06-06-2017, 07:19 AM
Здравейте,
Имам следния казус. Доколкото четох в спецификацията на s40, предполагам и при другите е така, дпф-а се регенерира между 300 и 900км в зависимост как и къде се кара. Обаче, ако правилно разчитам данните на моментния разход, при мен това става доста по-често. Какво имам предвид. По магистралата си карам на темпомат с около 130 и ми харчи 5-6 на 100, но по някое време отива на 8.1-8.3 и така около 7-10 минути. Та заключих че тогава ми се е включва регенерирането. Друг момент, в който го хващам е като карам на скорост без да подавам газ. Тогава ми показва 1 вместо 0. Та, ако правилно разсъждавам въпросното чистене за 200 км по магистрала ми се включва средно около 3 пъти в последните няколко пътувания. Плюс като се върна в града и доста бързо, преди да съм минал 300км, иска пак да се регенерира, но тогава пък няма възможност и единственото, което става, е да ми вдига разхода.
Въпросът ми е има ли как, ако отида на диагностика, примерно при Ники Добрев или някой, който чете добре диагностиката, да ми каже дали на 100% дпф-а е за смяна? Дали това са наистина симптоми на вече дотолкова запушен филтър, че да не може да се изчисти добре?
Имам следния казус. Доколкото четох в спецификацията на s40, предполагам и при другите е така, дпф-а се регенерира между 300 и 900км в зависимост как и къде се кара. Обаче, ако правилно разчитам данните на моментния разход, при мен това става доста по-често. Какво имам предвид. По магистралата си карам на темпомат с около 130 и ми харчи 5-6 на 100, но по някое време отива на 8.1-8.3 и така около 7-10 минути. Та заключих че тогава ми се е включва регенерирането. Друг момент, в който го хващам е като карам на скорост без да подавам газ. Тогава ми показва 1 вместо 0. Та, ако правилно разсъждавам въпросното чистене за 200 км по магистрала ми се включва средно около 3 пъти в последните няколко пътувания. Плюс като се върна в града и доста бързо, преди да съм минал 300км, иска пак да се регенерира, но тогава пък няма възможност и единственото, което става, е да ми вдига разхода.
Въпросът ми е има ли как, ако отида на диагностика, примерно при Ники Добрев или някой, който чете добре диагностиката, да ми каже дали на 100% дпф-а е за смяна? Дали това са наистина симптоми на вече дотолкова запушен филтър, че да не може да се изчисти добре?