Posts: 11
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2018
Reputation:
0
Горд собственик на: Volvo V50 2.0D 2004
Здравейте,
Обмислям покупка на Volvo V50 2.0D 2005. До сега бях на бензин, това ще ми е първият дизел. Попрочетох темите във форума, но все пак да питам вече опитните:
1. На какво да обърна внимание при огледа?
2. Колко долу горе излиза първоначалното обслужване след покупка?
3. Ако се сещате за често срещани проблеми с модела, моля споделете.
Иначе избраника е този:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?ac...ink=6hqjzi
Благодаря предварително!
Posts: 12
Threads: 3
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2017
Reputation:
0
Здравей Колега. Автомобила като цяло е много добре направен. Моя го взех лятото,смених комплект ангренаж ,водна помпа ,предни дискове ,феродо на 4-колела,предни лагери, масло и филтри,масло на скоростите това ми струваше 750лв. Първо погледни съединителя трябва да отделя ниско и да не се чува никакъв шум че е 1300-1500лв,двигатела трябва да работи тихо нетрябва да се чува никакво тракане ако всичко е вред , ако има филтър за твърди частици ще имаш проблем .Незабравяй че купуваш стар автомобил добре го огледай. Ако не си карал такъв дизел ще се накефиш по бърз е от бензинов ,успех. Ако трябва нещо пиши.
Posts: 11
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2018
Reputation:
0
Горд собственик на: Volvo V50 2.0D 2004
Благодаря ти много за отговора, колега. Харесах си една бройка, която е за смяна на маховик и искам да питам тази цена 1300-1500 само за частите ли е или с труда? Има ли читави алтернативи като марки, които някой е изпробвал и да са на по-приемлива цена?
Posts: 79
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2017
Reputation:
1
DPF имат колите след 2007/2008-а година. Ако е изряден и работи няма проблем, като се появи проблем с него, т.е. запуши се, се премахва софтуерно и хардуерно. Важното е да се направи както трябва т.е. от хора, които знаят какво правят. Аз карам V50 вече малко повече от година и нямам от какво да се оплача, за сега само стандартно обслужване съм правил, сега ми предстои втора смяна на масло и ще направя пълен оглед на колата, за да ми е спокойно, че към момента всичко е наред и така. Ако случиш на обслужван и гледан автомобил ще си много доволен.
Posts: 1,707
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: Volvo 960 Volvo XC90
Относно катализатор и DPF категорично съм против премахване "хардуерно" и "софтуерно"!!!
Ако не те хванат на ГТП, щото може и да минеш в менте пункт, в момента КАТ се подготвят с мобилни станции и като те видят че пушиш като комин.. накъде ще ходиш?! И кой лъжем...
Едно на ръка, че колата е проектирана да има DPF и катализатор!
Все Европата гледаме, ама ориенталското ни е в гена и мърдане няма...
Съжалявам ако някой се е засегнал, ама има неща дето са си истина...
TO DARE IS TO DO
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Posts: 161
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2014
Reputation:
0
И на Запад гледат да минат "тънко", но контрола не им го позволява Кой лъжем е ясно, но ако всичко си беше на мястото в България, собствениците на Волво щяха да са значително по-малко...
666 - The number of the Beast.
Posts: 1,707
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: Volvo 960 Volvo XC90
quote="air-d"]И на Запад гледат да минат "тънко", но контрола не им го позволява Кой лъжем е ясно, но ако всичко си беше на мястото в България, собствениците на Волво щяха да са значително по-малко...[/quote]
Дали само Волво ще намалее...
Виж само колко немско и френско се търкаля по пътищата и ще разбереш, че може Волво да станем мнозинство...
TO DARE IS TO DO
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Posts: 578
Threads: 35
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2010
Reputation:
0
Spurs Wrote:Относно катализатор и DPF категорично съм против премахване "хардуерно" и "софтуерно"!!!
Ако не те хванат на ГТП, щото може и да минеш в менте пункт, в момента КАТ се подготвят с мобилни станции и като те видят че пушиш като комин.. накъде ще ходиш?! И кой лъжем...
Едно на ръка, че колата е проектирана да има DPF и катализатор!
Все Европата гледаме, ама ориенталското ни е в гена и мърдане няма...
Съжалявам ако някой се е засегнал, ама има неща дето са си истина... БРАВО
Жалко, че много малко хора биха разбрали, това което си написал. Келепира е голяма работа, нали знаеш!? За него много хора и здравето си дават
Volvo V70 2002 Bi-Fuel
Volvo S80 2008 T6 AWD
Ex: Volvo V50 2005 2,4i
Posts: 1
Threads: 0
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2018
Reputation:
0
Здравейте,
реших да не отварям нова тема, а да се включа тук. Обмислям покупка на следния автомобил <!-- m --><a class="postlink" href="https://www.auto.bg/pcgi/details.cgi?adv=11516305915152822&page=1&searchres=qwdcd3x1">https://www.auto.bg/pcgi/details.cgi?ad ... s=qwdcd3x1</a><!-- m --> . Дали някои колега е ходил да я гледа? И ако може някои от този край (и не само) да препоръча сервиз за един преглед.
Предварително благодаря.
|