02-06-2018, 12:30 PM
Здравейте, вчера сутринта влизам в колата и се опитвам да запаля, колата запали но със видими вибрации, прекъсвания, и не всички цилиндри работеха.Едвам поддържане 700 – 800оборота, изгасна.Това се повтори няколко пъти и беше съпроводено със пушек от ауспуха. Първоначално си помислих че има запушен горивен филтър и не й достига гориво.Качвам я на пътна помощ и направо в един сервиз, където след смяна на горивен филтър и проверка на налягането в рейката ми казаха диагноза „Дюзи”.Малко по-късно изваждат всички кабелни конектори от дизеливите дюзи пръскат ги с контактен спрей, връщат ги обратно по местата им и изчистват някакви грешки на компа… и колата заработва без проблем.Днес също работи без проблем. Та въпросите ми са: 1 какви са признаците на умиращите дюзи (има ли някакви признаци или директно загиват)? 2.Възможно ли е проблема да идва от лош ел. контакт на някоя дуза/и. Въобще случвало ли се е някого подобно нещо. Като цяло колата си върви съвсем нормално без да пуши, без завишен разход на гориво, с нормална динамика