The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Закупуване на Volvo C30 2010/2011

#11
Maya_P Wrote:Добре, а какво мислите за подгряване на седалките и на предното стъкло. Заслужават ли си или създават проблеми и е по-добре да ги избягвам като екстри ?
Big Grin Big Grin Big Grin явно не си карала кола с такива екстри. За мен подгряването е задължително. Особено ако караш дизел, а те загряват малко по-бавно. Дори на ХС90-то което е с 2,9литра бензинов двигател и влиза в работна температура за два светофара време пак държах да е с подгряващи седалки
Reply

#12
Много благодаря на всички които отделиха от времето си за да ми отговорят и да ми дадат съвети. Страхотни сте !
Още веднъж благодаря !
Reply

#13
Опс сега видях отговора на Chem. Не съм карала такава кола, но съм се возила и толкова много ми хареса тази екстра, че просто не искам и да чуя за кола без подгряване на седалките, особено каквато съм зиморничава по-голям кеф от това зимата няма да имам. Обаче рядко има такива коли. Лошото е, че съм ограничена до избор на кола само за София, никой майстор няма да си губи времето с мен да обикаля България за да си намеря мечтаната кола, дори и въпреки факта че си плащам, но и те са си прави хората. Избирането на кола си е пипкава работа, а и не става за ден. Аз не смятам да се отказвам, но кола ми трябва час по-скоро и може би ще взема някоя Honda Civic 2006 нагоре или Suzuki Swift пак 2006 и нагоре и просто ще чакам идеалното Волво да се появи.
Reply

#14
Има и по-големи кефчета от подгрева на седалките но да не изпадаме в подробности Smile.
Какво ще ги правиш после Honda-та и Suzuki-то, когато го намериш?
Volvo  480Turbo 1989
Volvo  S40 2T    1998
Много ми харесва 480 ката, но си купих S 40 за да не ме мислят за беден
Volvo  S60 2.5T  AWD 2003
Volvo  S80 T6 AWD 2009
Volvo  V60 T5 Cross Country 2018 
Reply

#15
Здравей Мая, не ограничавай търсенето само до София, ако харесаш кола в някой друг град и има колега от форума от този град, той едва ли ще откаже да отиде да я погледне (поне да знаеш дали си заслужава да пътуваш да я видиш). Мога да ти дам съвет за Сузукито, което си споменала, имаме такава кола (на жена ми), ако ще я ползваш само за града е супер, но като екстри, комфорт и т.н. нещата са просто несравними, зависи за какво ще се ползва повече и само да кажа, че ми е по-евтино с волвото от към разход извънградско, Сузукито е бензинче. Недей да бързаш само защото ти трябва веднага, изчакай да се появи 'твоята' кола. Успех в търсенето.
Reply

#16
Шест месеца бях карал S80 нон-стоп и после трябваше да карам едно сузуки суифт за 30-40км извънградско. УЖАС!!! Офис стол с двигател. Имах чувството, че си виждам краката пред предницата и мога да си изрежа ноктите докато пътувам. Не си го причинявай.
Reply

#17
Сузукито ми беше по-симпатично, защото е с 1000-2000 по-евтино от Хондата, не че се стискам, ама като няма да е Волво поне да е по-евтино, но да ви кажа честно ще взема много сериозно мнението ви за Сузукито. Виждам че имате опит, а това е ценно. Между двете Хондата като дизайн повече ми харесва, но е и по скъпа. Под 8000 трудно ще намеря читава на малко километри. То и на Хондата сигурно ремонтите са като цена колкото на Волвото, знам ли ?....

А относно че ми трябва кола по скоро търся вариант с наем, за да мога да дочакам моето Волво, обаче всички лицензирани места които опитах ми искат по 1000 лева на месец и това е специална оферта за дългосрочен наем. Нямам думи.

Относно "бензин / дизел" виждам, че бензина харчи много, много повече, но всички ми казват че е по-лесен за поддръжка. Много ми разбира главата защо. Чувала съм че чистенето на дизеловата нещо си (турбина, система ...знам ли) струвало много пари, нищо като 1500-2000 лева само за това. (ама не се правело всяка година а на две-три, май..,а дали ?) Така че може и там да ми ориентирате. 90 % от колите на пазара са дизелови и сигурно е защото са по-икономични откъм гориво.
Reply

#18
Ако си вземеш Хондата (за мен лично сузукито е изключено по дефолт) трябва да минеш през сервиза за първоначално обслужване, регистрация, евентуално продуктова такса, застраховки и т.н. А това те отдалечава от мечтаното Волво. Разхода зависи от 2 неща - път и дясен крак. С S80 до Гърция на море - 5 човек + пълен ОГРОМЕН багажник 7/100 бензин. Със същата кола Пловдив-София(х-л Плиска)-Пловдив за 300км - 60л бензин, което си е 20/100. Най-добре да се намери някой приятел да ти услужи с кола, докато намериш твоята кола. За 1000лв може с такси да се возиш цял месец Wink
Reply

#19
Въпроса за бензин или дизел е доста обсъждан във форума и всеки си има мнение, моето лично е, че за градска кола е по-добре бензин (цени съединител и т.н., сменях на сузукито и ми излезе 150 лева), за извънградско шофиране дизела е доста по-добре и заради това сме с такава конфигурация. Като проблеми за Сузукито освен смяната на съединител не сме имали други, само обслужване и бензин, нооо не е от най-икономичните коли, под 8 бензин градско трудно да я смъкнеш, извънграда е около 5.6-6 при нормално каране. П.П и жената си го избра защото й е симпатично, но да споделя, че отне около година да го намерим и пак си имаше неща за оправяне като съединителя.
Reply

#20
Аз извън града нямам много работа. Евентуално едно две пътувания за екскурзия и това ще е. Основно в града ще я карам. Накрая ще си взема една Нисан Микра, бензинче, 4 врати и ще мирясам.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)