The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
СЪВЕТ ЗА ХС90 БЕНЗИН

#1
Здравейте, колеги,

Един приятел си търси ХС90 Бензин, но си няма и понятие от волво. Моето е дизел и много не мога да му помогна.
Бихте ли ми дали малко информация от личен опит.Може и препратки към някой линк.
Основно ме интересуват следните точки:
1.Трябва да става за газова уредба (да не създава проблеми с газта)
2. Не иска да е най-големият мотор 4,4л.на Ямаха, но може и да направи изключение. Кой двигател е за предпочитане, ако може да ги степенувате от възходящ към низходящ ред.Не казвам , че някои двигатели са боклуци, но все пак си имат слаби места. Кои да ИЗБЯГВА?
3. Скоростна кутия- кои да избягва и кои препоръчвате, като най-малко проблемни?
4. Други полезни съвети за бензинови модели от ваша страна?
5. Кои години производство да се избягват?

Понеже бюджетът му е ограничен до модели 2005г. (максимум 2006г.), моля давайте коментари и съвети само до тези години.
Някой съфорумец продава ли ХС90 бензин?
Ето и един линк, на който сме се спрели.Ако някой е оглеждал тази кола, моля да си каже мнението, за да не се разхождаме 300км напразно.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21524651810942578&slink=71xghz">https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=71xghz</a><!-- m -->
Благодаря предварително,
Поздрави.
Reply

#2
Здравей,

Тъй.. кутиите на моделите от преди фейса са 5 степенна за 2.5Т и 4 степенна за 2.9ТТ. 4 степенната е по-зле откъм здравина.. и е 4 степенна. Преди да се спра на ХС90 се бях спрял на СантаФе (като по-бюджетен автомобил) и основното което ме спря тогава беше, че и той е с 4 степенен автомат. Никога не съм карал такава, но не си представям 2018та да си купя кола с 4 скорости. До тук 1:0 за 2.5Т.

От скоро карам 4.4 и предполагам, че същият глиган, но със 100 коня и 100NM по-малко ще е маааалко изнервящо скопен. И въпреки това вярвам, че ако човек не очаква кой знае колко, все пак 2.5 няма да е толкова лош за каране. Щом успява да тегли каравана. 2.9 трябва да върви доста по-добре. Да кажем, че стават 1:1

Като казах каравана... срещал съм мнения из форума, че коли с теглич, особено с 4 или 5 степенен автомат, е хубаво да се избягват. Явно собствениците са теглили каравани.. респективно са загрявали доста маслото в кутията заради натоварването... което няма адекватно охлаждане. И прегрято масло води до износване на железата. Хубав ремонт на кутия е около 5к. Може да минеш и за 3, според зависи какво е счупено. Вмятам го, защото виждам, че тази има теглич.

За 4.4 преди фейса.. срещал съм инфо в нета, че дори преди фейса колата е с 6 степенен автомат.. което честно казано ме кара да мисля, че по-скоро е недостоверна информация, но нямам идея. Батките във форума могат да кажат. Иначе мотора е як. Минус му е че няма място в коша и за повечето неща различни от обслужване мотора - долу! Но не вярвам, че ще е лесно да се намери такава кола. Може би мобиле.де.. но да се върже на 9-10к лв с докарване и регистрация, никакъв шанс.

Относно газта. Според мен всеки мотор носи на газифициране, в крайна сметка не е "rocket science". Ако човекът който прави колата не си остави ръцете, не виждам причина защо да не стане сполучливо. Ся не говорим за някой ротор или за директно впръскване на VW. Гoворим за неспечифичен масов мотор.

За финал, аз на негово място (за мотор преди фейса) бих търсил само и единствено 2.5Т.
4.4.. there is no replacement for displacement!
Reply

#3
Да се напъне за 3.2 или 4.4 след фейса макар че и те са 10+ години.
Бензиновите вече са кът на запад, а тук не се знае как е обслужвана.
Както каза колегата АСК-то може да е проблем.
ex XC90
Reply

#4
Благодаря, колеги за ценните съвети. 3.2 също е добър вариант.
Reply

#5
За 3.2 съм чувал предимно положителни отзиви, но доколкото знам най-ранната моделна година с този мотор е 2007 и заменя Т6. Т6 е само с 4-степенния автомат на ГМ, за който не се говорят ласкателни слова Smile
Ако бюджетът му позволява, според мен 3.2 е по-добрият избор. Като динамика няма голяма разлика с 2.5Т, а когато говорим за кола на 10 и повече години, според мен атмосферният двигател би бил по-удачен.
Volvo XC90 D5 (D5244T18) R-Design, АСК, дизел, 2012 г.
-------------
Volvo S80 2.5T (B5254T6) Momentum, АСК, бензин, 2009 г.
Volvo S60 2.4  (B5244S4) Sport, РСК, бензин, 2008 г.
Volvo S60 2.4  (B5244S2) Move, РСК, бензин, 2006 г.
Reply

#6
Обслужването на 3.2 е един пистов ремък и ролката към него.
ex XC90
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)