04-29-2019, 08:24 AM
Здравейте колеги,
Имам един проблем и ако някой се е сблъсквал с подобен, моля да си каже решението.Търсих във форума, а също така и по чуждите, но е намерих еднозначен отговор.Разбира се такъв не може и да има.
Накратко: ХС 90 2008г. Д5 185кс. Левият ксенон D1S от няколко дена започна да изгасва и естествено ми изписва съобщение за проблема. Като изключа и отново включа късите светва нормално и така след 5,10 или 20 минути отново изгасва. Интересното е че понякога след рестартиране не гасне и си свети през цялото пътуване например 1 час. Не съм карал по –дълго тия дни.
Дали е от крушката или от баласта или някой друг кабел, мога само да гадая. Предлагат по форумите да сменя левият с десният баласт и да следя. Или пък само лява дясна крушка да разменя и да видя ефекта.Друго решение е да видя всички контакти във фара и да ги почистя и напръскам с контактен спрей-имам такъв. Някои казват, че е определено крушката. Преди да изгасне напълно премигва няколко пъти. Ще съм благодарен за идеи или насоки за локализиране и решаване на проблема.Нямам ВИДА, но вчера свързах за диагностика с АУТОКОМ и не ми откри нищо когато ми излезе съобщението за проблем с късите.
Казват, че почти сигурно е от баласта, но не ми се купува нов баласт само за да си правя експеримент.Крушки трябва да си купя задължително, защото нямам резервни-не ми се дават по 150лв за Филипс или Осрам(ако трябва ще купя и тях), ще ми препоръчате ли нещо по-евтино и изпитано?
Благодаря!
Имам един проблем и ако някой се е сблъсквал с подобен, моля да си каже решението.Търсих във форума, а също така и по чуждите, но е намерих еднозначен отговор.Разбира се такъв не може и да има.
Накратко: ХС 90 2008г. Д5 185кс. Левият ксенон D1S от няколко дена започна да изгасва и естествено ми изписва съобщение за проблема. Като изключа и отново включа късите светва нормално и така след 5,10 или 20 минути отново изгасва. Интересното е че понякога след рестартиране не гасне и си свети през цялото пътуване например 1 час. Не съм карал по –дълго тия дни.
Дали е от крушката или от баласта или някой друг кабел, мога само да гадая. Предлагат по форумите да сменя левият с десният баласт и да следя. Или пък само лява дясна крушка да разменя и да видя ефекта.Друго решение е да видя всички контакти във фара и да ги почистя и напръскам с контактен спрей-имам такъв. Някои казват, че е определено крушката. Преди да изгасне напълно премигва няколко пъти. Ще съм благодарен за идеи или насоки за локализиране и решаване на проблема.Нямам ВИДА, но вчера свързах за диагностика с АУТОКОМ и не ми откри нищо когато ми излезе съобщението за проблем с късите.
Казват, че почти сигурно е от баласта, но не ми се купува нов баласт само за да си правя експеримент.Крушки трябва да си купя задължително, защото нямам резервни-не ми се дават по 150лв за Филипс или Осрам(ако трябва ще купя и тях), ще ми препоръчате ли нещо по-евтино и изпитано?
Благодаря!
Moskvitch Aleko ex
Fiat Tempra 1.6i ex
BMW E36 1.6i ex
Volvo s40 2.0i now
Mercedes E-class Avantgarde 3.0d ex
Volvo XC90 2.4 D5 2008
Fiat Tempra 1.6i ex
BMW E36 1.6i ex
Volvo s40 2.0i now
Mercedes E-class Avantgarde 3.0d ex
Volvo XC90 2.4 D5 2008