Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Капе антифриз xc70
#1
Здравейте и от мен ! От скоро съм собственик на XC70 D5 205 k. 2009 г.

Та какво се случва Sad

След закупуването изминах около 300 км. без ядове и я вкарах да я обслужа с масло,ангренаж водна помпа с ролки-след обслужването обяснявам в дни

Ден 1 : отивам на работа (15км) без трафик вечер всичко нормално-връщам с сутрринта с трафик (живея в Берлин) спирам пред нас гася и чувам как перките въртят а на вън е 4 градуса (това нормално ли е)

Ден 2 : Пак същата работа,но този път викам той антифриза се е понаместил след обслужването и май ще се долива-погледнах на минимума-долях

Ден 3 : Тръгвам за работа паля и ми излиза съобщение за ниско ниво в казанчето-доливам малко и ОК ,връщам се сутринта паркирам и преди да угася светва червената лампичка и след това пак тъпото ниско ниво-вече е свтло излизам от колата и видях няколко пресни капки-угасих и се прибрах -порових се 2 часа да почета къде ли не и реших да изляза да погледна пак със свито сърце да не видя някоя локва,но бяха прокапали още няколко капки и до там
Ден 4 : Сагата породължава по същия начин от ден 3 с тази разлика че половин ден се дупих при работещ двигаел да видя евентуално от къде прокапва,но без резултат

Ден 5 : Неделя е и вместо да се излежавам,аз ви пиша Big Grin Имал ли е някой подобен случай и къде евентуално (знам,че е тъп въпрос) мога да насоча поглед ,ориентировъчно капе от страната на ремъка,казанчето....но пък пусто му не мога да го видя-задължително ще се върна в сервиза,но понеже съм в Германия и ми се ще връщайки се да се поскарам малко с някакви по твърди доводи :mrgreen: Ако съм си в БГ все ще се разберем с майсторите,ама тука малко по трудничко
Цитирай
Thanks given by:
#2
За перките мисля че е нормално.
Провери си хубаво казанчето за антифриз, аз две години доливах докато го хвана къде е(при мен дори не се намокряше).
А и самото казанче не е скъпо ново от МП беше 70-80 лв.
Провери си и водните съединения особено тези по-тънките.
[Изображение: ab284339.gif]
[Изображение: ab284340.gif]
Цитирай
Thanks given by:
#3
Благодаря за отзоваването ...уж все оглеждам и все не мога да го хвана -видя
Цитирай
Thanks given by:
#4
Здравей gusenica , имах подобен проблем - постоянно губех антифриз. Проблемът беше хлабава връзка на масленият охладител. Момчетата я затегнаха , и от тогава , да чукна на дърво държи постоянно ниво.
Дано и при теб е нещо подобно
Поздрави
Цитирай
Thanks given by:
#5
Защо не им я закараш обратно на, които са я правили да си я дооправят?
Щом преди ремонта не е текло нищо, а след ремонта тече е ясно каква е причината.
Цитирай
Thanks given by:
#6
Да вече се разбрах,утре им я карам,ако мога да повися и при тях да погледна и масления охладител да се направя на разбирач :lol: ....благодаря момчета ще кажа какво е станало дано стане бързо и мине леко
Цитирай
Thanks given by:
#7
Закарах им я...с въздух подсушаваха,зяпаха,гледаха умуваха....па ме отпратиха с уговорката след 3 дни да им я оставя сутринта ,че бяха малко заети него ден,тръгнах си иииииии капенето спря.............какво стана не знам,но доволно и спокойно си карам вече-дай божевсе така Smile
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)