The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проверка на сервизна книжка

#1
Днес ходих до Мото-Пфое но там ми казаха , че вече неможели да проверяват километрите на Волво... Моля за съвет как мога да проверя дали сервизната книжка с която закупих автомобила е достоверна и дали той е на реални километри. Модела е V50. От Хасково съм. Съжалявам ако темата е в грешен раздел!
Reply

#2
Моята сервизна книжка беше издадена и подпечатвана за годишните обслужвания само в един сервиз от Цюрих - https://www.volvocars-partner.ch/en/park-garage/thalwil Просто им писах по мейла с VIN-а и с приложена снимка на начална страничка от книжката за да потвърдят, че колата е сервизирана при тях и на какви километри е обслужена последно. After sales manager-a им ( http://tiny.cc/vjss0y ) даже беше толкова любезен да ми сподели дали са сменяли пистовият ремък и свещите на V8-ка...жалко че отговора им не беше положителен, та сега съм ги поръчал Cry
бай Вълчо си харчи, но като за "малка ГАЗ-ка" не е толкова страшно, а и ти пълни душата на MAX ...до тук толкова - цък >> [Image: 942505.png]
V8 is the Soundtrack of my Life !!!
Reply

#3
L07uUz Wrote:Днес ходих до Мото-Пфое но там ми казаха , че вече неможели да проверяват километрите на Волво... Моля за съвет как мога да проверя дали сервизната книжка с която закупих автомобила е достоверна и дали той е на реални километри. Модела е V50. От Хасково съм. Съжалявам ако темата е в грешен раздел!
Вероятно колата е "нов внос"... Аз лично на такава сервизна книжка бих вярвал само ако е писана пред мен... Wink
Преди може би година - две бях си направил труда да проверя колкото можах сервизни книжки публикувани в обяви за продажби и се оказа, че много от тях са със сходен почерк, независимо че колите бяха купувани от "Северна Италия" от градове на няколко стотин километра един от друг... Вероятно може да се намери някъде във форума.
Предлагам ти да забравиш за "реалните километри" на колата по книжката, да си я обслужиш и поддържаш в изряден вид и да и започнеш историята от момента в който си я придобил ти... Wink
Поздрави!
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply

#4
По принцип в сервиза на Мото Пфое, могат да проверят по VIN дали е правено нещо по колата и на колко км, само ако е влизала в официален сервиз на Volvo, което поне за гаранционният период е задължително! Аз като отидох да питам за моята кола ми казаха, че нямат такава система и не могат да проверят нищо. Затова минах през търговският им отдел, там където продават резервни части, направиха ми оферта за обслужване на колата(ремъци, масла филтри и всякакви други консумативи) и с тази оферта отидох пак в сервиза "уж" да си записвам час. Казаха ми , че трябва да оставя колата поне за един ден, да си запиша час няколко дни по-рано или седмица и т.н. Тогава им викам: "не може ли поне да направим и една проверка по VIN да видим дали не е сменян ангренажен ремък или нещо друго по колата" , благоволиха и я провериха. Колата беше влизала 3 пъти в сервиз по време на гаранцията, два пъти за обслужване и веднъж за някаква пластина на алтернатора и км вписана в книжката съотвестваха на тези, които излезнаха в програмата. Така, че е по-скоро до желание на хората в МотоПфое или евентулано да се плати за такава справка, ако я имат по ценоразпис, но на мен не миказаха нищо за плащане. След това на диагностика, извършена от Ники Добрев, също не се откриха записи на повече км, отколкото показва колата в момента. До колкото ми е известно, някъде в компютъра остават записи за регистрирани грешки или други събития при колко км са се случили и при професионална диагностика може да излезнат, но трябва човек да знае къде да гледа.
Reply

#5
Колата не е нов внос. Закупена е от Мото Пфое и е обслужвана там и 3 пъти в Германия. 2008г. е и е на 190хил. Км, затова си мисля , че може и да са реални. По сервизна книжка е обслужена преди 4000 км. И ако е така защо да се харчат излишни пари. А колкото до Мото Пфое , от там ми казаха че Волво сменили софтуера и вече неможели да ги проверяват, а само Форд и Мазда.
Reply

#6
L07uUz Wrote:Колата не е нов внос. Закупена е от Мото Пфое и е обслужвана там и 3 пъти в Германия. 2008г. е и е на 190хил. Км, затова си мисля , че може и да са реални. По сервизна книжка е обслужена преди 4000 км. И ако е така защо да се харчат излишни пари. А колкото до Мото Пфое , от там ми казаха че Волво сменили софтуера и вече неможели да ги проверяват, а само Форд и Мазда.
Е, тука вече е странно... Щото, как си водят документацията на колите тогава?! :roll:
Ами ако тази кола си я купил от тях нова и през цялотото време е била твоя, няма да могат да ти кажат какво са правили ли...?!
Или ако си загубиш сервизната книжка, да не би да трябва да помниш примерно 2008-ма (измислям си годината), какво си правил...
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply

#7
И на мен ми се струва странно, но това ми отговориха, и ми казаха да си търся оторизиран сервиз на Волво. Къде в Пловдив или Стара Загора има такива?
Reply

#8
L07uUz Wrote:И на мен ми се струва странно, но това ми отговориха, и ми казаха да си търся оторизиран сервиз на Волво. Къде в Пловдив или Стара Загора има такива?
Какъв по-оторизиран сервиз на Волво от МП може да се намери в България...?! Confusedhock:
Или аз нещо не разбирам правилно :roll: !
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply

#9
Здравейте, колеги чудя се защо от МотоПфое вместо да се развиват в посока към привличане на повече любители на марката те правят така, че заради политиката си отказват повечето от нас да ползват техните услуги. Независимо дали се отнася за проверка на историята на даден автомобил или за резервна част.
Reply

#10
Ми щото са монопол, затова...
Я са имаше 2-3 официални представители, да видиш дали ще е така!
Само че за пазар с 30000 нови коли на година е така!
Затова амортисьорите в Англия с доставката до тук са на 2/3 цена! Конкуренция....
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)