The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Смяна на блок на 2.4 турбо b5244t3

#1
Здравейте, направих грешка и си купих кола от автокъща. Xc70 2002 2.4t
Били правили главата...Както и да е. Харчи антифриз по 2л на 100км Smile Разглобих я. Главата е здрава, гарнитурата също няма забележки, по блока имам съмнения. Купих друг блок. Ще го сменям. Въпросът ми всъщност е дали този двигател е с ризи и ако да къде могат да ми сложат нови или да сменям блока но да шлайфам ли коляновия вал?
Reply

#2
Ако тунела е прав и коляновият вал също и не е за ремонтен размер, не го шлайфай. Не говоря за точно този мотор, а по принцип. Самото шлайфане отслабва материала малко или много. Т.е. чисто статистически шанса да счупиш правен вал е по-голям от шанса да счупиш не правен такъв. Естествено няма да си първият с шлайфан вал на планетата, както и щом има 1, 2, 3 т.н. ремонтни размери значи не е случайно. Има как вала да се направи здрав.. но освен ако разликата в парите не е убийствена, винаги бих предпочел да си намеря здрави части в допуските пред това да шлайфам вал.
4.4.. there is no replacement for displacement!
Reply

#3
Ризите на този мотор са чугунени и са отляти заедно с блока или пресовани на горещо - с една дума - несменяеми...Разбира се ,има примери за такива двигатели с разстъргани блокове и с поставени мокри ризи ,но силно се съмнявам тук някой да може да го направи и то като хората. Знам ,че на някои бензинови турбо мотори на Волво се получават пукнатини в най-горната част на цилиндрите ,поради използване на лош бензин и прегряване ,това ли е проблема при теб? Ако не - защо ще сменяш блока?
Volvo S60 D5 - D5244 T - 2004
Reply

#4
Розите се разстъргват и се набиват нови и следвания това се обработват на нужния размер. Във Варна го правят без проблем но струва по 120лв на риза.
VOLVO 244 GL D24 TIC(ЧЕРНИЯ ОБЛАК)
VOLVO V70 AWD B5244T3
Reply

#5
stvri Wrote:Розите се разстъргват и се набиват нови и следвания това се обработват на нужния размер. Във Варна го правят без проблем но струва по 120лв на риза.
Малей, тия лагери ""Sputer" как ми скъсиха живота като я правихме тази операция с теб миналата годинаSmileSmileSmile
<!-- m --><a class="postlink" href="http://ivailovgrad.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ivailovgrad.com/</a><!-- m -->
ASS, GAS OR GRAS - NOBODY DRIVES FOR FREE
VOLVO 850 2,0 20V 143HP - Ръбчо
VOLVO 940 D24TIC 122HP - Red Devill
VOLVO 480 B18FT   120HP - Жабчо
Reply

#6
А , не думай, егати лагерите.....
Volvo 940 Estate 1994 D24TIC 122hp
Reply

#7
Колега първо разбери къде е проблема и не прави глупости. Ако колата гори водата то проблемния цилиндър трябва да е измит и да изглежда като нов, а ако имаш проблем с цилиндрова втулка колата би трябвало да смесва маслото с вода. Провери да нямаш теч от парно или някъде другаде. А за шлаиф на колянов вал само ако е дошъл на ремонтни размери. Ако не е поразен вала като го отвориш може да му смениш само лагерите.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)