The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
V70 студен старт.

#1
Тия дни,като застудя и се получи следния проблем,на студен двигател,колата пали,загасва и после вече си пали нормално.
Някои дали има идея от какво е или да обиколя сервизите...Волво V70 126 коня бензин/метан.Двигателя си се тества и лампата загасва...тоест според него всичко е ок...ама не е .
Най-здравото измежду автомобилите,най-красиво измежду танковете....
Всичко е много просто-само да се сетиш...
VOLVO FOR LIFE!!!!!!!
Reply

#2
Тия дни,като застудя и се получи следния проблем,на студен двигател,колата пали,загасва и после вече си пали нормално.
Някои дали има идея от какво е или да обиколя сервизите...Волво V70 126 коня бензин/метан.Двигателя си се тества и лампата загасва...тоест според него всичко е ок...ама не е .
Най-здравото измежду автомобилите,най-красиво измежду танковете....
Всичко е много просто-само да се сетиш...
VOLVO FOR LIFE!!!!!!!
Reply

#3
Датчик за студеното палене. Обикновенно се намира до термостата.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#4
Датчик за студеното палене. Обикновенно се намира до термостата.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#5
Мерси,дано да е от него.
Най-здравото измежду автомобилите,най-красиво измежду танковете....
Всичко е много просто-само да се сетиш...
VOLVO FOR LIFE!!!!!!!
Reply

#6
Мерси,дано да е от него.
Най-здравото измежду автомобилите,най-красиво измежду танковете....
Всичко е много просто-само да се сетиш...
VOLVO FOR LIFE!!!!!!!
Reply

#7
За кой датчик по-точно става дума? Имам Volvo 850 GLE 2.4 10 valve B5252S и имам проблеми с паленето сутрин при студен двигател. Казаха ми, че почти със сигурност е датчика за студено палене, който обогатявал сместа при студено палене сутрин, но не знам кой е той и къде да го търся по двигателя, предполагам някъде по главата трябва да е. Колата пали трудно сутрин, въртя я с прекъсвания без да "припука" в продължение на 2-3 минути докъто полека лека започне да "прихълцва" и запалва, а като е топла не прави този проблем. Как мислите това ли е проблема?
Reply

#8
За кой датчик по-точно става дума? Имам Volvo 850 GLE 2.4 10 valve B5252S и имам проблеми с паленето сутрин при студен двигател. Казаха ми, че почти със сигурност е датчика за студено палене, който обогатявал сместа при студено палене сутрин, но не знам кой е той и къде да го търся по двигателя, предполагам някъде по главата трябва да е. Колата пали трудно сутрин, въртя я с прекъсвания без да "припука" в продължение на 2-3 минути докъто полека лека започне да "прихълцва" и запалва, а като е топла не прави този проблем. Как мислите това ли е проблема?
Reply

#9
При мен проблема е,че в началото върти и ако запали се бъзика много-обороти и тн.,ама ако завърта и за секунда даже и след това спра,втория път пали перфектно.
На мен ico850 ми каза,че е от този датчик,но аз нямам време да го сменя.А пък колата се пооправи от самосебе си???!!! за сега няма да го сменям.
Иначе датчика е на термостата-точно както каза ico850-за което му благодаря много.
Най-здравото измежду автомобилите,най-красиво измежду танковете....
Всичко е много просто-само да се сетиш...
VOLVO FOR LIFE!!!!!!!
Reply

#10
При мен проблема е,че в началото върти и ако запали се бъзика много-обороти и тн.,ама ако завърта и за секунда даже и след това спра,втория път пали перфектно.
На мен ico850 ми каза,че е от този датчик,но аз нямам време да го сменя.А пък колата се пооправи от самосебе си???!!! за сега няма да го сменям.
Иначе датчика е на термостата-точно както каза ico850-за което му благодаря много.
Най-здравото измежду автомобилите,най-красиво измежду танковете....
Всичко е много просто-само да се сетиш...
VOLVO FOR LIFE!!!!!!!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)