Прилича ми на "плочката" на волана, SAS модула... Ако нещата са подобни като на ХС90-ката, излиза около 500 лв. ремонта!
Сервиз си трябва задължително! Изключени са системите за сигурност - ABS, тракшън контрол, електронна стабилизираща система...
Успех!
Задължително сервиз! Но да е читав, по-точно да разбират от електроника - първо бих проверил всички ABS датчици. Изгарят, не са вечни. А да не споменаваме паветата и дупките, които съкращават живота им
Залагам на датчик и по-ниска от 500лв цена.
Spurs Wrote:Прилича ми на "плочката" на волана, SAS модула... Ако нещата са подобни като на ХС90-ката, излиза около 500 лв. ремонта!
Сервиз си трябва задължително! Изключени са системите за сигурност - ABS, тракшън контрол, електронна стабилизираща система...
Успех!
Колата е P3, но нищо чудно и те да имат драми със SAS модула.
a_atanassoff Wrote:Задължително сервиз! Но да е читав, по-точно да разбират от електроника - първо бих проверил всички ABS датчици. Изгарят, не са вечни. А да не споменаваме паветата и дупките, които съкращават живота им
Залагам на датчик и по-ниска от 500лв цена.
Нищо им няма на датчиците от павета и дупки, освен ако не се влачат по пътя.
Прочита се колата и ще стане ясно какъв и е проблема. Освен датчици и SAS има и ABS модул, помпа, комуникации.
Tisho Wrote:Колата е P3, но нищо чудно и те да имат драми със SAS модула.
a_atanassoff Wrote:Нищо им няма на датчиците от павета и дупки, освен ако не се влачат по пътя.
Смея да не се съглася заради 2-годишния си {нерадостен} опит с други марки SUV и пловдивски павета и ями по пътищата :roll:
Но, тъй като темата не е за спор, съветвам просто тези датчици да не се пропускат и желая да не се окаже нещо по-досадно и по-скъпо
Задължително “четене” - там е правилното начало
Успех и късмет!
И аз не виждам какво ще му стане на тоя сензор от дупките и паветата, от конструктивна гледна точка, ама както сам каза, темата не е за това.
Иначе не знам къде е "гривната" при Волво, ама при някои марки е внедрена в лагера магнитна лента и макар и не толкова често, но се случва тя да е повредена, което налага смяната на лагера, а не на датчик. ECU-то записва датчик, защото няма как да запише лагер, но реално той е здрав. Дет се вика опциите са много, само четене на колата и "мислене" ще кажат какво не е наред.
Примерна снимка на такъв лагер, тва "кафявото" е магнитната лента.
<!-- m --><a class="postlink" href="https://dyw03owr7vs3n.cloudfront.net/public/assets/products/109398/large/33416762321.jpg?1496423862">https://dyw03owr7vs3n.cloudfront.net/pu ... 1496423862</a><!-- m -->
Супер!
Имаме познали проблема колеги!
Добра цена са дали... 190 Евро! :roll:
Къде я правиха колата, в коя държава? Чисто от интерес!
Поздрави и безаварийно от тук нататък!
Близо до Барселона.В сервиз на Волво.
Последно са взели 180евро и са я измили бонус,че била много мръсна.
Попрегледали са я и казали,че по колата всичко е наред.