11-28-2018, 04:03 PM
Здравейте. С настъпването на зимата и обстановката в страната днес ми се появи един въпрос относно проходимостта на нашите Волва и конкретно В50.
Колата я карам от септември 2016г. 2.0д е мотора само на предно предаване . Оборудвана е с DSTC система от която съм много доволен при заснежени и като цяло хлъзгави настилки колата стои стабилна дори и при малко по резки движения или умишлени заклащания.
Но идва следващият момент - преспи, коловози и заледени наклони.
Смея да твърдя че съм достатъчно опитен шофьор , но се оказва че с Волвото имам проблеми в малко по - дълбоки коловози , преспи и хлъзгави изкачвания.
Моля споделете мнение с включена или изключена DSTC система ли е по -добре в тези ситуации .
Колата е оборудвана с зимни гуми Dayton на 2ри сезон . С такива гуми съм карал и предишните си автомобили и смея да твърдя че са се доказали за цената си .
Колата я карам от септември 2016г. 2.0д е мотора само на предно предаване . Оборудвана е с DSTC система от която съм много доволен при заснежени и като цяло хлъзгави настилки колата стои стабилна дори и при малко по резки движения или умишлени заклащания.
Но идва следващият момент - преспи, коловози и заледени наклони.
Смея да твърдя че съм достатъчно опитен шофьор , но се оказва че с Волвото имам проблеми в малко по - дълбоки коловози , преспи и хлъзгави изкачвания.
Моля споделете мнение с включена или изключена DSTC система ли е по -добре в тези ситуации .
Колата е оборудвана с зимни гуми Dayton на 2ри сезон . С такива гуми съм карал и предишните си автомобили и смея да твърдя че са се доказали за цената си .