The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем при завиване пълен ляв/десен и неустойчивос на пътя

#1
Здравейте колеги,
Смених почти всичко по предното окачване: Амортисьори(Монро Рефлекс)- в комплект с горните опори/лагери, гумените буфери, прахоуловители; Биалетки;Външни кормилни накрайници и вътрешните щанги също; Тампоните на носачите и шарнирите;Тампонът, който е отдолу на АСК и двигателя.Предни спирачни дискове с накладки. ХС-90, 2,4 д5, 185к.с.,2008г.
Но все още имам един проблем, който не изчезна. Когато правя пълен ляв/десен при излизане от паркинга се чува едно глухо удряне отпред,все едно някой удря гумата с голям чук.Вибрацията се усеща и в купето.Чудното е, че понякога(50 % от случаите)го има, а друг път не.Понякога, когато леко тръгвам и почти накрая на пълен ляв удря и след това воланът по-леко се завърта до края, даже и сам.И когато се движа още малко така с пълен ляв понякога още 1-2 пъти удря.След това като тръгна напред и започна да изправям воланът става много тежък, като на Газка без серво-трябва да се напъна малко,бих казал сериозно.Предницата е регулирана на стенд, но не в МП.Може би си внушавам, но когато взех колата- месец Май тази година, воланът се вътреше с по-малко усилие на бавен ход.Сега е по-трудно...Дали може с хидравликата проблем да има? И друго, когато излизам от завой вече с нормална скорост, воланът пак иска понякога помощ от моя страна и известно усилие за да се изправи.Не е ли нормално почти сам да се връща в праволинейно положение дори и с малко помощ, като на другите коли, които съм имал и карал.Излиза, че вместо да е леко управлението, особено градско, се превръща в едно лудо въртене и мускули))).Малко съм разочарован.Представям си жена ми като седне да кара.
Второто, което ме тревожи: След смяната по предницата не изчезна и това занасяне/приплъзване/ встрани, когато минавам по малки неравности с 30-40 км/ч, а да не говорим с по-големи скорости 80-90, тогава се усеща още повече това "бягане" всрани, понякога се плаша да не изпусна управлението.Все едно карам по леко заледен път.Дали предна стабилизираща щанга играе голяма роля-нея все още не съм сменил, тампоните са малко напукани, но нямат луфт.
Третият ми въпрос е относно печката: Досега не се е включвала автоматично при ниски температури: 0 или -1,-2 градуса.Може би и не работи или пък е програмирана при по-ниски температури да се включва.Има ли опция да я изключа постоянно (може би да махна предпазителя или нещо по захранването или само софтуерно става ) без да ми дава грешки или някакви съобщения.Реално сега печка не ми трябва-в Гърция не е толкова студено, а и сутрин рано не пътувам.Мога ли сам с "Вида " да я програмирам/изключвам?
Ако някой е преминал по тези проблеми-чукането,занасянето и тежкият волан, ще съм благодарен.
Поздрави.
Reply

#2
Щом си сменил всичко, не, че не е възможно да си уцелил кофти части, но според мен колата има проблем с хидравликата.
Reply

#3
За чукането - провери болтовете,които държат полуоските към главините.Преди ден-два един колега установи,че единият му е хлабав,а другият липсва Smile
Reply

#4
С оригиналните джанти ли е , ако не е от там идва нестабилното поведение заради разлика в офсета. Също така проверете тампоноте на моста и за разбит шарнир.
VOLVO 244 GL D24 TIC(ЧЕРНИЯ ОБЛАК)
VOLVO V70 AWD B5244T3
Reply

#5
Благодаря за съветите, ще проверя при първа възможност и ще уведомя за резултата.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)