Posts: 2
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2018
Reputation:
0
Здравейте колеги, дали имате информация за този автомобил?
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11540396962302608&slink=8qgxo0">https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=8qgxo0</a><!-- m -->
Всяка информация би ми била в полза, дали сте го виждали до сега, имали плюсове или минуси?
Posts: 8
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2014
Reputation:
0
gmechkarski Wrote:Здравейте колеги, дали имате информация за този автомобил?
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11540396962302608&slink=8qgxo0">https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=8qgxo0</a><!-- m -->
Всяка информация би ми била в полза, дали сте го виждали до сега, имали плюсове или минуси?
Привет колега,
Щях да гледам едно такова, но платих за да ми изкарат сервизната история и се оказа, че на около 55хил км е претърпявало сериозен челен удар.
Продавача на това което щях да гледам работеше в Мото Пфое, а автомобила беше действително подържан само в МФ, но със много сериозен удар. Плати си 30лв за да ти разпечатат пълната сервизна история и ако е същия бягай на далеч
Posts: 181
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2011
Reputation:
0
iliya.georgiev Wrote:gmechkarski Wrote:Здравейте колеги, дали имате информация за този автомобил?
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11540396962302608&slink=8qgxo0">https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=8qgxo0</a><!-- m -->
Всяка информация би ми била в полза, дали сте го виждали до сега, имали плюсове или минуси?
Привет колега,
Щях да гледам едно такова, но платих за да ми изкарат сервизната история и се оказа, че на около 55хил км е претърпявало сериозен челен удар.
Продавача на това което щях да гледам работеше в Мото Пфое, а автомобила беше действително подържан само в МФ, но със много сериозен удар. Плати си 30лв за да ти разпечатат пълната сервизна история и ако е същия бягай на далеч
Не е същото, а сериозен преден удар е много пресилено за онзи екземпляр, дори не са се отваряли въздушните възглавници, тоест е било леко чукване отпред. При автомобил в гаранция, с Каско за фирмен сервиз се сменя всичко и дори повече от необходимото и затова беше оня дълъг списък с подменени части. Лично аз бих предпочел 100 пъти онова със "сериозния" удар на човек, работещ в Мото Пфое и съответно обслужвано само там, пред някое с напълно неясна история, което може дори да е събрано от два различни автомобила (има немалко такива случаи). Наскоро гледахме едно ХС90, италианка-милионерка, за което джамбазина обясняваше, че двойното задвижване не работело, защото трябвало да се смени маслото. Оказа се, че просто няма кардан
Volvo XC90 D5 Inscription '16
Volvo XC90 D5 Executive '12
Volvo XC60 D5 Summum '11
Alfa Romeo Spider 2.0 '90
Lancia Ypsilon 1.2 '00
ex Volvo XC90 D5 Summum '06
ex Jeep Grand Cherokee Limited
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD
Posts: 8
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2014
Reputation:
0
Carburettor Wrote:iliya.georgiev Wrote:gmechkarski Wrote:Здравейте колеги, дали имате информация за този автомобил?
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11540396962302608&slink=8qgxo0">https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=8qgxo0</a><!-- m -->
Всяка информация би ми била в полза, дали сте го виждали до сега, имали плюсове или минуси?
Привет колега,
Щях да гледам едно такова, но платих за да ми изкарат сервизната история и се оказа, че на около 55хил км е претърпявало сериозен челен удар.
Продавача на това което щях да гледам работеше в Мото Пфое, а автомобила беше действително подържан само в МФ, но със много сериозен удар. Плати си 30лв за да ти разпечатат пълната сервизна история и ако е същия бягай на далеч
Не е същото, а сериозен преден удар е много пресилено за онзи екземпляр, дори не са се отваряли въздушните възглавници, тоест е било леко чукване отпред. При автомобил в гаранция, с Каско за фирмен сервиз се сменя всичко и дори повече от необходимото и затова беше оня дълъг списък с подменени части. Лично аз бих предпочел 100 пъти онова със "сериозния" удар на човек, работещ в Мото Пфое и съответно обслужвано само там, пред някое с напълно неясна история, което може дори да е събрано от два различни автомобила (има немалко такива случаи). Наскоро гледахме едно ХС90, италианка-милионерка, за което джамбазина обясняваше, че двойното задвижване не работело, защото трябвало да се смени маслото. Оказа се, че просто няма кардан
Привет,
Аз нямам техническо образование и за съжаление изхвърлих сервизната история, но деформациите от удара (според мен тежък) бяха дори роговете, колата беше опъвана на стенд, предните врати са били изправяни, както и двата рога + междуроговата греда.
Разбира се, броня, радиатори, преден капак, фарове, халогенни, и няколко други детайла директ о бяха сменени. Заключението за тежкия удар първи направи началника на сервиза на МФ в Бургас, когато го попитах какво означават всички тези редове, килограми кит и т.н.
Ноооо пак казвам това е мое лично мнение. Някой може да го нарече лека драскотина
Posts: 445
Threads: 8
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2018
Reputation:
11
Горд собственик на: XC90 V8 Sport
Няма смисъл да се подхваща пак темата, само ще вметна едно. Казвам го "по-принцип", а не за конкретен автомобил.
Във фирмен сервиз по Каско, изобщо, ама изобщо не е изключено да се НАДпишат операции и интервенции с цел пари от застрахователя. Тия дет са дошли на оглед от компанията много знаят роговете дали наистина са кривнали или не (примерно). Те виждат, че колата е мерена и е крива*. И плащат примерно 5 човеко часа по 40-50-60-90лв/час труд. Както и много знаят дали са отишли 20 или 50кг кит. Това разбира се може да изиграе кофти шега след 10 години и 130к км когато собственика реши да я продава тая кола. Правя само вметка, не искам да подхващам нов спор, всеки си има рамене под главата. :lol:
4.4.. there is no replacement for displacement!
Posts: 181
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2011
Reputation:
0
iago Wrote:Няма смисъл да се подхваща пак темата, само ще вметна едно. Казвам го "по-принцип", а не за конкретен автомобил.
Във фирмен сервиз по Каско, изобщо, ама изобщо не е изключено да се НАДпишат операции и интервенции с цел пари от застрахователя. Тия дет са дошли на оглед от компанията много знаят роговете дали наистина са кривнали или не (примерно). Те виждат, че колата е мерена и е крива*. И плащат примерно 5 човеко часа по 40-50-60-90лв/час труд. Както и много знаят дали са отишли 20 или 50кг кит. Това разбира се може да изиграе кофти шега след 10 години и 130к км когато собственика реши да я продава тая кола. Правя само вметка, не искам да подхващам нов спор, всеки си има рамене под главата. :lol:
То и аз това обяснявах във Фб-групата - щото знам как при нова кола с пълно каско за фирмен сервиз и за най-незначителна щета се сменя половината автомобил, правят се по 2-3 допълнителни огледа и въобще е драма най-страшна. Да не говорим, че това е цяла схема и парите се делкат между вещите лица, които "надписват" части и ремонти, и фирмения сервиз. Нещо като източване на здравната каса горе-долу. А и за капак автомобилът е бил собственост на служител на Мото Пфое. Лудница. Само се чудя защо не са сменили задното стъкло или задните носачи, спокойно можеха да ги пишат и тях... :lol: А и щом се са се отворили въздушните възглавници, ударът е бил смешен. Както и да е, всеки си решава сам.
Разказвали са ми случай за Ауди Ку7, на което са сменяли скоростната кутия, след като друснало в дупка и спукало джантата. И скоростната кутия почнала да удря при превключване.
Volvo XC90 D5 Inscription '16
Volvo XC90 D5 Executive '12
Volvo XC60 D5 Summum '11
Alfa Romeo Spider 2.0 '90
Lancia Ypsilon 1.2 '00
ex Volvo XC90 D5 Summum '06
ex Jeep Grand Cherokee Limited
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD
Posts: 8
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2014
Reputation:
0
Факт е че надписват, но е малко вероятно да е в такива мащаби, наистина. По време на това събитие автомобилът е бил собственост на първия собственик (фирма или банка). Човекът от МФ я придобива на около 220к и я продава 2 госини по- късно.
Друг факт е, че след това събитие започва редовно да се прави сходимост ту на преден мост, ту на заден мост, ту на двата.... редовно. Буквално през 5-6к км
Минало е вече. Аз намерих XC70 което да да отговаря на моите критерии, както и онази коля явно е продадена вече, не е дразнещо че подобни неща се крият от продавача, а и продавача директно лъже че няма подобни събития в историята на колата.
Да сме живи и здрави
Posts: 181
Threads: 6
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2011
Reputation:
0
iliya.georgiev Wrote:Друг факт е, че след това събитие започва редовно да се прави сходимост ту на преден мост, ту на заден мост, ту на двата.... редовно. Буквално през 5-6к км
Реглаж на преден и заден мост задължително правя пролет и лято (дори на по-малко от 5к километра), независимо че нито едно от двете ми ХС90 не е удряно никога. И винаги има какво да се коригира. Ако не се прави редовно реглаж, почва да се усеща нестабилно ("залита" при висока скорост в завой примерно) и яде гуми. А ХС90 реагира ужасно чувствително дори и на минимални отклонения, най-вече когато задницата е по-"отворена". Това окачване си има тази особеност със сходимостта. По принцип дори и във Фото Мое не могат да го направят добре, не знам защо.
Реглажа го правят добре само на едно място в София, и то само един човек. Дамян в сервиз Експрес 2 в Дружба. Вервай ми, от толкова години ги карам тия камиони, че мога да усетя със з@дника си кога е отворило предното или задното окачване с части от градуса.
Volvo XC90 D5 Inscription '16
Volvo XC90 D5 Executive '12
Volvo XC60 D5 Summum '11
Alfa Romeo Spider 2.0 '90
Lancia Ypsilon 1.2 '00
ex Volvo XC90 D5 Summum '06
ex Jeep Grand Cherokee Limited
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD
Posts: 445
Threads: 8
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2018
Reputation:
11
Горд собственик на: XC90 V8 Sport
Може ли да ми дадеш номера на този Дамян, на ЛС примерно, че и аз страдам от реглажисти. Една от култувите фрази които чух веднъж беше "отзад е крива леко, ама не е толко много и нема да я барам". Там повече няма и да се върна...
Темата за удара няма да я "подновявам". Всеки си решава как да си изхарчи парите. Важното е човек да е щастлив с избора си.
4.4.. there is no replacement for displacement!
Posts: 7
Threads: 1
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2018
Reputation:
0
Carburettor Wrote:iliya.georgiev Wrote:Ако не се прави редовно реглаж, почва да се усеща нестабилно ("залита" при висока скорост в завой примерно) и яде гуми.
Реглаж на преден и заден мост задължително правя пролет и лято (дори на по-малко от 5к километра), независимо че нито едно от двете ми ХС90 не е удряно никога. И винаги има какво да се коригира. Ако не се прави редовно реглаж, почва да се усеща нестабилно ("залита" при висока скорост в завой примерно) и яде гуми. А ХС90 реагира ужасно чувствително дори и на минимални отклонения, най-вече когато задницата е по-"отворена". Това окачване си има тази особеност със сходимостта. По принцип дори и във Фото Мое не могат да го направят добре, не знам защо.
Реглажа го правят добре само на едно място в София, и то само един човек. Дамян в сервиз Експрес 2 в Дружба. Вервай ми, от толкова години ги карам тия камиони, че мога да усетя със з@дника си кога е отворило предното или задното окачване с части от градуса.
Напълно съгласен съм. Преди седмица направих реглаж и все едно карам друга кола (камион)!
|