The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
D5 Не пали.

#1
Здравейте колеги! От няколко дни колата не пали след престой, стартера върти та се къса и след 15 мин въртене пали, но до днес. Днес на стартер не запали и я дръпнахме за да запали. Запали ли веднъж послецялден пали (пак леко трудно, но пали) проверих филтри и помпата в резервоара всичко е ок. Другото, което се появи със трудното палене е чукате в мотора при подаване на газ на скорост + липса на ускорение (сякаш не надува добре турбото) на празен ход няма тракане държи обороти и не пуши отзад. Незнам на къде да се насоча, проблемна дюза може би?
Reply

#2
Много е вероятно да смуче въздух от някъде и като престои повече време, нафтата по цялата система се връща в резервоара и така после чакаш да се подкачи отново и да се напълни системата. От много въртене има голяма вероятност да си скапеш акумулатора. Щом върти 15мин, значи е нов и здрав, но внимавай да не го прецакаш. В комбинация с това може да имаш и неработещи подгревни свещи, една или повече! Трябва да се проверят!
Reply

#3
Свещите са проверени, имаше 1 неработеща, но е подменена разлика в запалването нямаше. Аз също имам съмненияза въздух в с-мата, но възможно ли е тракането и по-слабото ускорение да са следстви на това? Ако меже да ме насочите в Русе къде да ида (без МП) При Пенчоходих няколко пъти, но все не си е вкъщи.
Reply

#4
Като я дърпате да запали искаш да видиш колко ти е здрав ангренажа ли? Или искаш да видиш колко зъба може да прескочи най-много пак на ангренажа? Щом не пали я качваш на репатрак и я водиш където трябва, у вас или на сервиз. Просто излиза по-евтино.
Който търси - намира, който пита - знае!
Reply

#5
Здравей колега.Иди до сервиза на Мишо(ТОМИ АУТО).Намира се до боулинг залата.
Reply

#6
Благодаря колега. Относно дърпането напълно съм наясно с последствията, вече съм я играл играта със смяна на глава защото d5 не подлежи на лек ремонт със смяна на няколко клапана.
Reply

#7
Пробемът на колата е решен. Оказа се неработеща дюза, след смяна колата запали без проблеми!
Reply

#8
londraneste Wrote:Пробемът на колата е решен. Оказа се неработеща дюза, след смяна колата запали без проблеми!

Колко ти излезе ремонта?
Reply

#9
Купих дюза за 150лв., но е различен клас от моите дюзи и мотора чука адски като е студен. Колата няма да се кара няколко дни докато не оправя моята дюза, ще пиша колко пари излиза ремонта на дюзата следкато я оправят.
Reply

#10
Имаше един колега от форума с чукаща дюза. Оказа се, че му беше стопила буталото и ремонта на мотора излезе доста солено. Има цяла история тук, може да четеш. Моторчето трябва да мърка като коте, иначе никакво каране и даже палене. Успех ти пожелавам.
Който търси - намира, който пита - знае!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)