The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Обръщане на волан

#1
Здр съвет за смяна на десен волан с ляв и сервиз евентуално да се направи xc70 xc90
Reply

#2
Заслужава ли си?
ex XC90
Reply

#3
Без да претендирам за някаква компетентност, но ако има кой да ти го направи качествено и на добра цена, сигурно си заслужава. Като гледам каква е разликата в цените за едни и същи модели в Германия и в UK ....
Reply

#4
Ignat40 Wrote:Без да претендирам за някаква компетентност, но ако има кой да ти го направи качествено и на добра цена, сигурно си заслужава. Като гледам каква е разликата в цените за едни и същи модели в Германия и в UK ....

Аз лично само като се замисля колко работи трябва да се сменят и съм се отказал на мига...
На първо време се сещам за това:
1. Рейка кормилна
2. Табло - като тук визирам всичката пластмаса намираща се под предното стъкло. Е става и да се пробие през капака на жабката дупка през която да мине волана... Confusedhock: :roll: :?
3. Вероятно волан и педали(не се знае дали ще станат да се преместят от дясно в ляво) и крепежите им.
4. Ел. инсталация в таблото. Цялата заедно с закрепването на модулите.
5. Оборудването във вратите(контролерите за вратите имам в предвид).
6. Бравите на предните врати, може да се размине само с шофьорската.
7. Ел инсталацията във вратите.
8. Механизма за ръчната. При XC70 ще се присягаш за лоста, ама при XC90...
9. Механизма за отваряне на предния капак.
10. При XC90 фаровете им се променят настройките, но за XC70 вероятно трябват и нови фарове.
11. Софтуер. Колата трябва да се препрограмира да показва в човешки мерни единици а не в английски.
12. Чистачките.
13. И един господ знае още какво ще излезе при "ремонта" за подмяна.
14. Килограм - два щипки. Повечето майстори като разглобяват разни пластмаси и после ги сглобяват нямат навика да сменят щипките, ако положението е нетърпимо(няма как да закрепят това което са свалили) слагат блокит, евтин силокон или каквото там имат само и само да не купят и монтират каквито трябва щипки.
15. Техно-тест - нали все пак трябва и да се регистрира.
Reply

#5
Tisho Wrote:
Ignat40 Wrote:Без да претендирам за някаква компетентност, но ако има кой да ти го направи качествено и на добра цена, сигурно си заслужава. Като гледам каква е разликата в цените за едни и същи модели в Германия и в UK ....

Аз лично само като се замисля колко работи трябва да се сменят и съм се отказал на мига...
На първо време се сещам за това:
1. Рейка кормилна
2. Табло - като тук визирам всичката пластмаса намираща се под предното стъкло. Е става и да се пробие през капака на жабката дупка през която да мине волана... Confusedhock: :roll: :?
3. Вероятно волан и педали(не се знае дали ще станат да се преместят от дясно в ляво) и крепежите им.
4. Ел. инсталация в таблото. Цялата заедно с закрепването на модулите.
5. Оборудването във вратите(контролерите за вратите имам в предвид).
6. Бравите на предните врати, може да се размине само с шофьорската.
7. Ел инсталацията във вратите.
8. Механизма за ръчната. При XC70 ще се присягаш за лоста, ама при XC90...
9. Механизма за отваряне на предния капак.
10. При XC90 фаровете им се променят настройките, но за XC70 вероятно трябват и нови фарове.
11. Софтуер. Колата трябва да се препрограмира да показва в човешки мерни единици а не в английски.
12. Чистачките.
13. И един господ знае още какво ще излезе при "ремонта" за подмяна.
14. Килограм - два щипки. Повечето майстори като разглобяват разни пластмаси и после ги сглобяват нямат навика да сменят щипките, ако положението е нетърпимо(няма как да закрепят това което са свалили) слагат блокит, евтин силокон или каквото там имат само и само да не купят и монтират каквито трябва щипки.
15. Техно-тест - нали все пак трябва и да се регистрира.

Съгласен. Аз също не бих, иначе щях да съм го направил.
Теоретично обаче, ако едно и също нещо струва в Германия 100 единици, в Англия 50 и трансформацията е 25, спестяваш 25. Всичко зависи, каква е абсолютната стойност. Ако ще спестиш 1000 лева няма смисъл, но ако ще спестиш 10 000 или повече ...
Аз знам за една строителна фирма, която си купува камиони от UK и им прави трансформация. Собственика твърди, че спестява няколко десетки хиляди от всеки камион.
----
Не знам дали си гледал едно предаване за тунинг по Дискъвъри или НГ, където двама англичани тунинговат ултра скъпи автомобили.
В една от сериите "обръщаха" някаква американска "мъсъл кар", която никога не е произвеждана с десен волан.
Нали се сещаш колко е струвало упражнението, при положение, че всичко до последното болтче е било поръчково, да не говорим, и колко инженерни проблеми трябва да се решат.
Всичко си зависи от конкретния случай.
Reply

#6
Tisho Wrote:14. Килограм - два щипки. Повечето майстори като разглобяват разни пластмаси и после ги сглобяват нямат навика да сменят щипките, ако положението е нетърпимо(няма как да закрепят това което са свалили) слагат блокит, евтин силокон или каквото там имат само и само да не купят и монтират каквито трябва щипки.

Да, в това се убедих лично.Само една малка корекция - Пропуснал си двойно залепващо тиксо Wink
Reply

#7
Предполагам ,че купетата са еднакви ще прочета и както се казва " луд умора няма само се поти"
Reply

#8
volvo_sps Wrote:Предполагам ,че купетата са еднакви ще прочета и както се казва " луд умора няма само се поти"
То купетата са еднакви, само дупките им са различни.
ex XC90
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)