08-27-2018, 01:37 PM
Здравейте съфорумци,
Сваляха ми клапанното тяло на кутията за почистване на соленоидите чрез отваряне и замяна на частите им от ремонтния комплект, както и смяна на маслото с промивка и чудото стана и при мен. Започна много добре да си се превключва и изчезна характерното "ритане" при спиране от 2 ра на 1 ва при загряло масло. Забелязвам обаче следните разлики. При качване на предавките- между 2 и 3 както и между 3 и 4 та колата вдига оборотите с 4-500 и тогава превключва- без удар и плавно. Карам я така вече 150 км след ремонта но все още тези симптоми не изчезват(имам чувството че все пак намалят, като ускорявам по-рязко). Питането е свързано с адаптацията на кутията, а именно - Необходимо ли е? Как се прави? Мога ли сам да го направя с натискане на някакви последователности(педали, контакти и т.н.) например? Къде да отида ако се налага софуерно да се бърка в компа на кутията?
Забравих да кажа - кутията е 5 степенния Айсин без гиъртроник.
Благодаря предварително
Сваляха ми клапанното тяло на кутията за почистване на соленоидите чрез отваряне и замяна на частите им от ремонтния комплект, както и смяна на маслото с промивка и чудото стана и при мен. Започна много добре да си се превключва и изчезна характерното "ритане" при спиране от 2 ра на 1 ва при загряло масло. Забелязвам обаче следните разлики. При качване на предавките- между 2 и 3 както и между 3 и 4 та колата вдига оборотите с 4-500 и тогава превключва- без удар и плавно. Карам я така вече 150 км след ремонта но все още тези симптоми не изчезват(имам чувството че все пак намалят, като ускорявам по-рязко). Питането е свързано с адаптацията на кутията, а именно - Необходимо ли е? Как се прави? Мога ли сам да го направя с натискане на някакви последователности(педали, контакти и т.н.) например? Къде да отида ако се налага софуерно да се бърка в компа на кутията?
Забравих да кажа - кутията е 5 степенния Айсин без гиъртроник.
Благодаря предварително