Fendeberk Wrote:Ето това гледам в момента като варианти :
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.cars.bg/offer/c2350895">http://www.cars.bg/offer/c2350895</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.cars.bg/offer/c2230655">http://www.cars.bg/offer/c2230655</a><!-- m -->
Всичко е до намиране на подходящ екземпляр според потребностите ти. Да не казвам голяма дума, но от търговец за около и под 4000 лв. не виждам каква точно ще бъде тази в70-ка, която няма да ти разкаже играта. Хипотетично всяка една от двете се продава за 4000лв., докарана е на собствен автовоз за 200Е на кола (някъде там се връзват собствени разходи без надценка), напудрена е за 100Е, сменено е нещичко поне за още 100Е, платена е комисионна на някой арабин, с който си работят на едро 100-тина Е, дотук грубо 1000лв. преки разходи. По неписано правило търговецът печели около 1700лв.-1500лв. от кола подобен клас и година преди пазарлъка, следователно 1700лв+1000лв+разход за покупка = 4000 -> разход за покупка на колата около 1300лв., сиреч 650 евро
Сега погледни в сайтовете за европейски автомобили как вървят нещата и ще разбереш накъде бия.
Напълно възможно е да има живот в тях, но не очаквай чудеса. Иди на повече огледи и ще придобиеш представа от модела и колата и след като харесаш 1-2 отиваш на канала и почвате да цъкате
ПП: 4х4 традиционно е по-скъпо за обслужване, пак обръщам внимание за какво ще се ползва колата.
ПП2: АСК си е риск винаги, ръчната е безгрешна. и двата са 2.4Тутбо и са динамични коли, като проблемите с турбото не са чести, но пък харчове на масълце не са изключени от изхабяване на мотора като цяло. ВВТ е традиционен проблем на бензаците Волво 4-5 цилиндъра от този набор, заедно с ролката. Дроселът също често сдава багажа до 2003г. Това е по-особеното, другото е общо за всички коли май