11-07-2017, 06:12 PM
Здравейте колеги.
Миналата седмица колата ми, ме изненада доста неприятно.
Интересното е че това се случва за пръв път, а имам колата от около 4 години.
В 7 сутринта на 02.11 се качвам в колата, завъртам ключа и пали.
След около няма и 15-30 секунди оборотите започват да варират от 800 до 1300.
Никаква или много бавна реакция на натискане на педала газта.
След около минута започна да реагира и качи до около 5000 оборотите при което реших, че просто студа я е притеснил.
Потеглям и след около 200 м колата изгасна.
Стартера върти, но не пали. От няма на къде и това, че е адски рано (нормално ставам около обяд поради работното ми време) реших да извикам рапатрак, за да може да се направи диагностика и да разберем дали е нещо лесно поправимо или не.
След няколко обаждания се спрях на едно от предложенията, като в сайта си те предлагат диагностика на място, но бях склонен се съглася да я закараме в техния "сервиз", за да могат да направят диагностиката "като хората".
Колата стоя 2 дена пред гореспоменатия "сервиз" (пред едно хале), като диагностиката беше направена без да завъртят стартера (понеже майстора не е успял да изключи имобилайзера).
И естествено е установено, че проблема е в имобилайзера. При което аз обяснявам, че стартера е въртял и е изключено това да е проблема.
Следва "Майстора" обяснява, че проблема е някъде по системата за връщане на излишното гориво в резервоара.
Т.Е. бива задавена. След което се потвърждава, че вакум помпата работи както би трябвало (и някъде в процеса бива строшено една тръбичка за спирачките ?!?)
Напредък не се постига в последвалите два дни поради което в събота колата е изтеглена в друг препоръчан сервиз.
Към днешен ден колата отново пали, но като обърне на газ се гаси.
Ако се форсира стига до критични и реагира добре на подаване на газ така работи няколко минути след което сама угасва.
Според майсторите при които е автомобила към момента, проблема може да се окаже в бензиновите дюзи.
Опитвам се да ги намеря из Интернет, но за сега удрям на камък не успявам за моя модел.
Автомобила е с газов инжекцион Фобос който, не е поставен в едноименния сервиз и до миналия четвъртък не е правил проблеми.
Моля да споделите вашето мнение и съвети къде бих могъл да ги намеря и ако знаете някой който има такъв автомобил на части, пишете тук или емайл на <!-- e --><a href="mailto:Aantonov04@gmail.com">Aantonov04@gmail.com</a><!-- e -->
Благодаря ви предварително за отделеното внимание.
Миналата седмица колата ми, ме изненада доста неприятно.
Интересното е че това се случва за пръв път, а имам колата от около 4 години.
В 7 сутринта на 02.11 се качвам в колата, завъртам ключа и пали.
След около няма и 15-30 секунди оборотите започват да варират от 800 до 1300.
Никаква или много бавна реакция на натискане на педала газта.
След около минута започна да реагира и качи до около 5000 оборотите при което реших, че просто студа я е притеснил.
Потеглям и след около 200 м колата изгасна.
Стартера върти, но не пали. От няма на къде и това, че е адски рано (нормално ставам около обяд поради работното ми време) реших да извикам рапатрак, за да може да се направи диагностика и да разберем дали е нещо лесно поправимо или не.
След няколко обаждания се спрях на едно от предложенията, като в сайта си те предлагат диагностика на място, но бях склонен се съглася да я закараме в техния "сервиз", за да могат да направят диагностиката "като хората".
Колата стоя 2 дена пред гореспоменатия "сервиз" (пред едно хале), като диагностиката беше направена без да завъртят стартера (понеже майстора не е успял да изключи имобилайзера).
И естествено е установено, че проблема е в имобилайзера. При което аз обяснявам, че стартера е въртял и е изключено това да е проблема.
Следва "Майстора" обяснява, че проблема е някъде по системата за връщане на излишното гориво в резервоара.
Т.Е. бива задавена. След което се потвърждава, че вакум помпата работи както би трябвало (и някъде в процеса бива строшено една тръбичка за спирачките ?!?)
Напредък не се постига в последвалите два дни поради което в събота колата е изтеглена в друг препоръчан сервиз.
Към днешен ден колата отново пали, но като обърне на газ се гаси.
Ако се форсира стига до критични и реагира добре на подаване на газ така работи няколко минути след което сама угасва.
Според майсторите при които е автомобила към момента, проблема може да се окаже в бензиновите дюзи.
Опитвам се да ги намеря из Интернет, но за сега удрям на камък не успявам за моя модел.
Автомобила е с газов инжекцион Фобос който, не е поставен в едноименния сервиз и до миналия четвъртък не е правил проблеми.
Моля да споделите вашето мнение и съвети къде бих могъл да ги намеря и ако знаете някой който има такъв автомобил на части, пишете тук или емайл на <!-- e --><a href="mailto:Aantonov04@gmail.com">Aantonov04@gmail.com</a><!-- e -->
Благодаря ви предварително за отделеното внимание.