11-29-2017, 08:39 PM
Здравейте колеги,
Смених почти всичко по предното окачване: Амортисьори(Монро Рефлекс)- в комплект с горните опори/лагери, гумените буфери, прахоуловители; Биалетки;Външни кормилни накрайници и вътрешните щанги също; Тампоните на носачите и шарнирите;Тампонът, който е отдолу на АСК и двигателя.Предни спирачни дискове с накладки. ХС-90, 2,4 д5, 185к.с.,2008г.
Но все още имам един проблем, който не изчезна. Когато правя пълен ляв/десен при излизане от паркинга се чува едно глухо удряне отпред,все едно някой удря гумата с голям чук.Вибрацията се усеща и в купето.Чудното е, че понякога(50 % от случаите)го има, а друг път не.Понякога, когато леко тръгвам и почти накрая на пълен ляв удря и след това воланът по-леко се завърта до края, даже и сам.И когато се движа още малко така с пълен ляв понякога още 1-2 пъти удря.След това като тръгна напред и започна да изправям воланът става много тежък, като на Газка без серво-трябва да се напъна малко,бих казал сериозно.Предницата е регулирана на стенд, но не в МП.Може би си внушавам, но когато взех колата- месец Май тази година, воланът се вътреше с по-малко усилие на бавен ход.Сега е по-трудно...Дали може с хидравликата проблем да има? И друго, когато излизам от завой вече с нормална скорост, воланът пак иска понякога помощ от моя страна и известно усилие за да се изправи.Не е ли нормално почти сам да се връща в праволинейно положение дори и с малко помощ, като на другите коли, които съм имал и карал.Излиза, че вместо да е леко управлението, особено градско, се превръща в едно лудо въртене и мускули))).Малко съм разочарован.Представям си жена ми като седне да кара.
Второто, което ме тревожи: След смяната по предницата не изчезна и това занасяне/приплъзване/ встрани, когато минавам по малки неравности с 30-40 км/ч, а да не говорим с по-големи скорости 80-90, тогава се усеща още повече това "бягане" всрани, понякога се плаша да не изпусна управлението.Все едно карам по леко заледен път.Дали предна стабилизираща щанга играе голяма роля-нея все още не съм сменил, тампоните са малко напукани, но нямат луфт.
Третият ми въпрос е относно печката: Досега не се е включвала автоматично при ниски температури: 0 или -1,-2 градуса.Може би и не работи или пък е програмирана при по-ниски температури да се включва.Има ли опция да я изключа постоянно (може би да махна предпазителя или нещо по захранването или само софтуерно става ) без да ми дава грешки или някакви съобщения.Реално сега печка не ми трябва-в Гърция не е толкова студено, а и сутрин рано не пътувам.Мога ли сам с "Вида " да я програмирам/изключвам?
Ако някой е преминал по тези проблеми-чукането,занасянето и тежкият волан, ще съм благодарен.
Поздрави.
Смених почти всичко по предното окачване: Амортисьори(Монро Рефлекс)- в комплект с горните опори/лагери, гумените буфери, прахоуловители; Биалетки;Външни кормилни накрайници и вътрешните щанги също; Тампоните на носачите и шарнирите;Тампонът, който е отдолу на АСК и двигателя.Предни спирачни дискове с накладки. ХС-90, 2,4 д5, 185к.с.,2008г.
Но все още имам един проблем, който не изчезна. Когато правя пълен ляв/десен при излизане от паркинга се чува едно глухо удряне отпред,все едно някой удря гумата с голям чук.Вибрацията се усеща и в купето.Чудното е, че понякога(50 % от случаите)го има, а друг път не.Понякога, когато леко тръгвам и почти накрая на пълен ляв удря и след това воланът по-леко се завърта до края, даже и сам.И когато се движа още малко така с пълен ляв понякога още 1-2 пъти удря.След това като тръгна напред и започна да изправям воланът става много тежък, като на Газка без серво-трябва да се напъна малко,бих казал сериозно.Предницата е регулирана на стенд, но не в МП.Може би си внушавам, но когато взех колата- месец Май тази година, воланът се вътреше с по-малко усилие на бавен ход.Сега е по-трудно...Дали може с хидравликата проблем да има? И друго, когато излизам от завой вече с нормална скорост, воланът пак иска понякога помощ от моя страна и известно усилие за да се изправи.Не е ли нормално почти сам да се връща в праволинейно положение дори и с малко помощ, като на другите коли, които съм имал и карал.Излиза, че вместо да е леко управлението, особено градско, се превръща в едно лудо въртене и мускули))).Малко съм разочарован.Представям си жена ми като седне да кара.
Второто, което ме тревожи: След смяната по предницата не изчезна и това занасяне/приплъзване/ встрани, когато минавам по малки неравности с 30-40 км/ч, а да не говорим с по-големи скорости 80-90, тогава се усеща още повече това "бягане" всрани, понякога се плаша да не изпусна управлението.Все едно карам по леко заледен път.Дали предна стабилизираща щанга играе голяма роля-нея все още не съм сменил, тампоните са малко напукани, но нямат луфт.
Третият ми въпрос е относно печката: Досега не се е включвала автоматично при ниски температури: 0 или -1,-2 градуса.Може би и не работи или пък е програмирана при по-ниски температури да се включва.Има ли опция да я изключа постоянно (може би да махна предпазителя или нещо по захранването или само софтуерно става ) без да ми дава грешки или някакви съобщения.Реално сега печка не ми трябва-в Гърция не е толкова студено, а и сутрин рано не пътувам.Мога ли сам с "Вида " да я програмирам/изключвам?
Ако някой е преминал по тези проблеми-чукането,занасянето и тежкият волан, ще съм благодарен.
Поздрави.