Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Ефри, не съм подстрекател ама защо не пробваш някоя добавка, дават им че студения старт е по-лесен и нема проблеми с оборотите, а това ми препоръча Мерк който вече си е сипал:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forsanbg.com/motor.php">http://www.forsanbg.com/motor.php</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forsanbg.com/diesel.php">http://www.forsanbg.com/diesel.php</a><!-- m -->
да спомена че Мерк ми препоръча марката а не конкретно добавката за дизел(той такъв не кара :-))
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Ефри, не съм подстрекател ама защо не пробваш някоя добавка, дават им че студения старт е по-лесен и нема проблеми с оборотите, а това ми препоръча Мерк който вече си е сипал:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forsanbg.com/motor.php">http://www.forsanbg.com/motor.php</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forsanbg.com/diesel.php">http://www.forsanbg.com/diesel.php</a><!-- m -->
да спомена че Мерк ми препоръча марката а не конкретно добавката за дизел(той такъв не кара :-))
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 313
Threads: 8
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
0
аз съм с подобен проблем от както стана по студено пали но в началото мотора започва да бързка за секунди оборотите и от зад изпушва бяло така 30 сек. след това всичко си е наред и това само при студен мотор. сега търся свестен сервиз в Пловид да я погледнат че това доста ме дразне
Posts: 313
Threads: 8
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
0
аз съм с подобен проблем от както стана по студено пали но в началото мотора започва да бързка за секунди оборотите и от зад изпушва бяло така 30 сек. след това всичко си е наред и това само при студен мотор. сега търся свестен сервиз в Пловид да я погледнат че това доста ме дразне
Posts: 3,483
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
unicata Wrote:Ефри, не съм подстрекател ама защо не пробваш някоя добавка, дават им че студения старт е по-лесен и нема проблеми с оборотите, а това ми препоръча Мерк който вече си е сипал:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forsanbg.com/motor.php">http://www.forsanbg.com/motor.php</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forsanbg.com/diesel.php">http://www.forsanbg.com/diesel.php</a><!-- m -->
да спомена че Мерк ми препоръча марката а не конкретно добавката за дизел(той такъв не кара :-))
Значи Калояне.
С добавка бях и го правеше това.
Когато "замръзна" нафтата, то не бе замръзване а просто имаше толкова много парафин че, филтъра бе пълен и нещеше да се отлепи камоли да мине гориво.
Тогава бях заредил до горе с за -27гр плюс бях сложил и добавката на Кастрол.
Е кажи ми що бе така.
Затова и журналистите бяха направили частно разследване - веднага след "ПЕТРОЛНАТА ИЗДЪНКА" - даже има и материяли.
Дали ще заредиш от ОЕМВИ, ШЕЛ, ЛУКОИЛ и др., все се прави в Бургас или Плевен. Чат пат вкарват и от Гърция.
Така че ако някой има някакъв избор за предпочитана верига бензиностанции или определена фирма - не е гаранция.
Да упомена че и от скъпата алпин нафта също замръзна!!!! тогава.
Между другото дадоха по БНТ разследване за лабораториите който изследват горивата - НЕРАБОТАТ от 4-5 год. и е морално остаряла техниката и я ползват само за "съдебна експертиза" - в краен случай.
КОНТРОЛ НЯМА НА ГОРИВАТА В БГ!!!!!!!!!!!
Дано отима тази година.
ЗАТОВА ПИТАМ.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Posts: 3,483
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
unicata Wrote:Ефри, не съм подстрекател ама защо не пробваш някоя добавка, дават им че студения старт е по-лесен и нема проблеми с оборотите, а това ми препоръча Мерк който вече си е сипал:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forsanbg.com/motor.php">http://www.forsanbg.com/motor.php</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.forsanbg.com/diesel.php">http://www.forsanbg.com/diesel.php</a><!-- m -->
да спомена че Мерк ми препоръча марката а не конкретно добавката за дизел(той такъв не кара :-))
Значи Калояне.
С добавка бях и го правеше това.
Когато "замръзна" нафтата, то не бе замръзване а просто имаше толкова много парафин че, филтъра бе пълен и нещеше да се отлепи камоли да мине гориво.
Тогава бях заредил до горе с за -27гр плюс бях сложил и добавката на Кастрол.
Е кажи ми що бе така.
Затова и журналистите бяха направили частно разследване - веднага след "ПЕТРОЛНАТА ИЗДЪНКА" - даже има и материяли.
Дали ще заредиш от ОЕМВИ, ШЕЛ, ЛУКОИЛ и др., все се прави в Бургас или Плевен. Чат пат вкарват и от Гърция.
Така че ако някой има някакъв избор за предпочитана верига бензиностанции или определена фирма - не е гаранция.
Да упомена че и от скъпата алпин нафта също замръзна!!!! тогава.
Между другото дадоха по БНТ разследване за лабораториите който изследват горивата - НЕРАБОТАТ от 4-5 год. и е морално остаряла техниката и я ползват само за "съдебна експертиза" - в краен случай.
КОНТРОЛ НЯМА НА ГОРИВАТА В БГ!!!!!!!!!!!
Дано отима тази година.
ЗАТОВА ПИТАМ.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
това не е добра новина, дано скоро все пак започнат да налагат няякакъв контрол, щото започвам и аз да се притеснявам, макар че досега не съм имал проблем сутрин с паленето а стръгвам за раота към 7.20, когато времето все още е хладно(да чукна на дърво)
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
това не е добра новина, дано скоро все пак започнат да налагат няякакъв контрол, щото започвам и аз да се притеснявам, макар че досега не съм имал проблем сутрин с паленето а стръгвам за раота към 7.20, когато времето все още е хладно(да чукна на дърво)
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 3,483
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Ами Кала,
ще ти дам едно просто решение и 100% е ефикасно.
Една вряла кофа с вода изсипваш леко и бавно в началото на дюзите, тръбичките, помпата и филтъра. И така повтаряш с водата до изчерпването и.
И най умрялия дизел ще помисли че е на морето и ще запали
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Posts: 3,483
Threads: 122
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Ами Кала,
ще ти дам едно просто решение и 100% е ефикасно.
Една вряла кофа с вода изсипваш леко и бавно в началото на дюзите, тръбичките, помпата и филтъра. И така повтаряш с водата до изчерпването и.
И най умрялия дизел ще помисли че е на морето и ще запали
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
|