Posts: 1,707
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: Volvo 960 Volvo XC90
ivobivo Wrote:Колега che4ef, ти винаги си бил много полезен в мненията си и в този случай няма как да те съдим за една малка неточност...виж тези от МП са си за е*ане +1
TO DARE IS TO DO
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Posts: 1,008
Threads: 70
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
marsianeca Wrote:Здравейте,
предстои ми покупка на XC40, но съм тотално нов в марката и мисля, че няма да намеря по-компетентни хора за съвет от членуващите тук.
Избора ми е между Т4 или D4 екстрите не ги коментираме защото както всички знаем всичко е въпрос на вкус.
Гледайки краткосрочно и на бързо всеки би се спрял на D4 и това ми е ясно,НО заслужава ли си?
Гледайки Т4 си мисля, че по този начин ще изолирам всички глупости с Адблу, ЕГР, ДПФ и всички тези еко измишльотини.
От друга страна пък дизела е с 1,5 литра по-икономичен. И съм в голямо чудене а времето ми за решение намалява все повече.
Какво ще ме посъветвате? Да се включа и аз...с въпрос:
Гришо...ти ли си бре?
(ex) 2013 - 2017/ Volvo XC70, D5, 2007
(ex) 2016 - 2018/ Audi A4 1.8T Quattro, 1999
2011 - present/ Volvo S80, 2.0T, 1999
2017 - present/ Audi A8 4.2 Quattro, 2005
2017 - present/ Mini One, 2017
2020 - present/ Volvo V70 AWD, D5, 2005
Posts: 14
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2018
Reputation:
0
Yankov Wrote:marsianeca Wrote:Здравейте,
предстои ми покупка на XC40, но съм тотално нов в марката и мисля, че няма да намеря по-компетентни хора за съвет от членуващите тук.
Избора ми е между Т4 или D4 екстрите не ги коментираме защото както всички знаем всичко е въпрос на вкус.
Гледайки краткосрочно и на бързо всеки би се спрял на D4 и това ми е ясно,НО заслужава ли си?
Гледайки Т4 си мисля, че по този начин ще изолирам всички глупости с Адблу, ЕГР, ДПФ и всички тези еко измишльотини.
От друга страна пък дизела е с 1,5 литра по-икономичен. И съм в голямо чудене а времето ми за решение намалява все повече.
Какво ще ме посъветвате? Да се включа и аз...с въпрос:
Гришо...ти ли си бре?
Ooooooo Яворе ТИ СИ главния виновник за това XC40
Posts: 1,008
Threads: 70
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Nov 2011
Reputation:
0
Хаха, добре дошъл!
И нали знаеш - черпиииииии
(ex) 2013 - 2017/ Volvo XC70, D5, 2007
(ex) 2016 - 2018/ Audi A4 1.8T Quattro, 1999
2011 - present/ Volvo S80, 2.0T, 1999
2017 - present/ Audi A8 4.2 Quattro, 2005
2017 - present/ Mini One, 2017
2020 - present/ Volvo V70 AWD, D5, 2005
Posts: 1,707
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: Volvo 960 Volvo XC90
TO DARE IS TO DO
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Posts: 14
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2018
Reputation:
0
Yankov Wrote:Хаха, добре дошъл!
И нали знаеш - черпиииииии
Почерпих който бил тук бил 8-)
Posts: 513
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 2
Joined: May 2018
Reputation:
14
Горд собственик на: XC90 V8 Executive'06
Ааа за Т8 да взема и аз да се наредя на опашката...може и по-скромното XC60 да е
бай Вълчо си харчи, но като за "малка ГАЗ-ка" не е толкова страшно, а и ти пълни душата на MAX ...до тук толкова - цък >>
V8 is the Soundtrack of my Life !!!
Posts: 181
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2011
Reputation:
0
Quote:Гледайки Т4 си мисля, че по този начин ще изолирам всички глупости с Адблу, ЕГР, ДПФ и всички тези еко измишльотини.
Само да вметна, че Т4, Т5, Т6 и Т8 имат и двустепенен ЕГР (единият с водно охлаждане), имат филтър за фини прахови частици (GPF), както и директно впръскване на бензина с 250 бара и нанайси колко катализатора.
Всички съвременни бензинови двигатели с директно впръскване вече задължително трябва да имат филтър за фини прахови частици и още толкова еко-глупости, че са значително по-бъгави от дизелите, защото при тях тази технология вече е отработена дълги години. Само напишете Gasoline Particulate Filters и ще ви се изправят космите ....
Отворете който решите форум (на БМВ, на Волво, абе който решите) и се прочетете за невероятните проблеми на съвременните бензинки с директно впръскване (дюзите струват колкото тия на комън-рейл, ама още никой не може да ги рециклира). За задирането на буталата поради измиване на масления слой при регенериране на филтъра няма да споменавам, БМВ провеждат сервизни акции практически всяка година и още не могат да овладеят проблема.
Volvo XC90 D5 Inscription '16
Volvo XC90 D5 Executive '12
Volvo XC60 D5 Summum '11
Alfa Romeo Spider 2.0 '90
Lancia Ypsilon 1.2 '00
ex Volvo XC90 D5 Summum '06
ex Jeep Grand Cherokee Limited
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD
Posts: 14
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2018
Reputation:
0
Колега включи се точно когато минах 10 000 вече с Т4 ката. Ако се беше включил по-рано май щях да се замисля още повече.
Posts: 513
Threads: 12
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 2
Joined: May 2018
Reputation:
14
Горд собственик на: XC90 V8 Executive'06
Carburettor Wrote:...Само напишете Gasoline Particulate Filters и ще ви се изправят космите .... Колега, Карбуратор вярно доста късно се включи в дискусията и стискам палци Марсианеца да не е сбъркал с този Т4...не знам за космите, но аз като чета всичко от твоя пост май ще си карам V8-ка до пенсия - поне си е атмосферен Old school :roll:
бай Вълчо си харчи, но като за "малка ГАЗ-ка" не е толкова страшно, а и ти пълни душата на MAX ...до тук толкова - цък >>
V8 is the Soundtrack of my Life !!!
|