Да, на теория това което казваш е сто процента вярно... има абсолютен резон!
Оообаче, аз карах драг-аджийката си, докато още я имах, с полу сликове отпред и обикновени летни гуми отзад... на всичкото отгоре я карах без ABS и с разцентрован кантар на задният мост. Беше с такива гуми, вместо 4 полу слика защото не беше пистова, а за драг само и с предно задвижване. Респективно в началото на спортният си жовот се караше в града като ежедневка и на писта по drag day-овете. Никога не съм имал драма със стабилността. Единствено ако спирах много екстремно от висока скорост задницата беше малко палава и то заради липсата на ABS и най-вече липсата на адекватно настроен кантар отзад. Палава, но тъй като се бях научил как да я карам, беше мнооого готина при спиране. Да чукам на дърво... явно съм имал късмет, защото съм имал ситуации в които "маам" спирачките до долу.. и пу-пу никога не съм имал инциденти, винаги съм я успокоявал. Ехх, малко щури ама яки си бяха младежки готини, хехе. Преди да направя сетъпа дискутирахме много с приятели и съмишленици, че колата вероятно ще стане с over steering заради гумите. Да, може би стана.. но на писта, не и на улицата. Не знам, никога не я закарах на писта.
Така че, базирайки се на опита ми с малко дива кола.. аз пак бих сложил новите гуми отпред. Ако трябва да избирам дали да ми тръгне задницата в завой при спортно каране с джипката в завои - нещо което не съм правил и не мисля да правя, или да имам по-дълъг спирачен път в критична ситуация... избирам да ми тръгне задницата.
Просто смятам, че много трудно ще докараш ситуация в която да усетиш тая разлика в гумите. Далеч съм от идеята да сравнявам XC-то с колата която описах горе.
Пак ще кажа, че.. това си е моето мнение. Автомобилист любител съм, не съм про..
Spurs, пролет/лято иде, време е да запознаем XC-тата на месечната. Поздрави.
Оообаче, аз карах драг-аджийката си, докато още я имах, с полу сликове отпред и обикновени летни гуми отзад... на всичкото отгоре я карах без ABS и с разцентрован кантар на задният мост. Беше с такива гуми, вместо 4 полу слика защото не беше пистова, а за драг само и с предно задвижване. Респективно в началото на спортният си жовот се караше в града като ежедневка и на писта по drag day-овете. Никога не съм имал драма със стабилността. Единствено ако спирах много екстремно от висока скорост задницата беше малко палава и то заради липсата на ABS и най-вече липсата на адекватно настроен кантар отзад. Палава, но тъй като се бях научил как да я карам, беше мнооого готина при спиране. Да чукам на дърво... явно съм имал късмет, защото съм имал ситуации в които "маам" спирачките до долу.. и пу-пу никога не съм имал инциденти, винаги съм я успокоявал. Ехх, малко щури ама яки си бяха младежки готини, хехе. Преди да направя сетъпа дискутирахме много с приятели и съмишленици, че колата вероятно ще стане с over steering заради гумите. Да, може би стана.. но на писта, не и на улицата. Не знам, никога не я закарах на писта.
Така че, базирайки се на опита ми с малко дива кола.. аз пак бих сложил новите гуми отпред. Ако трябва да избирам дали да ми тръгне задницата в завой при спортно каране с джипката в завои - нещо което не съм правил и не мисля да правя, или да имам по-дълъг спирачен път в критична ситуация... избирам да ми тръгне задницата.
Просто смятам, че много трудно ще докараш ситуация в която да усетиш тая разлика в гумите. Далеч съм от идеята да сравнявам XC-то с колата която описах горе.
Пак ще кажа, че.. това си е моето мнение. Автомобилист любител съм, не съм про..
Spurs, пролет/лято иде, време е да запознаем XC-тата на месечната. Поздрави.