Posts: 5
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2017
Reputation:
0
Здравейте колеги,
Настроил съм се да си закупя волво V40, и ще съм Ви Благодарен за съвет какво да взема, кой двигател е по успешен и издръжлив /решил съм волвото да има газ или метан/, за сега съм се спрял на тези обяви:
1. <!-- m --><a class="postlink" href="https://www.cars.bg/offer/c2597366">https://www.cars.bg/offer/c2597366</a><!-- m -->
2. <!-- m --><a class="postlink" href="https://www.cars.bg/offer/c2600877">https://www.cars.bg/offer/c2600877</a><!-- m -->
3. <!-- m --><a class="postlink" href="https://www.cars.bg/offer/c2582108">https://www.cars.bg/offer/c2582108</a><!-- m -->
4. <!-- m --><a class="postlink" href="https://www.cars.bg/offer/c2541590">https://www.cars.bg/offer/c2541590</a><!-- m -->
а може и Вие да ми предложите някое волво
Posts: 240
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2011
Reputation:
0
Волвото на третата не е с "фабрична". Първата беше на много активен колега във форума от Варна. Ако сега аз трябва да си взема волво, бих си взел от колега от форума, за да няма скрити и скъпоструващи изненади.
Не знам какви ще бъдат очакванията ти за л.а, но все пак си се насочил към 20 годишен. Вземи си кола с климатроник и така.
Миналата година мой познат наряза едно волво С40 и нямаше грам ръжда или корозия по купето.
София Волво v40 Bi-fuel 2002г.1783сс, B 4184 S9
Posts: 251
Threads: 13
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2015
Reputation:
0
Вероятно най-безпроблемният двигател е 2.0 междинна серия без ввт-то с М56 кутия - няма какво да му се счупи на него. Първата е на колега от форума, тази с турбото по снимки няма как да се види - за тия пари фейсова не очаквам чудеса. "Фабрична газ" няма на 2.0т, вроятно е италианка на 350 ххх км пробег.
Аз лично бих те посъветвал да вдигнеш бюджета с още около 1000 лв. и да си вземеш нещо от последния фейс 2003-2004г. поне изглежда по-съвременно
b4184sm2 GDI, 1,5 Phase, 2000 - ex
b4204t3 2T 2 Phase facelift sport edition, 2001 - ex
b4204t2 2T 1,5 Phase, 2000 - now
Posts: 313
Threads: 50
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2012
Reputation:
0
Не знам колко по сърременно изглежда новия фейс с разликата в лупите на фаровете само :o ,но аз съветвам колегата да погледне таз с турбото.За тези пари след преглед в сервиз ако се окаже всичко наред ще е много добре.За километрите никоя кола не се знае вече колко км.е ако ти не си първия собственик така че се гледа състоянието само.Газта 100% не е фабрична и дано да е настроена добре това може да се провери вече като се покара на газ и бензин.
Posts: 251
Threads: 13
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2015
Reputation:
0
dimitar76 Wrote:Не знам колко по сърременно изглежда новия фейс с разликата в лупите на фаровете само :o Опции от рода на фабричен ксенон, хром пакет + спорт рингове на форавете, нови цветове на купето, които изглеждат свежи, доста по-готина решетка, кристални стопове + основния на багажника, трилъчев волан, къп холдери на конзолата с подлакътника, 4 цифербатния киломентраж. Аз лично ги считам за съществено подобрение във визуално отношение. Ако решиш да изпълниш всички + нова боя цената ще е 2000 лв.+
Някой като каже тая е същата като моята... ама не баш и ми бърка в здравето
b4184sm2 GDI, 1,5 Phase, 2000 - ex
b4204t3 2T 2 Phase facelift sport edition, 2001 - ex
b4204t2 2T 1,5 Phase, 2000 - now
Posts: 5
Threads: 2
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2017
Reputation:
0
Благодаря Ви за информацията и съдействието, чудя се между първата от Варна(1. <!-- m --><a class="postlink" href="https://www.cars.bg/offer/c2597366">https://www.cars.bg/offer/c2597366</a><!-- m -->) и третата от Бургас (3. <!-- m --><a class="postlink" href="https://www.cars.bg/offer/c2582108">https://www.cars.bg/offer/c2582108</a><!-- m -->) като цяло ми харесва повече волвото от Бургас все пак е по новия фейс , но малко ме притеснява че има турбо и дали това няма да ми създава повече проблеми....
Какво е Вашето мнение кое от двете си заслужава
Posts: 251
Threads: 13
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2015
Reputation:
0
Добрич_V40 Wrote:Благодаря Ви за информацията и съдействието, чудя се между първата от Варна(1. <!-- m --><a class="postlink" href="https://www.cars.bg/offer/c2597366">https://www.cars.bg/offer/c2597366</a><!-- m -->) и третата от Бургас (3. <!-- m --><a class="postlink" href="https://www.cars.bg/offer/c2582108">https://www.cars.bg/offer/c2582108</a><!-- m -->) като цяло ми харесва повече волвото от Бургас все пак е по новия фейс , но малко ме притеснява че има турбо и дали това няма да ми създава повече проблеми....
Какво е Вашето мнение кое от двете си заслужава Аз имам лични предпочитания към колите с турбо, но за новак в модела и без много познати за части и възможни решения на проблемите по-добре си вземи някой атмосферен вариант. Верно астматик и харчи колкото и турбото, но поне на снимка на мен ми се струва, че желаният от теб модел с турбо е изморена кола на предполагаемо над 350 000км, а фейсовите 2,0т не се славят с кой знае колко дълъг живот. Та, на снимка не става...отиваш и гледаш
b4184sm2 GDI, 1,5 Phase, 2000 - ex
b4204t3 2T 2 Phase facelift sport edition, 2001 - ex
b4204t2 2T 1,5 Phase, 2000 - now
Posts: 56
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2008
Reputation:
0
Колите не съм ги гледал, но ще споделя един съвет, които ми дадоха и за мен си остава безценен. Аз също тогава търсих да взема S/V 40. Човека ми каза: "На запад, ако видиш развалено Volvo ще от този модел. Ако имаш възможност, вземи си по-голямо!" Всеки ден съм му благодарен на този човек. Взех си S80, а сега имам и ХС90
Posts: 251
Threads: 13
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2015
Reputation:
0
всъщност в/с 40 е много по-бюджетен и безпроблемен автомобил, тъй като има ограничена електроника, но най-вече има около 5 пъти повече обяви в България, респективно се кара повече, следователно е бъкано с части (употребявани), което прави поддръжката му бюджетна
chem, според теб за таргета на колегата от 2500лв. какъв точно s80 да си купи милионник, или двумилионник
b4184sm2 GDI, 1,5 Phase, 2000 - ex
b4204t3 2T 2 Phase facelift sport edition, 2001 - ex
b4204t2 2T 1,5 Phase, 2000 - now
Posts: 56
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2008
Reputation:
0
itodorov Wrote:всъщност в/с 40 е много по-бюджетен и безпроблемен автомобил, тъй като има ограничена електроника, но най-вече има около 5 пъти повече обяви в България, респективно се кара повече, следователно е бъкано с части (употребявани), което прави поддръжката му бюджетна
chem, според теб за таргета на колегата от 2500лв. какъв точно s80 да си купи милионник, или двумилионник Нещо не разбрах. Иска кола за каране или кола за ремонтиране? И не разбрах дали иска да кара Пежо, Рено или Мицубиши, но в кожа на Волво. Това, че се продава повече S/V 40 е така, но причината е не качеството, цената и естествено хубавото е скъпо. Моето S80 го взех преди 10 години с парите от едно Clio I (3000лв). Погледнах обявата, обадих се на приятел, който е капарира и е взе от продавача в края на седмицата. 100 000км си карам безгрижно. С другите изброени марки и модели това НЕ МОЖЕ ДА СЕ СЛУЧИ!!!
|