The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S40 '96 1.8 16V 115 к.с. Проблеми при паленето

#1
Здравейте колеги.

Миналата седмица колата ми, ме изненада доста неприятно.
Интересното е че това се случва за пръв път, а имам колата от около 4 години.

В 7 сутринта на 02.11 се качвам в колата, завъртам ключа и пали.
След около няма и 15-30 секунди оборотите започват да варират от 800 до 1300.
Никаква или много бавна реакция на натискане на педала газта.

След около минута започна да реагира и качи до около 5000 оборотите при което реших, че просто студа я е притеснил.
Потеглям и след около 200 м колата изгасна.

Стартера върти, но не пали. От няма на къде и това, че е адски рано (нормално ставам около обяд поради работното ми време) реших да извикам рапатрак, за да може да се направи диагностика и да разберем дали е нещо лесно поправимо или не.
След няколко обаждания се спрях на едно от предложенията, като в сайта си те предлагат диагностика на място, но бях склонен се съглася да я закараме в техния "сервиз", за да могат да направят диагностиката "като хората".

Колата стоя 2 дена пред гореспоменатия "сервиз" (пред едно хале), като диагностиката беше направена без да завъртят стартера (понеже майстора не е успял да изключи имобилайзера).
И естествено е установено, че проблема е в имобилайзера. При което аз обяснявам, че стартера е въртял и е изключено това да е проблема.
Следва "Майстора" обяснява, че проблема е някъде по системата за връщане на излишното гориво в резервоара.
Т.Е. бива задавена. След което се потвърждава, че вакум помпата работи както би трябвало (и някъде в процеса бива строшено една тръбичка за спирачките ?!?)
Напредък не се постига в последвалите два дни поради което в събота колата е изтеглена в друг препоръчан сервиз.


Към днешен ден колата отново пали, но като обърне на газ се гаси.
Ако се форсира стига до критични и реагира добре на подаване на газ така работи няколко минути след което сама угасва.
Според майсторите при които е автомобила към момента, проблема може да се окаже в бензиновите дюзи.
Опитвам се да ги намеря из Интернет, но за сега удрям на камък не успявам за моя модел.
Автомобила е с газов инжекцион Фобос който, не е поставен в едноименния сервиз и до миналия четвъртък не е правил проблеми.

Моля да споделите вашето мнение и съвети къде бих могъл да ги намеря и ако знаете някой който има такъв автомобил на части, пишете тук или емайл на <!-- e --><a href="mailto:Aantonov04@gmail.com">Aantonov04@gmail.com</a><!-- e -->

Благодаря ви предварително за отделеното внимание.
Reply

#2
Компютърна диагностика - вижте я на компютър! Най-вероятно има някаква грешка, записана, която да даде насока. Не си представям, как така два сервиза ще я гледат и никой няма да я закачи накомпютър, да види има ли нещо записано.
Оправете я да си работи на бензин и ако след това пак прави проблеми на газ - да я мъчи газаджията.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)