10-17-2017, 08:21 PM
Колеги,
Имам следните питания, са малко различни, но всъщност са свързани.
Миналата година след една разходна в природата разбрах, че макар и 4х4, XC70 не джип. На обиколния път на Беглика успях да "чукна" здраво магарето и да спукам пластмасата под картера.
Реших, че явно ще ми трябва по-сериозна защита за отдолу.
Като видях цената на оригиналните се отказах веднага. После се насочих към едни руски - мегаяки (покриват всичко отдолу), но внасянето им от Русия се оказа безумно скъпо и сложно упражнение (при цена около 250 лева там идва на около 1000 тук).
В крайна сметка в Ибей излезе оригинална Volvo алуминиева защита (на старо) на много сгодна цена.
Дойде още преди няколко месеца, обаче без крепежните болтове. Смъкнах си схемата, купих крепежните елементи точно според спецификацията и когато тръгнах да я слагам ... се оказа, че отзад не мога я закрепя, защото няма как да задържа контра на гайките.
Ей това чудо , което в последствие разбрах, че е антивибрационен демпфер (ОЕМ 30671086), ми пречеше. В продължение на месец умувах разни варианти за закрепване и накрая след консултация със специалист реших да го махна, за да мога да монтирам алуминиевата защита.
Въпросната джажа представлява една сериозна тежест със сложна форма и е монтирана в кухината предния мост . След като я махнах съм навъртял към 500 километра и не съм забелязал някаква промяна във вибрациите.
тук идва първото питане:
- Аджеба, толкова ли е важно това чудо? Щом като са го сложили явно са имали нещо предвид. В същото време с него поставянето на оригиналната алуминиева зашита е невъзможно. По точно възможно е. Може после да я върнеш на мястото й, обаче ако трябва всеки път да повтаряш упражнението при смяна на масло, например .... ще е някаква лудница.
Гледам, че по номера на частта излиза, че е само за дизелови двигатели, а аз съм бензинка ?!?! https://www.volvopartswebstore.com/produ...23576.html
- Второто питане е свързано със самата алуминиева защита. Бях разхлаждал по-обстойно руския вариант. Той е 2 пъти по-тежък и покрива всичко отдолу. Оригиналната защита се оказа доста по малка и остават открити ключови места, което ме притеснява.
Отдясно ясно се вижда масления филтър . Да, защитен е от удар отдолу, обаче ме притеснява, че отпред изглежда незащитен, и ако например някой стърчащ клон или засилен камък го уцели ... до там. Също и от ляво е доста открито. Направо като лопата за загребване. Там няма нищо чак толкова чупливо, ама все пак страшничко ми изглежда.
Някой има ли такава защита. Изпробал ли я е на практика дали работи?
Имам следните питания, са малко различни, но всъщност са свързани.
Миналата година след една разходна в природата разбрах, че макар и 4х4, XC70 не джип. На обиколния път на Беглика успях да "чукна" здраво магарето и да спукам пластмасата под картера.
Реших, че явно ще ми трябва по-сериозна защита за отдолу.
Като видях цената на оригиналните се отказах веднага. После се насочих към едни руски - мегаяки (покриват всичко отдолу), но внасянето им от Русия се оказа безумно скъпо и сложно упражнение (при цена около 250 лева там идва на около 1000 тук).
В крайна сметка в Ибей излезе оригинална Volvo алуминиева защита (на старо) на много сгодна цена.
Дойде още преди няколко месеца, обаче без крепежните болтове. Смъкнах си схемата, купих крепежните елементи точно според спецификацията и когато тръгнах да я слагам ... се оказа, че отзад не мога я закрепя, защото няма как да задържа контра на гайките.
Ей това чудо , което в последствие разбрах, че е антивибрационен демпфер (ОЕМ 30671086), ми пречеше. В продължение на месец умувах разни варианти за закрепване и накрая след консултация със специалист реших да го махна, за да мога да монтирам алуминиевата защита.
Въпросната джажа представлява една сериозна тежест със сложна форма и е монтирана в кухината предния мост . След като я махнах съм навъртял към 500 километра и не съм забелязал някаква промяна във вибрациите.
тук идва първото питане:
- Аджеба, толкова ли е важно това чудо? Щом като са го сложили явно са имали нещо предвид. В същото време с него поставянето на оригиналната алуминиева зашита е невъзможно. По точно възможно е. Може после да я върнеш на мястото й, обаче ако трябва всеки път да повтаряш упражнението при смяна на масло, например .... ще е някаква лудница.
Гледам, че по номера на частта излиза, че е само за дизелови двигатели, а аз съм бензинка ?!?! https://www.volvopartswebstore.com/produ...23576.html
- Второто питане е свързано със самата алуминиева защита. Бях разхлаждал по-обстойно руския вариант. Той е 2 пъти по-тежък и покрива всичко отдолу. Оригиналната защита се оказа доста по малка и остават открити ключови места, което ме притеснява.
Отдясно ясно се вижда масления филтър . Да, защитен е от удар отдолу, обаче ме притеснява, че отпред изглежда незащитен, и ако например някой стърчащ клон или засилен камък го уцели ... до там. Също и от ляво е доста открито. Направо като лопата за загребване. Там няма нищо чак толкова чупливо, ама все пак страшничко ми изглежда.
Някой има ли такава защита. Изпробал ли я е на практика дали работи?