This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VOLVO XC70 Cross Country 2010г. AT
#1
Здравейте на всички ! Нов съм както във форума,така и във всичко свързано с Волво. От вчера съм горд нов собственик на VOLVO XC70 Cross Country D5 2.4 205k.s, модел 2010г. Като за начало съм много доволен от автомобила. Утре му предстои и нормалното след закупуване на автомобил втора ръка пълно обслужване /масла,ремъци,филтри и т.н/ Като всеки нов собственик на автомобил имам и куп въпроси, на които надявам се отговори да намеря тук при вас. Автомобила го закупих с 19-ки лети джанти с летни гуми и сега си търся джанти 16-ки при възможност железни, за да си закупя зимни гуми. Ако можете да ми помогнете откъде да намеря/може и втора употреба/ ще съм ви много благодарен,защото в нета не намерих кой знае какво. Другото ,което ме интересува е къде може тук във Варна да ми сменят езика на борд компютъра,защото от Италиански нищо не разбирам? Благодаря предварително за възможните отговори Smile !
Цитирай
Thanks given by:
#2
Честито за придобивката,аз преди 4 м. си закупих точно такава,модел,година всичко същото и съм от Варна,но живея в Германия и на мен ми се иска да сменя езика във Варна и ще следя темата с интерес-пожелавам ти безаварийно шофиране,че в момента на мен ми сглобяват колата след издухана гарнитура и до тук не съм чак толкова горд.......
Цитирай
Thanks given by:
#3
За смяна на езика... Напиши (volvo tune line) във фейсбук... Хората се занимават само с волво и посещават различни градове при достатъчно кандидати...
Цитирай
Thanks given by:
#4
Точно в един от скорошните постове на Volvo Tune Line пишеше, че записват часове за Бургас и Варна за м. март. Успех!
Цитирай
Thanks given by:
#5
Благодаря ви за отговорите! Малко със закъснение отговарям , но не ми остава много свободно време тези дни. Честно казано се надявах ДПФ и ЕГР да са премахнати, но уви оказаха се на мястото си Smile Едно друго нещо обаче много ме гложди отвътре и то е,че адски много ме прекараха с километрите на автомобила. Признаха си,че бил на 200к/ км. и са върнали километража на 150к/ км. Аз я взех на доверие, уж чрез приятел и други познати на 167к./км. и не я проверих / огромна и непростима моя грешка, за която се надявам и се моля да не съжалявам /.Оказа се,че автомобила ми е на завидните 425к./км. навъртяни в Италия за 8 години. Според вас трябва ли да се притеснявам толкова много??? Колата се държи отлично, автоматика включва плавно,всичко и смених/ масла,ремъци,филтри / , ходовата част е отлична / установена след две щателни проверки / Как мислите ???
Цитирай
Thanks given by:
#6
Всички подобни са на не по малко от 300 000 (лично мнение) та то, ако са реални примерно 150 000 цената навън ще е такава,че автокъщите в БГ на 90% ще фалират. Щом всичко е наред си свиркай и не го мисли-облужвай редовно и т.н и т.н.
Цитирай
Thanks given by:
#7
Здравей колега. За километрите, това е напълно нормален пробег за кола на 8 години. Аз миналата есен взех XC70, но е 2009 и е ръчка. Взех го на 172 хил. километра, с ясното съзнание, че е на поне 350. Като цяло, хората не си купуват голямо комби за да го карат само в града, до работа примерно. Това си е кола за пътуване, съответно, няма как да е на сто и нещо километра. Щом се държи добре и си я обслужил, не мисля, че има място за притеснения. А масло на скоростите смени ли? А на Халдекса+филтър? Предвид, че колата е от Италия, не е да не сме чували истории за коли, на които само им е доливано масло в продължение на 200к километра, примерно.

Имам и едно питане. Споменаваш DPF и EGR. Според теб защо съществуват тези системи? Като си дал 20к, примерно за кола, не ми се струва чак пък толкова драматично да смениш клапана. А за DPF-a, ако конструктивно е здрав, във Варна имате едни пичове, дето имат машина за почистване и ги правят почти като нови. Ползвал съм ги за предишна кола и говоря от опит. В една друга тема, ме нарекоха еко маниак, и луд, щом искам да давам пари за DPF. Ама нито съм еко маниак, нито съм луд. Просто като излеза с детето за цял ден навънка и след това, като му извадя ебати черните сополи от носа, и малко се позамислям. И да, със сигурност не са най-големият замъсител дизелите, ама всеки прави каквото може, аз карам дизел, за това си поддържам DPF-a и ако, недай си боже се наложи, ще го сменя. Само така може да дишаме по-приемлив въздух.
Цитирай
Thanks given by:
#8
(02-19-2019, 11:41 AM)Васил Димитров написа: Благодаря ви за отговорите! Малко със закъснение отговарям , но не ми остава много свободно време тези дни. Честно казано се надявах ДПФ и ЕГР да са премахнати, но уви оказаха се на мястото си Smile Едно друго нещо обаче много ме гложди отвътре и то е,че адски много ме прекараха с километрите на автомобила. Признаха си,че бил на 200к/ км. и са върнали километража на 150к/ км. Аз я взех на доверие, уж чрез приятел и други познати на 167к./км. и не я проверих / огромна и непростима моя грешка, за която се надявам и се моля да не съжалявам /.Оказа се,че автомобила ми е на завидните 425к./км. навъртяни в Италия за 8 години. Според вас трябва ли да се притеснявам толкова много??? Колата се държи отлично, автоматика включва плавно,всичко и смених/ масла,ремъци,филтри / , ходовата част е отлична / установена след две щателни проверки / Как мислите ???

DPF-а и EGR-а не са нещо, което е монтирано с цел да се разглоби и премахне... Idea
Какви проблеми създават? 
Макар, че ако мотора си работи както трябва и не прави сажди(неправилно изгаряне, горене на масло) не би трябвало да имаш проблем нито с EGR, нито с DPF.
Нищо, че колата е на 425к.
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)