АСК, бензин, 2009 г.
Volvo S60 2.4  (B5244S4) Sport, РСК, бензин, 2008 г.
Volvo S60 2.4  (B5244S2) Move, РСК, бензин, 2006 г.
Reply

#27
Какъв стил само-тоталка.Да не дава господ на никой такъв стил.
V70   2.4 - (2017-)
V40   2.0 - (2010-2017)
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)