Posts: 75
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2013
Reputation:
0
Здравейте,
ще Ви помоля за конкретни мнения за този екземпляр:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.kentavar.bg/volvo-xc90-4-4i">http://www.kentavar.bg/volvo-xc90-4-4i</a><!-- m -->
Ако някой го е гледал на живо ще съм благодарен да сподели впечатления и отзиви.
И малко страничен въпрос, но пак в темата:
- кой бензинов двигател ще ми препоръчате - 3.2 или 4.4 ?
Благодаря за вниманието.
Posts: 39
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2010
Reputation:
0
4.4 Вади страхотен звук и е на yamaha двигателя, аз бих избрал него.
Posts: 349
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2014
Reputation:
0
Здравей колега, джипката се продава от много време, отдавна един познат беше ходил да я гледа и доколкото си спомням не работеше добре двигателя, АСК била ремонтирана, но пак не превключвала както трябва.
Информацията е от доста отдавна, може проблемите да са отстранени, а и щом си от София иди я виж.
В американския форум можеш да намериш повече информация за големите бензинови двигатели и често срещаните проблеми. Първите V8, както този са проблемни, както и първите 6 ст. кутии правят много проблеми с клапанния блок.
VOLVO XC90 D5 200hp
VOLVO XC90 D5 185hp
VOLVO XC60 D5 205hp
Posts: 1,353
Threads: 63
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2013
Reputation:
5
Горд собственик на: Mazda CX5 - ex XC90
Аз мога да се изкажа за 3,2
най-големият плюс е, че обслужването му е евтино - един ремък и ролка към него(задвижва хидравлика, компресор и водна помпа)
АСК-то е 6 ст., маслото и се сменя на 60-80 К.
и е след 2006-2007 год.
За разхода ... не връща ама грам иначе от 15 до 22 газ
ex XC90
Posts: 95
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2008
Reputation:
0
Немога да разбера каква е тази българска простотия да караш голям мотор на ГАЗ
Posts: 40
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2016
Reputation:
0
relaksa Wrote:Немога да разбера каква е тази българска простотия да караш голям мотор на ГАЗ Явно е по логично да се слага ГАЗ на малки и икономични мотори :roll: А още по логично е да не си караш колата щото гори 30 лв/ 100км само и само да не е на ГАЗ :lol:
Posts: 75
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2013
Reputation:
0
Нека темата не се превръща в "за и против газ".
Иначе, интересното което забелязах по технически характеристики, е че разхода на бензиновите двигатели (2.9 / 3.2 / 4.4) не е с много големи разлики:
2.9 - градско 18,5 / извънградско 9.6
3.2 - градско 17,2 / извън градско 9,2
4.4. - градско 19,8 / извън градско 9,6
Posts: 962
Threads: 26
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2012
Reputation:
10
3,2 литра не е голям мотор. В Европа е голям заради данъците, но иначе по-скоро някъде в долната среда. Голям мотор е 5,6 литра или 6,7 литровия turbo diesel. https://cumminsengines.com/67l-turbo-die...highlights. Това са динозаврите на Северна Америка. Иначе хората в Америка много харесват газта, колкото и странно да звучи. Канадските пощи, например, минаха изцяло на газ, къде метан, къде пропан. В Канада почти на всяка бензиностанция има пропан (65-70 цента). Единствената причина аз лично да не карам на газ е инсталанционната такса от малко над $4000 с данъците, труда и частите. Това е единственото което го прави не особено популярен вариант. Интересно е да се знае от историята, най-вече във Британска Колумбия, че 80те години много коли са били на пропан, дори е имало данъчни отстъпки. Впоследствие идват инжекционите, компютрите и инсталацията се оскъпява, а и евтиния бензин тогава (50-60 цента) не е помогнал особено и идеята е изоставена. Сега са електричките . Вече на много места покрай общините и по-големите обществени места има зарядни станции. Някои безплатни, а други 15-20 кинта бърз заряд за 40 мин. Отпеснах се, но искам да кажа че газта е хубаво нещо, само да се инсталира както трябва.
3,2 литра от последната почивка, планински терен на магистрала 130 - 140км/ч, с баири (големи) и завои, в колата 4 души и багаж - 15 литра на 100. Говоря за много тежък терен. Иначе без юркане и пенсионерско каране съм го докарвал 10,5 на магитрала само. Реално смесеното ми (60% магистрала и 40% градско) каране идва около 13 на 100, мога и да го смъкна още, но нямам търпението и натискам.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Posts: 1,353
Threads: 63
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2013
Reputation:
5
Горд собственик на: Mazda CX5 - ex XC90
relaksa Wrote:Немога да разбера каква е тази българска простотия да караш голям мотор на ГАЗ Чак пък българска?!?
ex XC90
Posts: 3,420
Threads: 154
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
9
popsy Wrote:Здравейте,
ще Ви помоля за конкретни мнения за този екземпляр:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.kentavar.bg/volvo-xc90-4-4i">http://www.kentavar.bg/volvo-xc90-4-4i</a><!-- m -->
Ако някой го е гледал на живо ще съм благодарен да сподели впечатления и отзиви.
И малко страничен въпрос, но пак в темата:
- кой бензинов двигател ще ми препоръчате - 3.2 или 4.4 ?
Благодаря за вниманието.
Стига да намериш такъв екземпляр, аз бих ти препоръчал 2.5.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
|