The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo C30 D5 180 к.с. AT - проблем със задна скорост

#1
Здравейте, колеги. Имам нужда от вашата помощ. Скоро се сдобих със Volvo C30 2007г. 2.4 D5 180 к.с. с авотматична скоростна кутия. Колата беше в Мото Пфое преди да я взема и ми казаха, че автоматика е добре. Мой братовчед има сервиз и той я обслужи като я купих. Смени маслото на скоростната с Aisin. Та маслото е сменено. Има обаче един странен проблем, който ме притеснява. Когато колата е студена автоматика работи идеално. Щом обаче загрее на 90 градуса работата му се влошава. Най-сериозен е проблема, когато спра след 20-30 мин градско шофиране. Когато превключвам от D към R, колата се "рита назад" и се чува как включва задна. Това го прави само на загряло масло. Другото което прави от време на време и утихва е когато сваля предавка от 2-ра към 1-ва преди да спра. Прави го на около 20км/ч предимно когато спирам. Това обаче не го прави всеки път и вече е почти недоловимо. Основния проблем е със задната. Моля ви споделете дали адапрация на кутията ще помогне или е нещо друго?
Благодаря ви много предварително.
Reply

#2
Колега имал съм проблем със С80 Д5 2005 година след смяна на маслото в МПФ не се оправи проблема даже почна да рита повече, оказа се хлабав централен болт на главината (този който държи главината към полуоската)
На края се оказаха скоростите за ремонт, 4000 лева дадох тогава пред сигурно 5 години. Може да е друго при теб, може вече и скоростите да имат разлика макар че и мойте бяха на Aisin.
Reply

#3
Здравейте на всички. Проблема е решен с подмяна на соленоидите на хидро блока. Сега колата е вече на над 500 км само градско шофиране от както е ремонтирана. Няма нищо общо с преди. Всички проблеми се оправиха. Цената за части, труд и един литър Aisin масло е 1288лв. Литър масло понеже се губи един литър когато се сваля тялото. Но скоростната кутия не се сваля и ремонта е точно два дни. Гаранция от една година без ограничение в пробега. Дано това да е полезно за други колеги, евентуално сблъскващи се със сходен с моя проблем.
П.С. За 5-степенните автоматични кутий на Aisin Warner AW55-50/51sn внимавайте и проверявайте на повече от едно място. Някои хора често я бъркат със 6-степенна и прибягват към подмяна на цялото хидро тяло което е на стойност 2200лв. Това е така защото 6-степенната автоматична трансмисия е с фабрична настройка, която не може да бъде извършена от нашите сервизи. Но за 5 - степенната няма нужда от ново хидро тяло, просто си има ремонти комплекти по 800лв. Кутията е достатъчно "проста" и се ремонтира без проблем.
Успех от мен на всички.
Reply

#4
A.Slavov Wrote:Това е така защото 6-степенната автоматична трансмисия е с фабрична настройка, която не може да бъде извършена от нашите сервизи.

6-степенните(TF80SC) имат доста сериозен набор възможности за настройки.
Адаптация му е името на това, и може да се прави с ВИДА. Wink Не е нещо сложно.
Първо се трият запомнените настройки, след което се вкарва кутията в режим адаптация. После изпълняваш това което пише в VIDA, че трябва да се направи. И едва след това ако кутията не заработи както трябва се търсят проблеми.
Като сменях масло на кутията на XC-то, беше започнало да подритва при смяна на предавките, но след въпросната адаптация се укроти и така вече 50 000км. Wink
В най близко бъдеще планувам поредната смяна на маслото на кутията.
Reply

#5
C30 D5 тази количка върви жестоко сигурно. Тук швеците са прекалили ми се струва Wink
Който търси - намира, който пита - знае!
Reply

#6
А защо само 1 литър?
ex XC90
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)