05-01-2019, 05:05 AM
Какво направих ли , там където са дюзите имаше нафта (явно дифтунгите изтърваха , от там улисаше на капака на изпускателния колектор и миришеше в купето на нафта ) . Един прекрасен ден се хванах да почистя тази нафта и да видя от къде точно тече . Напръсках с обезмаслител и бърша с парцал ( без да забележа , че кабела на 5-та дюза се търка 4-та дюза от вибрациите изолацията е няма ... запалих колата и както работеше и загасна сама , няма палене ... от тук се започнаха мъките ... препоръчаха ми един майстор работел във Волво там беше около 3 седмици и резултат няма ( сменял дюзи , датчици и какво ли още не ( понеже не живея в Бг , се прибирам да си взема колата , защото виждам че този няма да е запали , от там друг майстор който казва дюзи ... добре дюзите се свалят карат се на стенд и човека казва 4 от 5 не СТАВАТ ( каквото и да значи , според мен е имал предвид , че има различни стойности от заводските ) държа да отбележа с моите скромни познания , че ако са дюзи няма как да стане от веднъж , но винаги има едно НО историята помни и такива случаи ( на мой приятел новия тогава пасат 6 при изпреварване умира едната дюза и загасва ) рециклираме 5-те дюзи , монтират се и нищо .... от там един близък мой приятел реши , че ще е гледа и той нищо , вече минаха 2 месеца , макар че този приятел беше най - близо до проблема , в Анг форум друг със същия проблем и същата грешка 2 и 5 цилиндър ниско/високо напрежение ... накрая с платформа от Бургас до София при Ники за няколко дни е запали ( казвам няколко защото трябваше да поръчва модула , който управлява двигателя , програмира го и сега се радвам на колата ...