Posts: 6
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2017
Reputation:
0
Здравейте! Имам доста голям проблем с моята красавица Volvo 440, 1994 г. 1,9 Turbo-Diesel. Онзи ден, както си карам и включвам на втора, чух силно изщракване от скоростната кутия (не му обърнах внимание, понеже скоростите са си за смяна, стара кола е, нормално), но след това спрях, включих на първа, отпуснах съединителя и нищо...включих втора, пак нищо...колата форсира все едно е на без скорост. Доста четох из интернет, то не са тампони, жила, полуоски....не знам и аз вече. Ако някой има на идея какво може да е станало, моля ви споделете.
П.С. ще я издърпам до сервиза, но чак в Понеделник, но до тогава ще ми трепери душичката какво може да е.
Благодаря предварително! :oops: :oops: :oops:
Posts: 2,496
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
2
blady_08 Wrote:Здравейте! Имам доста голям проблем с моята красавица Volvo 440, 1994 г. 1,9 Turbo-Diesel. Онзи ден, както си карам и включвам на втора, чух силно изщракване от скоростната кутия (не му обърнах внимание, понеже скоростите са си за смяна, стара кола е, нормално), но след това спрях, включих на първа, отпуснах съединителя и нищо...включих втора, пак нищо...колата форсира все едно е на без скорост. Доста четох из интернет, то не са тампони, жила, полуоски....не знам и аз вече. Ако някой има на идея какво може да е станало, моля ви споделете.
П.С. ще я издърпам до сервиза, но чак в Понеделник, но до тогава ще ми трепери душичката какво може да е.
Благодаря предварително! :oops: :oops: :oops:
Аз бих заложил на нов съединител ...
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Posts: 6
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2017
Reputation:
0
bell Wrote:blady_08 Wrote:Здравейте! Имам доста голям проблем с моята красавица Volvo 440, 1994 г. 1,9 Turbo-Diesel. Онзи ден, както си карам и включвам на втора, чух силно изщракване от скоростната кутия (не му обърнах внимание, понеже скоростите са си за смяна, стара кола е, нормално), но след това спрях, включих на първа, отпуснах съединителя и нищо...включих втора, пак нищо...колата форсира все едно е на без скорост. Доста четох из интернет, то не са тампони, жила, полуоски....не знам и аз вече. Ако някой има на идея какво може да е станало, моля ви споделете.
П.С. ще я издърпам до сервиза, но чак в Понеделник, но до тогава ще ми трепери душичката какво може да е.
Благодаря предварително! :oops: :oops: :oops:
Аз бих заложил на нов съединител ...
Не го изключвам и него, въпреки, че като се натиска, под капака се мърда там каквото трябвало (момиче съм, не съм много наясно с техниката)
Posts: 1,008
Threads: 70
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
Стефане, мърдат се неща.
Чакам с нетърпение да видя следващият ти съвет какъв ще е
А по темата - щом успява да включва скорост, значи не е съединителя според мен. Но знае ли човек кое и как включва.
Поздрави и успех!
(ex) 2013 - 2017/ Volvo XC70, D5, 2007
(ex) 2016 - 2018/ Audi A4 1.8T Quattro, 1999
2011 - present/ Volvo S80, 2.0T, 1999
2017 - present/ Audi A8 4.2 Quattro, 2005
2017 - present/ Mini One, 2017
2020 - present/ Volvo V70 AWD, D5, 2005
Posts: 2,496
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
2
Yankov Wrote:Стефане, мърдат се неща.
Чакам с нетърпение да видя следващият ти съвет какъв ще е
А по темата - щом успява да включва скорост, значи не е съединителя според мен. Но знае ли човек кое и как включва.
Поздрави и успех!
Аз не прочетох че включва на скорост ... ама карай.
А ти с тези автомати дето караш, ще четеш с интерес нататък ...
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Posts: 3,120
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2006
Reputation:
0
Ако няма някакви странни шумове аз залагам на скъсана полуоска или каре!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT 120HP - Жабчо
Posts: 6
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2017
Reputation:
0
ico850 Wrote:Ако няма някакви странни шумове аз залагам на скъсана полуоска или каре!
Шумове няма, скоростите се включват,ама не ще да мръдне. :?
Posts: 238
Threads: 15
Thanks Received: 7 in 2 posts
Thanks Given: 1
Joined: Sep 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: V70 and S60, CNG
Здравей,
така както описваш нещата е доста вероятно да е заминал диференциала - лесно ще се установи в сервиз.
Имаше ли бучене от скоростната кутия в месеците преди да се чуе изщракването?
V70, 2015, B5204T9, Bi-fuel CNG
S60, 2006, B5244SG, Bi-fuel CNG
Posts: 6
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Aug 2017
Reputation:
0
Здравейте пак. Днес задърпахмв колата към сервиз...оказа се,че е заминал съединителят Много гадна история. Благодаря иначе, за отговорите.
Posts: 2,496
Threads: 110
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2007
Reputation:
2
blady_08 Wrote:Здравейте пак. Днес задърпахмв колата към сервиз...оказа се,че е заминал съединителят Много гадна история. Благодаря иначе, за отговорите.
Ко?
Не!
Яворе, Яворе ...
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
|