02-24-2019, 04:10 PM
Днес смених десният тампон на двигателя Лемфьордер 120 лв. Вибрациите останаха. Двигателят се тресе .
Отново ми изкарва грешки :
284: ECM-400C Three-way catalytic converter (TWC) efficiency, bank 1. Signal too high
284: ECM-614B Camshaft control, exhaust. Faulty
Явно не е от тампоните а двигателят не работи както трябва.
- Извадих да проверя свещите (Денсо иридиеви) едната ми се стори по - захабена от останалите .
- Две от бобините се извадиха прекалено лесно в сравнение с останалите който трябваше да въртя и дърпам за да ги изкарам (това индикация за проблеми ли е ?)
- Маркучът за маслени пари , който излиза от двигателят и отива към сепараторът беше откачен от страната на сепараторът и намерих счупено парче пластмаса предполагам от щуцера ( така и неуспях да вкарам маркуча обратно).
- На връщане към града настъпих педала на газта и колата вдига 4 - 5000 оборота а километража си стои на около 80 км. Няма мощност ( това е ново)
Сега мисля да чистя сепараторът ако е счупен да взема нов . Да свалям ли картера и охладителя да ги почиста , възможно ли е една от грешките които ми изкарва да е заради запушени маслени пътища и колата да няма мощност ?
Това че няма мощност предполагам е свързано и с втората грешка и турбото ( което е омаслено ).
ECM-400C Three-way catalytic converter (TWC) efficiency, bank 1. Signal too high Това Bank 1 за първи цилиндър ли се отнася или за вече картерните газове и ролята на ламбда сондата ? Защото свеща която ми се тори по - захабена се намира първа до ремуците предполагам това е 1 цилиндър.
Новите свещи задължително иридиеви ли трябва да бъдат , защото в интернет за моя двигател ми излизат и обикновенни ?
Отново ми изкарва грешки :
284: ECM-400C Three-way catalytic converter (TWC) efficiency, bank 1. Signal too high
284: ECM-614B Camshaft control, exhaust. Faulty
Явно не е от тампоните а двигателят не работи както трябва.
- Извадих да проверя свещите (Денсо иридиеви) едната ми се стори по - захабена от останалите .
- Две от бобините се извадиха прекалено лесно в сравнение с останалите който трябваше да въртя и дърпам за да ги изкарам (това индикация за проблеми ли е ?)
- Маркучът за маслени пари , който излиза от двигателят и отива към сепараторът беше откачен от страната на сепараторът и намерих счупено парче пластмаса предполагам от щуцера ( така и неуспях да вкарам маркуча обратно).
- На връщане към града настъпих педала на газта и колата вдига 4 - 5000 оборота а километража си стои на около 80 км. Няма мощност ( това е ново)
Сега мисля да чистя сепараторът ако е счупен да взема нов . Да свалям ли картера и охладителя да ги почиста , възможно ли е една от грешките които ми изкарва да е заради запушени маслени пътища и колата да няма мощност ?
Това че няма мощност предполагам е свързано и с втората грешка и турбото ( което е омаслено ).
ECM-400C Three-way catalytic converter (TWC) efficiency, bank 1. Signal too high Това Bank 1 за първи цилиндър ли се отнася или за вече картерните газове и ролята на ламбда сондата ? Защото свеща която ми се тори по - захабена се намира първа до ремуците предполагам това е 1 цилиндър.
Новите свещи задължително иридиеви ли трябва да бъдат , защото в интернет за моя двигател ми излизат и обикновенни ?
XC 90 2.5 T 2005г.