The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo S80 2.4D5 AWD / 185кс РЕМАП.

#1
Здравейте,

преди време реших да се възползвам от услугите на Николай за ремап и смяна на езика на моето Volvo S80 2008 D5 AWD 185кс.
При получаването на колата бях уверен, че колата е успешно ремапната и сега дава показатели за 220кс. Графики или каквото и да било към този момент не ми беше показано. Превода на колата беше успешно направен.
При закачване на диагностика се вижда грешка за промени в софтуера на колата.

Това, което ми направи впечатление е че нямаше никаква дори и малка разлика в поведението на колата, а за такава разлика в конете все си мисля, че нещо трябва да се усети. При получаването на колата бях уверен, че турбината подава достатъчно въздух и всичко, което е било необходимо, чисто като техническа изправност е било на лице.
При съвсем случайна среща с Ники се заговорихме за резултатите след ремапа, като при твърдението от моя страна, че никаква разлика няма, решихме да погледнем записаните при него данни за преди и след тунинга.
Преди тунинга записите му показваха 378 нютона, след тунинга 379 нютона. Ясно стана, че нищо не е станало.

Решихме да оставя колата, за да се види защо нищо не е станало. Днес получих информация, че "колата е блокирана", нещо механично я блокира и утре щели да правят тест с нов дебитомер. Не знам, далеч съм от тази сфера, но не знам да съм имал проблеми с дебитомера на колата.



Общо взето съм тотално объркан....
Reply

#2
Ми то ако има нещо "блокирало" не би ли трябвало и стоковата мощност да я нямаш...?! :roll:
А ти си караш колата, обаче не усещаш разлика... Преди ремапа как се държеше колата, имаше ли проблем?
Странно изглежда работата. Пиши като решите проблема, интересно е.
Иначе Ники е много добър, доказано във времето.
TO DARE IS TO DO

Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Reply

#3
Не съм забелязал проблем преди или след.
Ще дам повече информация след като има развитие.
Reply

#4
"Преди тунинга записите му показваха 378 нютона, след тунинга 379 нютона. Ясно стана, че нищо не е станало."
===============
Това как го мерите?
Ники работеше без Дино стенд.
Reply

#5
И на мен това ми е интересно. Утре ще добия повече информация. Стори ми се, че данните са от диагностиката, но се съмнявам да е графика от диагностиката, може би някакво къстъм решение.
Нека не гадаем, утре ще дам повече информация.
Reply

#6
Към момента се оказва костелив орех. Не желае да се тунингова Big Grin
Замерването на нютоните се прави с диагностика гледайки автомат кутията, там се виждат най-точно нютоните на диагностика.

Другото което се наблюдава е малко по тежката работа на двигателя, когато колата е студена сутрини. Ще я вкарам в сервиза за оглед и проверка и се надявам да намерим проблема. Ники е готов да върне парите за несполучливата процедура, но към момента сме се разбрали да изчакаме да видим, какво ще излезе при огледа и евентуално да направим последен опит след това.

Ще Ви държа в течение, какво ще открием и до къде ще стигнем.

Поздрави.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)