01-20-2018, 12:17 PM
Здравейте. Предварително си извинявам ако темата вече съществува, опитах чрез търсачката на форума, но не успях да откиря необходимата ми тема. Затова пускам нова.
Моля ви за мнения относно модела C30.Нарочно избягвам S40 и V50, понеже искам малко, двувратно спортно купенце . Скоро ми предстои да си сменям автомобила и след търсене на няколко фаворитни марки, накрая се спрях на Volvo. Причината е, че ми харесва много дизайна и че чувам много положителни отзиви за качеството на купето, интериора и неговите марериали, както и някои мотори, които ми преоиръчаха като качествени и надеждни. Главно ме интерсуват дизеловите агрегати, които са поставени на модела. Годините към които съм се насочил са 2007-2009г. Искаше ми се да мога и по-нова гоина, но бюджета ме притиска, а настоящия ми автомобил вече е доста на привършване.
На година навъртам между 15000-20000 км. Бъдещата кола ще се шофира в София, като не рядко ще излиза на АМ Тракия, което ще е добре дошло за DPF. Обичам да поддържам автомобилите си стриктно и да не правя компромиси, като се страя да поставям само оригинални части по автомобила си. Причината да си сменям колата е, че тя е вече доста стара, макар и на реални 187 000 км, но двумасовия маховик се обади, а не желая да похарча 2000 лв за ремонт на автомибл на стойност 2500 лв. Колата е FIAT Stilo 1.9 JTD 115к.с. 2003г. 5 степенна механичка кутия.
Понеже C30 са малка бройка и виждам, че не се вкарват често в България, не е проблем колата да бъде докарана от Германия или Италия, понеже имам роднина, който се занимава с внос на автомобили от тези две държави и си живее в Есен,Германия. Та може да се уреди да се вземе от там с TUV, да се провери на място в Есен и аз да отида да си я докарам на ход от там.
Имам следните въпорси към вас:
1) Кой от дизеловите мотори можете да ми препоръчате? (предпочитам динамиката пред икономията, освен в случай когато надеждността не надделее)
2) Какви са основните слабости по дизеловите агрегати? (в момента имам 1.9 JTD 115к.с. Common Rail и съм запознат със подръжката на дюзи, турбо, смяна на масло регулярно и превантивно по-рано от посоченото и др.)
3) Как стоят нещата относно окачването? (отчитам фактора на нашата родна действителност, и се старя да избягвам "кратерите")
4) По-скъпа ли е поддръжката на Volvo, сравнена с немските модели от същите години? (не съм запознат, затова питам, понеже има хора, които ми казват, че подръжката била много по-висока, а аз самия виждам цените на частите в autopower.bg, че не са по-високи)
Благодаря ви много предватирелно.
Моля ви за мнения относно модела C30.Нарочно избягвам S40 и V50, понеже искам малко, двувратно спортно купенце . Скоро ми предстои да си сменям автомобила и след търсене на няколко фаворитни марки, накрая се спрях на Volvo. Причината е, че ми харесва много дизайна и че чувам много положителни отзиви за качеството на купето, интериора и неговите марериали, както и някои мотори, които ми преоиръчаха като качествени и надеждни. Главно ме интерсуват дизеловите агрегати, които са поставени на модела. Годините към които съм се насочил са 2007-2009г. Искаше ми се да мога и по-нова гоина, но бюджета ме притиска, а настоящия ми автомобил вече е доста на привършване.
На година навъртам между 15000-20000 км. Бъдещата кола ще се шофира в София, като не рядко ще излиза на АМ Тракия, което ще е добре дошло за DPF. Обичам да поддържам автомобилите си стриктно и да не правя компромиси, като се страя да поставям само оригинални части по автомобила си. Причината да си сменям колата е, че тя е вече доста стара, макар и на реални 187 000 км, но двумасовия маховик се обади, а не желая да похарча 2000 лв за ремонт на автомибл на стойност 2500 лв. Колата е FIAT Stilo 1.9 JTD 115к.с. 2003г. 5 степенна механичка кутия.
Понеже C30 са малка бройка и виждам, че не се вкарват често в България, не е проблем колата да бъде докарана от Германия или Италия, понеже имам роднина, който се занимава с внос на автомобили от тези две държави и си живее в Есен,Германия. Та може да се уреди да се вземе от там с TUV, да се провери на място в Есен и аз да отида да си я докарам на ход от там.
Имам следните въпорси към вас:
1) Кой от дизеловите мотори можете да ми препоръчате? (предпочитам динамиката пред икономията, освен в случай когато надеждността не надделее)
2) Какви са основните слабости по дизеловите агрегати? (в момента имам 1.9 JTD 115к.с. Common Rail и съм запознат със подръжката на дюзи, турбо, смяна на масло регулярно и превантивно по-рано от посоченото и др.)
3) Как стоят нещата относно окачването? (отчитам фактора на нашата родна действителност, и се старя да избягвам "кратерите")
4) По-скъпа ли е поддръжката на Volvo, сравнена с немските модели от същите години? (не съм запознат, затова питам, понеже има хора, които ми казват, че подръжката била много по-висока, а аз самия виждам цените на частите в autopower.bg, че не са по-високи)
Благодаря ви много предватирелно.