The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Моля за съвет V50 2006 2.0d turbo

#1
   
Здравейте колеги. Проблемът ми е следния. Гледайки снимката преди въздушния калектор влизат две тръби , тази от дясно на снимката вкарва въздух директно от турбината , а тази в ляво минава през кулера. По принцип докато е студена колата би трябвало да вкарва директно от турбината и като по загрее да затвори тази клапа и да отвори тази през кулера. Забелязах че при заряд двигател тази през кулера си отваря нормално , но другата не затваря . Моля за съвет как да отстраня проблема и евентуално мога ли да изолирам клапата в дясно и въздуха да минава само през кулера.
V 50 2.0d 2006г.
Xc90 D5 2008г.
Reply

#2
Клапата се управлява от механизъм с едно зъбно колело, което задвижва ос, която отваря/затваря клапата с помоща на вакуум. Скоро отварях моята и останових, че е износена, но не на цяло. Първите 2 зъба не могат да задвижат оста, която мести клапата. Другия вариант е да не ти работи клапана за вакума към клапата. Защо искаш да я премахваш? Някакви проблеми прави ли ти колата ? Мисля, че тази клапа има общо и с дпф-а. Предполагам ще трябва да изолираш и него, ако я затапваш.
Reply

#3
DPF-a съм го махнал от доста време , но имам чувството че като позагрее колата става малко по мудно.
V 50 2.0d 2006г.
Xc90 D5 2008г.
Reply

#4
Ако ти е постоянно отворена е много вероятно да е от там. Понеже вкарва и топъл въздух в системата. Вместо само през кулера. Но не се доверявай само на казаното от мен. Изчакай и други колеги да се изкажат, че аз отскоро съм с такава кола и още не я познавам добре. Горе долу с тази част съм запознат, понеже я разглобявах скоро. ДПФ-а защо го махна? Питам понеже в момента имам един странен проблем. При по агресивно каране с високи обороти, колата влиза в авариен режим, но като я изгася и запаля ведната след това, динамиката й се връща и все едно не е влизала в авариен режим. Това се случва почти винаги след 3500--4000 оборота. Та затова се чудя дали не е заради него? Колко ти струваше премахването, ако не е тайна?
Reply

#5
Някой знае ли къде се намира вакум машинката?
V 50 2.0d 2006г.
Xc90 D5 2008г.
Reply

#6
???
V 50 2.0d 2006г.
Xc90 D5 2008г.
Reply

#7
Здравей, колега не знам дали съм разбрал правилно, но ако имаш в предвид вакуум помпата, намира се отгоре в дясно отстрани на всмукателните колектори, малко преди помпата за високо налягане ( Нафтовата помпа).
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)