The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
440 карбуратор гасне при натискане на педала на газта

#1
Здравейте,
Скоро си взех една 440-ка 1.7 карбуратор с фабрична газова уредба. Собственика каза че я карал само на газ от години. Аз обаче си рекох да я пробвам и на бензин и проблемите ми започнаха.

Днес отидох сипах бензин и се върнах до къщи на газ. Мислех да пътувам по - късно извънградско на бензин. Превключих копчето на бензин както колата си работеше и тя изгасна. На бензин нещеше да пали, нито на газ. Помислих че газта е попривършила и затова неще да пали. Установих че не ми работи бензиновата помпа, но един комшия, които имаше така кола до скоро се оказа че има някаква чисто нова и ми я даде. Оказа се че и бензиновия филтър нещо е прецакан а и електрическия клапан, които спира бензина също. Между временно бях откачил перката на вентилатора, защото акумулатора ми беше слаб. Също така долях и масло 15/40 около 700мл, защото забелязах че моето е на минимума. Колата по принцип не пуши синьо и преди си работеше напълно нормално на газ. От никъде не тече масло.

В крайна сметка сложих маркуча от помпата директно в карбуратора и успях да запаля. Отидох до близката бензиностанциа - на 500 метра сипах газ и си тръгнах. По средата на пътя колата нещо изгасна и аз си казах че карбуратора нещо не е наред явно. Вързах всичко по старо му и си запалих на газ и се прибрах почти до паркинга на блока, където колата почна да глъхне и докато се усетя видях че е изтекъл антифриза. Веднага загасих. Включих перката сипах и вода и изчаках да изстине. След това запали от раз и работеше добре на място. Самоче ако и подам газ започва да глъхне, киха и гасне. Гледах свещите и преди и след "инцидента" - перфектни няма нагар не са мокри няма сажди - нищо.

Питах разни познати монтьори и ми казаха че е почти невъзможно да се е скапал двигателя, при положение че съм я запалил лесно и при положение че двигателя си работи нормално и не издава никакви странни звуци макар и на място.

Някой ми каза че можело да е гарнитура на главата да е издухала.

Изобщо мнения много ама факта си е факт - колата работи добре на 1100 оборота и натиснеш ли педала на гаста иска да гасне и почва да "киха". Аз се чудя утре дали да не сваля карбуратора, защото има шанс ако са се вдигнали разните боклуци от резервоара да са запушили нещо.

Всичко което прави в момента на газ го прави и на бензин по съшия начин.

Дайте някакви идеи и най - вече идеи как да проверя дали не е изгоряла гарнитурата на главата?

И ЕДИН СТРАНИЧЕН ВЪПРОС:
За какво е датчика под бензиновата помпа, на блока на двигателя - с две карачета е. При мене откакто съм я взел все е бил изключен.
ПОМОЩSmile
Reply

#2
Здравейте,
Скоро си взех една 440-ка 1.7 карбуратор с фабрична газова уредба. Собственика каза че я карал само на газ от години. Аз обаче си рекох да я пробвам и на бензин и проблемите ми започнаха.

Днес отидох сипах бензин и се върнах до къщи на газ. Мислех да пътувам по - късно извънградско на бензин. Превключих копчето на бензин както колата си работеше и тя изгасна. На бензин нещеше да пали, нито на газ. Помислих че газта е попривършила и затова неще да пали. Установих че не ми работи бензиновата помпа, но един комшия, които имаше така кола до скоро се оказа че има някаква чисто нова и ми я даде. Оказа се че и бензиновия филтър нещо е прецакан а и електрическия клапан, които спира бензина също. Между временно бях откачил перката на вентилатора, защото акумулатора ми беше слаб. Също така долях и масло 15/40 около 700мл, защото забелязах че моето е на минимума. Колата по принцип не пуши синьо и преди си работеше напълно нормално на газ. От никъде не тече масло.

В крайна сметка сложих маркуча от помпата директно в карбуратора и успях да запаля. Отидох до близката бензиностанциа - на 500 метра сипах газ и си тръгнах. По средата на пътя колата нещо изгасна и аз си казах че карбуратора нещо не е наред явно. Вързах всичко по старо му и си запалих на газ и се прибрах почти до паркинга на блока, където колата почна да глъхне и докато се усетя видях че е изтекъл антифриза. Веднага загасих. Включих перката сипах и вода и изчаках да изстине. След това запали от раз и работеше добре на място. Самоче ако и подам газ започва да глъхне, киха и гасне. Гледах свещите и преди и след "инцидента" - перфектни няма нагар не са мокри няма сажди - нищо.

Питах разни познати монтьори и ми казаха че е почти невъзможно да се е скапал двигателя, при положение че съм я запалил лесно и при положение че двигателя си работи нормално и не издава никакви странни звуци макар и на място.

Някой ми каза че можело да е гарнитура на главата да е издухала.

Изобщо мнения много ама факта си е факт - колата работи добре на 1100 оборота и натиснеш ли педала на гаста иска да гасне и почва да "киха". Аз се чудя утре дали да не сваля карбуратора, защото има шанс ако са се вдигнали разните боклуци от резервоара да са запушили нещо.

Всичко което прави в момента на газ го прави и на бензин по съшия начин.

Дайте някакви идеи и най - вече идеи как да проверя дали не е изгоряла гарнитурата на главата?

И ЕДИН СТРАНИЧЕН ВЪПРОС:
За какво е датчика под бензиновата помпа, на блока на двигателя - с две карачета е. При мене откакто съм я взел все е бил изключен.
ПОМОЩSmile
Reply

#3
[здравеи ! колега!четох те набързо и ако давам грешни изказвания извини ме...
първо на загрял двигател не се налива студена вода!..защото риска да спука главата е голям,макар че на тази кола докато стигне до главата пътя е '"дълъг"".
Оня датчик е навит на блока..ако правилно съм разбрал-на маслената магистрала и наи вероятно става реч за датчика на маслото.
а кола която киха и се дави означава ,че смесва двата вида гориво.
Дано не съм те подвел.Успех
Reply

#4
[здравеи ! колега!четох те набързо и ако давам грешни изказвания извини ме...
първо на загрял двигател не се налива студена вода!..защото риска да спука главата е голям,макар че на тази кола докато стигне до главата пътя е '"дълъг"".
Оня датчик е навит на блока..ако правилно съм разбрал-на маслената магистрала и наи вероятно става реч за датчика на маслото.
а кола която киха и се дави означава ,че смесва двата вида гориво.
Дано не съм те подвел.Успех
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)