09-29-2007, 07:49 PM
Здравейте,
Скоро си взех една 440-ка 1.7 карбуратор с фабрична газова уредба. Собственика каза че я карал само на газ от години. Аз обаче си рекох да я пробвам и на бензин и проблемите ми започнаха.
Днес отидох сипах бензин и се върнах до къщи на газ. Мислех да пътувам по - късно извънградско на бензин. Превключих копчето на бензин както колата си работеше и тя изгасна. На бензин нещеше да пали, нито на газ. Помислих че газта е попривършила и затова неще да пали. Установих че не ми работи бензиновата помпа, но един комшия, които имаше така кола до скоро се оказа че има някаква чисто нова и ми я даде. Оказа се че и бензиновия филтър нещо е прецакан а и електрическия клапан, които спира бензина също. Между временно бях откачил перката на вентилатора, защото акумулатора ми беше слаб. Също така долях и масло 15/40 около 700мл, защото забелязах че моето е на минимума. Колата по принцип не пуши синьо и преди си работеше напълно нормално на газ. От никъде не тече масло.
В крайна сметка сложих маркуча от помпата директно в карбуратора и успях да запаля. Отидох до близката бензиностанциа - на 500 метра сипах газ и си тръгнах. По средата на пътя колата нещо изгасна и аз си казах че карбуратора нещо не е наред явно. Вързах всичко по старо му и си запалих на газ и се прибрах почти до паркинга на блока, където колата почна да глъхне и докато се усетя видях че е изтекъл антифриза. Веднага загасих. Включих перката сипах и вода и изчаках да изстине. След това запали от раз и работеше добре на място. Самоче ако и подам газ започва да глъхне, киха и гасне. Гледах свещите и преди и след "инцидента" - перфектни няма нагар не са мокри няма сажди - нищо.
Питах разни познати монтьори и ми казаха че е почти невъзможно да се е скапал двигателя, при положение че съм я запалил лесно и при положение че двигателя си работи нормално и не издава никакви странни звуци макар и на място.
Някой ми каза че можело да е гарнитура на главата да е издухала.
Изобщо мнения много ама факта си е факт - колата работи добре на 1100 оборота и натиснеш ли педала на гаста иска да гасне и почва да "киха". Аз се чудя утре дали да не сваля карбуратора, защото има шанс ако са се вдигнали разните боклуци от резервоара да са запушили нещо.
Всичко което прави в момента на газ го прави и на бензин по съшия начин.
Дайте някакви идеи и най - вече идеи как да проверя дали не е изгоряла гарнитурата на главата?
И ЕДИН СТРАНИЧЕН ВЪПРОС:
За какво е датчика под бензиновата помпа, на блока на двигателя - с две карачета е. При мене откакто съм я взел все е бил изключен.
ПОМОЩ
Скоро си взех една 440-ка 1.7 карбуратор с фабрична газова уредба. Собственика каза че я карал само на газ от години. Аз обаче си рекох да я пробвам и на бензин и проблемите ми започнаха.
Днес отидох сипах бензин и се върнах до къщи на газ. Мислех да пътувам по - късно извънградско на бензин. Превключих копчето на бензин както колата си работеше и тя изгасна. На бензин нещеше да пали, нито на газ. Помислих че газта е попривършила и затова неще да пали. Установих че не ми работи бензиновата помпа, но един комшия, които имаше така кола до скоро се оказа че има някаква чисто нова и ми я даде. Оказа се че и бензиновия филтър нещо е прецакан а и електрическия клапан, които спира бензина също. Между временно бях откачил перката на вентилатора, защото акумулатора ми беше слаб. Също така долях и масло 15/40 около 700мл, защото забелязах че моето е на минимума. Колата по принцип не пуши синьо и преди си работеше напълно нормално на газ. От никъде не тече масло.
В крайна сметка сложих маркуча от помпата директно в карбуратора и успях да запаля. Отидох до близката бензиностанциа - на 500 метра сипах газ и си тръгнах. По средата на пътя колата нещо изгасна и аз си казах че карбуратора нещо не е наред явно. Вързах всичко по старо му и си запалих на газ и се прибрах почти до паркинга на блока, където колата почна да глъхне и докато се усетя видях че е изтекъл антифриза. Веднага загасих. Включих перката сипах и вода и изчаках да изстине. След това запали от раз и работеше добре на място. Самоче ако и подам газ започва да глъхне, киха и гасне. Гледах свещите и преди и след "инцидента" - перфектни няма нагар не са мокри няма сажди - нищо.
Питах разни познати монтьори и ми казаха че е почти невъзможно да се е скапал двигателя, при положение че съм я запалил лесно и при положение че двигателя си работи нормално и не издава никакви странни звуци макар и на място.
Някой ми каза че можело да е гарнитура на главата да е издухала.
Изобщо мнения много ама факта си е факт - колата работи добре на 1100 оборота и натиснеш ли педала на гаста иска да гасне и почва да "киха". Аз се чудя утре дали да не сваля карбуратора, защото има шанс ако са се вдигнали разните боклуци от резервоара да са запушили нещо.
Всичко което прави в момента на газ го прави и на бензин по съшия начин.
Дайте някакви идеи и най - вече идеи как да проверя дали не е изгоряла гарнитурата на главата?
И ЕДИН СТРАНИЧЕН ВЪПРОС:
За какво е датчика под бензиновата помпа, на блока на двигателя - с две карачета е. При мене откакто съм я взел все е бил изключен.
ПОМОЩ