07-27-2019, 01:40 PM
Отстраних сам проблема. След като премерих разстоянието между ролката на компресора и шайбата която се привлича от електромагнита (разстоянието което трябва да бъде прочетох от Vida е 0.3мм навсякъде, като може на едно място да е максимум 0.6мм за s80, 2.4 bifuel 140 коня) при мен разстоянието беше 0.7мм навсякъде. Това разстояние не може точно да се измери точно защото въртящата се шайба има вътрешно износване което луфтомера неможе да хване, така че при мен разстоянието е било повече.
Сега за отстраняването :
1. Източих фреона. Това може и да не се прави, но тъй като питах разбирачи ми препоръчаха.
2. Свалих ремъка.
3. Отвих четирите болта с който се държи компресора за двигателя.
4. С леко преместване между двигателя и вентилатора отвих болта за шайбата която е свързана за ротора на компресора.
5. Със скоба свалих шайбата. (Има различни видове)
6. Между шайбата и вала има шайби с който се регулира въпросното разстояние, при мен бяха две едната беше 0.7мм, другата 0.1мм. Аз махнах тази която е 0.7мм.
7. В обратния ред сглобих нещата.
8. Понеже съм изтеглил фреона ми казаха да сменя и дехидратора разбирачите. Смених го понеже беше 20 лв nissens. Стария беше перфектен без запушване. Имах проблеми с О пръстените при смяната и все изпъскаше като го надуя до 15 бар. Сложих една паста за уплутнение и спря да изпуска.
9. Напълнихме го с 20мл масло за съответната система защото сложих стар фреон (мислех, че нещата няма да се оправят) при смяна на дехидратор трябва да се сложи 30мл масло.
10. Сложих 1кг стар фреон.
11. Пуснах климатика.
Всичко е супер до морето.
Сега за отстраняването :
1. Източих фреона. Това може и да не се прави, но тъй като питах разбирачи ми препоръчаха.
2. Свалих ремъка.
3. Отвих четирите болта с който се държи компресора за двигателя.
4. С леко преместване между двигателя и вентилатора отвих болта за шайбата която е свързана за ротора на компресора.
5. Със скоба свалих шайбата. (Има различни видове)
6. Между шайбата и вала има шайби с който се регулира въпросното разстояние, при мен бяха две едната беше 0.7мм, другата 0.1мм. Аз махнах тази която е 0.7мм.
7. В обратния ред сглобих нещата.
8. Понеже съм изтеглил фреона ми казаха да сменя и дехидратора разбирачите. Смених го понеже беше 20 лв nissens. Стария беше перфектен без запушване. Имах проблеми с О пръстените при смяната и все изпъскаше като го надуя до 15 бар. Сложих една паста за уплутнение и спря да изпуска.
9. Напълнихме го с 20мл масло за съответната система защото сложих стар фреон (мислех, че нещата няма да се оправят) при смяна на дехидратор трябва да се сложи 30мл масло.
10. Сложих 1кг стар фреон.
11. Пуснах климатика.
Всичко е супер до морето.