11-13-2018, 02:20 PM
Здравейте,
преди време реших да се възползвам от услугите на Николай за ремап и смяна на езика на моето Volvo S80 2008 D5 AWD 185кс.
При получаването на колата бях уверен, че колата е успешно ремапната и сега дава показатели за 220кс. Графики или каквото и да било към този момент не ми беше показано. Превода на колата беше успешно направен.
При закачване на диагностика се вижда грешка за промени в софтуера на колата.
Това, което ми направи впечатление е че нямаше никаква дори и малка разлика в поведението на колата, а за такава разлика в конете все си мисля, че нещо трябва да се усети. При получаването на колата бях уверен, че турбината подава достатъчно въздух и всичко, което е било необходимо, чисто като техническа изправност е било на лице.
При съвсем случайна среща с Ники се заговорихме за резултатите след ремапа, като при твърдението от моя страна, че никаква разлика няма, решихме да погледнем записаните при него данни за преди и след тунинга.
Преди тунинга записите му показваха 378 нютона, след тунинга 379 нютона. Ясно стана, че нищо не е станало.
Решихме да оставя колата, за да се види защо нищо не е станало. Днес получих информация, че "колата е блокирана", нещо механично я блокира и утре щели да правят тест с нов дебитомер. Не знам, далеч съм от тази сфера, но не знам да съм имал проблеми с дебитомера на колата.
Общо взето съм тотално объркан....
преди време реших да се възползвам от услугите на Николай за ремап и смяна на езика на моето Volvo S80 2008 D5 AWD 185кс.
При получаването на колата бях уверен, че колата е успешно ремапната и сега дава показатели за 220кс. Графики или каквото и да било към този момент не ми беше показано. Превода на колата беше успешно направен.
При закачване на диагностика се вижда грешка за промени в софтуера на колата.
Това, което ми направи впечатление е че нямаше никаква дори и малка разлика в поведението на колата, а за такава разлика в конете все си мисля, че нещо трябва да се усети. При получаването на колата бях уверен, че турбината подава достатъчно въздух и всичко, което е било необходимо, чисто като техническа изправност е било на лице.
При съвсем случайна среща с Ники се заговорихме за резултатите след ремапа, като при твърдението от моя страна, че никаква разлика няма, решихме да погледнем записаните при него данни за преди и след тунинга.
Преди тунинга записите му показваха 378 нютона, след тунинга 379 нютона. Ясно стана, че нищо не е станало.
Решихме да оставя колата, за да се види защо нищо не е станало. Днес получих информация, че "колата е блокирана", нещо механично я блокира и утре щели да правят тест с нов дебитомер. Не знам, далеч съм от тази сфера, но не знам да съм имал проблеми с дебитомера на колата.
Общо взето съм тотално объркан....