05-23-2019, 07:16 PM
Няколко грешки на диагностика
|
05-24-2019, 05:38 AM
Колега, ще обърна внимание на първата грешка. Другите не са толкова важни-износени пластини на бутони, прекъснати или протрити кабели, дефектирали моторчета. За първата грешка е написано и нарисувано, че виновника е актуатора ( задвижката ) на единия разпределителен вал. Намира се под капака до ангренажното колело. Чрез този клапан компютъра контролира променливото газоразпределение в различни режими на работа и натоварване на мотора. Проверява се захранването на клапана-около 12 волта, то е общо с още няколко задвижки, проверява се контролният кабел от компютъра. Измерва се съпротивлението на бубината-3,7 ома, на студен мотор. Двигателното масло също оказва влияние за коректното функциониране на клапана- количество и качество. На гарнитурката на клапана има една цетка, чиста ли е? Има много клипове на ентусиасти, разгледай ги и ако си достатъчно уверен действай. Когато този клапан не функционира правилно се наблюдава пушек и тресене на мотора.
V70 2,4T AWD
05-24-2019, 06:24 AM
Тя си върви мени оборити и ми се струва че не върви калто трябва.Гледал съм клипчетата в youtube,че го почистват но не знам след почистване ще заработи. За това това питам дали стават от др бензинови двигатели благодаря
06-03-2019, 04:33 AM
Грешката е във веригата на нагревателя на регулираща сонда(тази между двигателя и катализатора).
сега Renault Laguna 3 2. 0dci 150 FAP
преди Volvo V40-1996, 1.8 16V- 115кс
06-04-2019, 06:24 PM
Точно над скоростната кутия има няколко букси, това са на въпросните ламбда сонди(този мотор ако не се лъжа е с 4 ламбда сонди, но може и да се бъркам с Т6). Обикновенно ако има проблеми с ламбда сондите първо се проверяват тези букси.
Зацапват се лесно. Почиствате, без ползване на WD40 и контактни спрейове съдържащи масло. |
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |